סמסונג Gear S2 – השעון החכם הושק בישראל

ליאור קורן
15-12-2015 19:00

סמסונג משיקה את השעון החכם החדש והעגול בגרסה קלאסית או ספורט, עם מסך בגודל 1.2" ומערכת הפעלה Tizen.

אחרי מספר דגמים של שעונים חכמים, סמסונג עברה סוף סוף (בצעד נכון לדעתנו) מעיצוב מלבני לעגול ועיצוב השעון אלגנטי יותר בהשוואה לדגמי העבר. דגם Gear S2 החדש מגיע בגרסת קלאסיק בצבעי שחור או לבן ואת הרצועה ניתן להחליף לאחרת בצבע או דוגמה שונים. במקביל, תמכר גרסת ספורט עם רצועת גומי. השעון מבוסס מערכת הפעלה Tizen שמגיעה גם בדגמי טלוויזיות חדשים של סמסונג ולעומת שעוני סמסונג הקודמים, הוא פועל בצוותא עם כלל הטלפונים מבוססי גרסת אנדרואיד 4.4 ומעלה (בעזרת התקנת אפליקציית S2 מתאימה בטלפון). חלק מהתכונות כמו S Health דורשות צימוד לטלפון חכם של סמסונג.

סמסונג Gear S2

ה- Gear 2 כולל מסך עגול בגודל 1.2 אינץ', מבוסס טכנולוגיית Super AMOLED ברזולוציית 360x360 פיקסלים. הוא מכיל מעבד כפול ליבה בתדר 1.0GHz, זיכרון 512MB RAM, נפח אחסון פנימי של 4GB. בסעיף הקישוריות, אפשר למצוא בדגם הישראלי חיבור WiFi b/g/n, גם BT 4.1 ו-NFC אך לא קישוריות סלולר 3G משום שתקן כרטיס הסים הוא e-SIM שעדיין לא נתמך ע"י ספקיות הסלולר כאן. השעון עומד בתקן IP68 לעמידות באבק ומים ויש לו שני לחצנים פיזיים בצד (חזרה ודף בית) וגם חוגה מסביב למסך שתפקידה משתנה בהתאם ליישום בו נמצאים. המטען מסוג אלחוטי לסוללה בקיבולת 250mAh שאמורה להחזיק בין יום ליומיים בהתאם לסוג השימוש. יש גם מד צעדים, מודד קצב לב וברומטר. מערכת ההפעלה Tizen מאפשרת לקבל התראות שונות בטלפון (מיילים, רשתות חברתיות ועוד) וביצוע מענה עבורן – בהודעות מוגדרות מראש, הקלדה קולית או אף מיני מקלדת.

סמסונג Gear S2
על פי דברי אורן מרון – מנהל פעילות הסלולר של סמסונג ישראל החברה תשיק בישראל בעתיד את שירות התשלומים Pay והשעון החדש יוכל להוות אמצעי חשוב בהטמעה בזכות שימוש בתכונת NFC של ה- Gear S2.

סמסונג Gear S2
מחיר
גרסת ה-"קלאסיק" תמכר במחיר של 1,800 ₪ עם רצועת עור וגרסת הספורט שזהה לה בשימושיות אבל מגיעה עם רצועת גומי וחוגה (סביב המסך) בעיצוב שונה עם מחיר של 1,700 ₪. ה- Gear S2 יופץ בחנויות השונות דרך היבואנית סקיילקס וגם דרך רשת פרטנר.

מעבר לתגובות בפורום