חדש מסמסונג: שולחן עם מסך 40"; למכירה

ניצן סדן
18-11-2011 18:44

החברה פתחה רשימת הזמנה מראש לרכישת ה-SUR-40, מחשב שולחן בגודל 40 אינץ' אשר מבוסס על מערכת ההפעלה Surface של מיקרוסופט. מי צריך כזה, וכמה הוא עולה?

סמסונג הציגה בתערוכת CES האחרונה את ה-SUR-40, מחשב שולחן מתקדם. לפי דיווח של Engadget, המוצר מוצע כעת למכירה - גם לארגונים וגם עבור לקוחות פרטיים שרוצים מחשב ייחודי שכזה בבית. השולחן מונע במעבד AMD כפול ליבה ממשפחת Athlon, במהירות 2.9 גיגהרץ ויש לו ארבעה גיגה של זיכרון מהיר.

למחשב יש מסך ברזולוציית 1080p ומהירות תגובה של שמונה מילישניות. הממשק שלו מבוסס על Surface, מערכת ההפעלה שבנתה מיקרוסופט עבור מחשבי שולחן. אחד הפיצ'רים המעניינים במערכת ההפעלה היא PixelSense, תוכנה שמסוגלת לזהות עצמים שבאים במגע עם השולחן ולתקשר איתם. 

סמסונג פועלת לקידום קטגוריית המחשוב הטריה למדי ותשיק את ה-SUR-40 ב-23 מדינות בתחילת 2012. החברה עדיין לא חשפה תאריך השקה ספציפי.  

המחשב נועד עבור ארגונים מבטן ומלידה – בתור שולחן ישיבות חכם שמסוגל להציג מסמכים מצגות ושיחות וידאו בצורה נוחה או כלי עזר למעצבים, מהנדסים ואנשי מכירות. מי שבכל זאת רוצה מחשב שולחן רב עוצמה לשימושו הפרטי יוכל להרשם לרכישה מוקדמת באתר סמסונג ולשלם עליו 8400 דולר (מחיר בסיס, שעשוי להשתנות מעט בין מדינה למדינה). 

מעבר לתגובות בפורום