הכרזות פנסוניק 2013 – מציירים על הטלוויזיה

ליאור קורן - לאס וגאס
07-01-2013 23:24

פנסוניק השיקה 32 דגמים חדשים של פלזמות ומסכי LED LCD, חלקם מגיע עם מצלמה מובנית, עט מגע, מסך בית חדש, זיהוי פרצופים ואפליקציות שהופכות את המסך לחנות ולוח ציורים.

מסיבת העיתונאים של פנסוניק, התמקדה בעיקר בהצגת אינטגרציה חלקה של אינטרנט ואפליקציות בתוך הטלוויזיה, רוב הדוברים הציגו חידושים בטלוויזיה החכמה בסדרות Smart Viera.
פנסוניק, כמו יצרניות טלוויזיות נוספות שעד היום התמקדו בטכנולוגיות של איכות תמונה, מוצאת עצמה משקיעה ומפתחת בתחום חדש לגמרי – תוכן וממשק בטלוויזיה. השנה, מגיע בטלוויזיות מסך בית חדש אשר ניתן להגדרה וסידור על פי דרישות המשתמש והוא מכונה My Home Screen. מנגנון המצלמה שהוטמע בטלוויזיות החדשות (בדגמים הבכירים) מזהה את פני הצופה ומעלה עבורו את מסך הבית שהוא בחר מראש.

פלזמות פנסוניק - מסכי LED LCD
 פנסוניק הוסיפה השנה גם עט מגע חדש. העט מאפשר לתפעל תפריטים וגם לצייר על התמונה המוצגת בטלוויזיה. לדוגמה, אם העברתם למסך תמונת סטילס שצילמתם, אפשר לצייר עליה הערות בכתב יד ואז להעביר אותה אל הטאבלט או לשתפה עם החברים.

פנסוניק - עט מגע בטלוויזיה

החברה שיפרה את תכונת Swipe & Share 2.0 אשר מבצעת שיתוף והעברת תכנים בין הסמארטפון / טאבלט ושאר מכשירים ניידים עם הטלוויזיה. המשתמש שולח את התמונה בתנועת "הינף" (Swipe) והיא מופיעה על המסך.

שיתוף הפעולה של יצרנית הטלוויזיות עם ספקי תוכן ומפתחי ישומים עלה מדרגה בסדרות של 2013. למשל, ישום יוטיוב הותיק עבר מקצה שיפורים והוא מאפשר לצופה לצפות בטלוויזיה בסרטוני יוטיוב מתוך הסמארטפון. למעשה, הטלפון הופך להיות השלט הרחוק של יוטיוב בטלוויזיה. שיתוף פעולה נוסף הינו עם ערוץ הקניות HSN, שלט הטלוויזיה מאפשר להציג על המסך שורה של מוצרים אשר מופיעים בתוכנית ולרכוש אותם. HSN Shop by Remote הוא חנות שלמה אשר נמצאת "בתוך הטלוויזיה" עם שלל קטגוריות ודגמי מוצרים. הישום כולל אפשרות לקרוא ולכתוב חוות דעת על חנויות ומוצרים ולנהל את כל תהליך הקניה באופן עצמאי, ללא שימוש במחשב בדרך המסורתית.

פלזמות פנסוניק - מסכי LED LCD
32 דגמי טלוויזיות חדשים

פנסוניק השיקה 16 דגמים חדשים של פלזמות ו-16 מסכי LED LCD.
 
הדגם הבכיר בסדרת הפלזמות השנה, הינו Panasonic VT60, אשר מגיע עם פלטת חזית אחודה, פנל Infinite Black ultra, מנגנון Focused Field Drive 3000Hz, רזולוציית Full HD 3D, קישוריות WiFi פנימית, דפדפן אינטרנט, מסך בית החדש )My Home Screen) וגם מצלמת אינטרנט מובנית. דגם ה- ZT60 החדש, מציג מפרט דומה, אך ללא מצלמה וציפוי ה- Black Ultra. הסדרה השלישית בהיררכיית הפלזמות היא ST60, גם היא עם קישוריות WiFi מובנית, ניגודיות מעט נמוכה יותר וחזית עם מסגרת מסך מסורתית יותר.

פלזמות פנסוניק - מסכי LED LCD

סדרות מסכי ה- LCD LED הבכירות הינן WT60 / DT60 אשר מגיעות עם פנל IPS משופר וזוית צפיה רחבה במיוחד, כאשר ה- WT60 כוללת גם מצלמה מובנית.

פנסוניק הציגה באירוע גם אוזניות לטלוויזיה (אלחוטיות עם BT) במבנה מיוחדת לכבדי שמיעה ובנוסף, הטמיעה בחלק מהמסכים אפשרות הקראה בקול של תפריטי הטלוויזיה ותכנים עבור כבדי ראיה.

גילוי נאות: הכותב היה אורח של יורוקום פנסוניק בתערוכה

מעבר לתגובות בפורום