סמסונג לא תספק מטען ואוזניות עם גלקסי S21

תמיר עיואן
17-01-2021 10:15

בנוסף הסירה החברה על הדרך גם את חריץ ה- microSD. כל הפרטים לפניכם.

זו לא בדיחה, או מתיחה של אחד באפריל.

באירוע ההשקה של סמסונג מיום 14.1.2021, לאחר שעה בה הוכרזו כל המכשירים, הודיעה סמסונג כי מכשירי הטלפון מסוג S21 לסוגיו, לא יכללו מטען ואוזניות.

לטענת החברה, בכך היא מקדמת מיחזור משום שהיא גורמת לאנשים לעשות שימוש חוזר באביזרים הישנים שלהם.

כאשר תפתחו את אריזת הסמסונג גלקסי S21, גלקסי S21 פלוס או גלקסי S21 אולטרה, לא תמצאו באריזה את האוזניות החוטיות או תקע מטען הכלול בכל מכשירי הסלולר. 

סמסונג מעודדת לקוחותיה לעשות שימוש חוזר באביזרים הישנים. זוהי ההכרזה שנאמרה במהלך החשיפה האחרונה של גלקסי S באירוע Unpacked שלה ביום חמישי 14.1.2021, היום האחרון של תערוכת CES 2021. 

באירוע הנוצץ והוירטואלי לחלוטין, החברה חשפה את Samsung Galaxy S21, Galaxy S21 Plus ו- Galaxy S21 Ultra, אשר מחיריהם החל מ- $ 800, $ 1,000 ו- $ 1,200 בהתאמה.

המכירה הגלובלית תחל ב-29 בינואר.

קטע ההכרזה:

"We believe that the gradual removal of charger plugs and earphones from our in-box device packaging can help address sustainable consumption issues and remove any pressure that consumers may feel towards continually receiving unnecessary charger accessories with new phones," Patrick Chomet, head of customer experience at Samsung's mobile communications unit.

לנקודת הזמן בהשקה בה מכריז הדובר Patrick Chomet, head of customer experience על הידיעה המרעישה, צפו כאן (דלגו לנקודת הזמן: 1:00:48)

תרצו בכל זאת מטען מקורי? סמסונג הפחיתה את מחירו המקורי מ- 35 דולר, ל- 20 דולר.

מדוע סמסונג עושה זאת?

יש שטוענים שסמסונג שוב מחקה את אפל. בעבר היתה זו אפל שהעלימה את החיבור לאוזניות, וסמסונג נהגה כמוה. גם הפעם. בשנה שעברה אייפון 12 הושק ללא מטען, והשנה סמסונג S21 חסר במטען.

המבקרים יטענו כי סמסונג מנסה למכור לנו חיסכון באביזרים כאמצעי להקטנת פסולת סביבתית, ועל הדרך לחסוך על חשבוננו כמה אגורות ברווח ממכירת כל מכשיר סלולרי. אני מותיר לכם לשפוט.

אז תתכוננו ל"שחר של יום חדש", כמו שהצהיר במאי 1999 ראש הממשלה הנבחר מעל כיכר רבין. תעשיית המובייל עוברת טלטלה נוספת.

אבל זה לא הכל:

למרות שהופיעו בסדרת הטלפונים מסוג S20, סמסונג מעלימה שוב את חריץ כרטיס ה-microSD להרחבת זכרון. אבל המהלך הזה לא מפתיע במיוחד, מכיוון שהיא גם העלימה אותו במכשיר המתקפל, Z FOLD 2 ו- Z FLIP.

מכאן, שמכשירי S21 לא יכילו יותר חריץ לכרטיסי זיכרון מסוג microSD. כעת תידרשו להיות מחושבים יותר בניהול הזיכרון הפנוי בסלולרי שלכם. רוצים עוד זיכרון? תקנו טלפון עם יותר זיכרון מובנה! 

מכשירי ה-S21 ישווקו עם 128GB, 256GB ו- 512GB.

בהודעתה לעיתונות כתבה סמסונג:

"Over time, SD card usage has markedly decreased on smartphones because we've expanded the options of storage available to consumers,"

רוצים לאחסן קבצים גדולים?

סמסונג מציינת כי הטלפונים החדשים שלה תומכים בטכנולוגיות האלחוטיות העדכניות ביותר, כולל 5G ו- Wi-Fi 6E, מה שאמור להקל עלינו להעלות ולהוריד קבצים מהר יותר, ולאחסנם בענן כמו OneDrive של מיקרוסופט וגוגל.



מעבר לתגובות בפורום