סמסונג 2009 - הולכים על מגע ותומכים באייפון

ליאור קורן
16-06-2009 13:33

סמסונג מציגה את קו ה- Touch החדש להמשך שנת 2009, עם מבחר גדול של טלפוני מגע וארבע מערכות הפעלה שונות, הקרב המקומי נגד אייפון מתחיל.


חשיבותה של נציגות סמסונג המקומית הולך וגובר בשנים האחרונות, מה שבא לידי ביטוי במועדי השקת מכשירים חדשים, בזמנים שמקבילים להשקות בחו"ל.

יום לאחר שנחשפים בעולם הדגמים החדשים של Samsung, מציגה גם היבואנית הישראלית - סאני את החידושים האחרונים מבית חברת הענק הקוריאנית.

Samsung

יו"ר קבוצת סאני - אילן בן דב, פתח את האירוע באמירת ברכה ותודה לאפל - על כניסתו של iPhone לישראל, לטענתו, ה"הייפ" הגדול, אותו יצר מכשיר זה, הכשיר את הקרקע להשקת מכשירי Touch רבים ועוררה בקרב הציבור את המודעות והרצון לרכוש טלפונים עם מסך מגע, בינהם - כמובן, גם דגמים של סמסונג.


Samsung

אילן בן דב (מימין) ומנכ"ל סאני תקשורת - דוידי פיאמנטה (משמאל), הכריזו על כוונה להשיק עד סוף השנה 12 דגמי טלפונים של סמסונג, עם דגש על תכונה אחת בולטת: Touch.

בקו החדש, מציעה סמסונג ארבע מערכות הפעלה שונות: אנדרואיד של גוגל (בדגם Galaxy), סימביאן, מערכת הפעלה מקורית של סמסונג ואת Win Mobile של מיקרוסופט.
מחירי טלפוני המגע צפויים לעמוד על 29-89 ש"ח ללקוחות מפעילות הסלולר בישראל.

על פי סקר אותו הזמינה סאני, אחד מכל שלושה טלפונים שנמכרים בישראל הינו טלפון Touch, מתוך כלל טלפוני המגע שנמכרים בארץ, 64% הינם מתוצרת סמסונג.

אין ספק כי ההתייחסות המפורשת לדגם אייפון של אפל, מציגה את המטרה אליה מכוונת יבואנית סמסונג בארץ.
ההתמודדות עם האייפון תעשה בעזרת הצגת מגוון גדול של טלפוני Touch במחירים שונים ועם מגוון רחב של תכונות.

הקולקציה החדשה של סמסונג - 2009



Samsung Omnia II

סמסונג אומניה II, תומך דור 3.5, מצלמת 8 מגה פיקסל, GPS עם מצפן מובנה ושני רמקולים (סטריאו), טלפון זה יושק בישראל עם מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט: Windows Mobile 6.5 (כנראה סביב חודש ספטמבר הקרוב).


Samsung Omnia II

ה- Omnia II כולל ממשק קוביה תלת מימד, כל דופן מציגה קיצורי דרך ליישומים שונים, הטלפון הספציפי ממנו התרשמנו כלל גרסת תוכנה לא סופית, אך למרות זאת, התגובות למגע האצבע השביעו רצון בדרך כלל.


Samsung

בצד ימין, ניתן לראות את טלפון הדגל - Samsung Jet, שכולל מסך מגע AMOLED, מעבד חזק 800Mhz, מצלמת 5 מגה פיקסל ותמיכה בניגון קבצי DivX.

מצד שמאל זהו ה- Samsung Magic שכולל מסך מגע, ממשק ווידג'טים וגישה לאתרי שיתוף חברתיים כמו Facebook, Filx, Picasa, Youtube ועוד.


Samsung

המכשיר העסקי - Samsung Omnia Pro עם מקלדת Qwerty מלאה, מסך מגע 3.5" AMOLED, מצלמת 5 מגה פיקסל, מקלט GPS וקישוריות WI-FI, חיישן תנועה, זיכרון פנימי של 2GB עם אפשרות הרחבה עד 32GB.
מערכת הפעלה: Windows Mobile 6.5.


Samsung

סמסונג Ultra Touch, ממשיך הקו של F480 Touchwiz, בתוספת מקלדת נומרית בתצורת סליידר ומסך מגע AMOLED, ללא WI-FI או GPS אך עם רדיו FM ודור 3.5.


Samsung

Samsung BEAT - טלפון המוזיקה, דור 3.5, מסך מגע AMOLED, מגבר פנימי של B&O, רמקולים סטריאופונים ו- GPS מובנה.


Samsung

מעבר לתגובות בפורום