בלוריי שבר לי את הבולבול

סער מ. דה פדיד, יד חזקה וזרוע נטויה
30-12-2007 07:00

אז וידאו בהבחנה גבוהה זה טוב או רע לכחולים? סער מ. בודק איך נראה פורנו בפורמט Blu-ray. למבוגרים בלבד!

אומרים שעד גיל 40 זה גיל ה"עמידה" ומגיל 40 אתה נכנס לגיל "הרך" – ובכן אני כבר עמוק עמוק בגיל ה"רך" וגם החבר'ה הכחולים שאני רוכש אצל מתתיהו הרוקח כבר לא עוזרים הרבה. תוסיפו על המצוקה אישה שמפנה את הגב כבר 27 שנים כל פעם שהתורן עולה – ונותרתי לבדי עם המסך והשלט שלי.

שרותי ההורדות עובדים אצלי מסביב לשעון: מיהרתי לשדרג את קצב ההורדה למקסימום האפשרי (יקר אבל מקצר את הציפייה) ואני דופק את האגרוף שלי מבוקר עד ערב- עד לנקודה שיוסי הקופאי בסופר שאל אותי בשקט אם אני אוכל את החומר המרכך שאני רוכש מדי יומיים.

8 מ"מ

התופעה הזו של שעשוע עצמי בשילוב טכנולוגיה מלווה אותי שנים רבות: זה התחיל בסרטי 8 מ"מ שנטו להיקרע בדיוק כשאתה קרוב לשיא – ולך תכניס את הסרט למערך גלגלי השיניים הצפוף עם האצבעות החלקלקות - מניסיון מובטחת לך כוויה מהנורה הלוהטת.

זה נגמר בסוף שנות ה-70' ומשם הגיע ה-VCR המבורך, מה שגרם לנסיעות תכופות לספריות הוידיאו המעופשות לרכישה של סרטים על גבי קלטות שנבחרו בקפידה לאחר עיון מדוקדק בקטלוגים עבי בשר.
זה היה תור הזהב, נקודה! שנים רבות התענגתי על התכנים כשמדי פעם מכשיר הוידיאו שובק חיים לאחר שימוש יתר של הרצה קדימה ואחורה בחיפוש קדחתני אחרי הכוכבנית המועדפת ודילוג על הדיאלוגים שעד היום אינני מבין מה לכל הרוחות מקומם בסרטי פורנו.


DVD

כניסתה של טכנולוגית ה-DVD יצרה הרגלים חדשים ומבלבלים כגון זוויות צפייה משתנות שרק עיצבנו אותי כשגיליתי רק בדיעבד שהיה אפשר לראות את הקליימקס מזווית טובה יותר – דרך תפריטים עמוסים לעייפה שגרמו לכאבי ראש מה לבחור. בסופו של דבר, פינו התקליטורים את מקומם לרשת האינטרנט המבורכת.

כחול בהבחנה גבוהה
עד לפני תקופה קצרה ניצלתי את מערך הביטורנט להורדות של סרטים וסצנות, חיי הפכו לשלווים כשאני מסתובב מבוקר ועד ערב עם חיוך מטופש וחלוק של סוטה זקן.

פורנו בלורי HD DVDהיום הגיעה המהלומה: מישהו החליט שתעשיית הפורנו היא זו שקובעת את הלך השוק בכל הקשור לצפייה בסרטים מכל סוג שהוא והתגלית האחרונה היא סרטי Blu-ray (כחול נשאר כחול) ו- HD DVD שמבחינתי הם אסון אקולוגי נפשי פסיכוטי שאין לו תקנה.

אסביר: עד היום כוכבות הפורנו (אגב, זה המקום היחיד בו את הופכת "כוכבת" כבר אחרי הסרט הראשון שלך) יכלו להצטלם לסרט לאו דווקא כשהן במיטבן: לעיתים היא קצת מקומטת, כמו זו שעשתה דיאטה חריפה ונשארו הפסים, אחרת היתה עסוקה מאוד בתנוחת הכלב מה שהשאיר סימני חריכה אדומים מעצבנים על הברכיים – והאויב הגדול ביותר של כל חובב פורנו: החצ'קונים על סף פיצוץ שמשום מה תמיד מתנחלים להם על העכוז שעולה ויורד מול עיניך.

אם עד היום טושטשו כל הסממנים הללו בשכבות איפור כבדות או תאורה מפרגנת – לא עוד! כבר בסרט הראשון שצפיתי בו בטכנולוגיה החדשה נחרדתי למראה הכוכבת האהובה עלי וזינקתי לעשות חיפוש ב"גוגל" במטרה למצוא באיזו מחלת עור חלתה הגברת. לתדהמתי לא מצאתי כלום ולצערי לא יכולתי להמשיך ולצפות במעלליה כשצבע עורה נראה כאילו יצא ממסע ללועו של הר געש.

לא הספקתי להתאושש ממנה והגיע החצ'קון הראשון, טוב חצ'קון זו המעטה – מדובר ללא ספק ב"אמא" של כל החצ'קונים – מגדלור אדום עם לטרנה לבנה למעלה שנראה כאילו עומד לגרום למערך טילי ה"חץ" להיכנס לכוננות מיידית לקראת שיגור...

תוסיפו לזה שפמים שלא ראית עד היום (ככל הנראה נמרטו בהצלחה שלא נקלטה בעדשות המצלמות המיושנות), שערות בכל מיני מקומות שלא ידעתי בכלל שיש שם צמיחה – ואני אומר לכם שבבעתה ובפלצות אני זורק את הנגן הבלו ריי שלי וחוזר לוידיאו הישן והטוב רק בכדי להירגע מספר שנים טובות!

מעבר לתגובות בפורום