טושיבה משיקה: מחשב נייד עם מסך ו- Blu-ray תלת מימד

אביחי אפוטה
07-06-2010 15:32

המחשב יגיע עם זוג משקפי Active Shutter וכרטיס מסך של Nvidia בטכנולוגיית 3D Vision. זמין כרגע רק באירופה.

זה די ברור שסצנת התלת-מימד הולכת וצוברת תאוצה ונחשבת כבר היום לדבר הבא בטכנולוגיה הבידורית, למרות העובדה שנכון להיום התוכן המיועד לטכנולוגיה הזו הוא מועט ביותר. אבל העובדה הזו לא מונעת מהחברות המובילות בתחום המולטימדיה לשחרר את המוצרים החדישים ביותר המצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. גם אם אין לזה ממש שימוש בזמן המיידי.

Blu-ray 3D מובנה

טושיבה משיקה היום את המחשב הנייד הראשון שנחשב ל- 3D Ready, עם כונן Blue-ray 3D (שגם צורב תקליטורי Blue-rayׂ) ומסך LED, 3D HD בגודל של 15.6 אינצ' עם קצב רענון של 120Hz וברזולוציה של 1366X768 פיקסלים. המחשב גם מגיע עם שני זוגות של משקפי ה- Active Shutter שיסתנכרנו עם המסך באמצעות חיישן אינפרא-אדום חיצוני שמצורף לחבילה.

מעבר ליכולות ה- 3D, המחשב נקרא Dynabook tx/98MBL , אבל נכנס תחת סדרת ה- Satellite של טושיבה (ויקרא A665), מגיע עם מעבד Core i7, זיכרון בנפח של 4 גיגה DDR3, כרטיס מסך של Nvidia – GTS 350M וכול שאר הירקות שהתרגלנו אליהם: יציאת HDMI, רמקולים תוצרת Harman Kardon, 3 כניסות USB, כניסת eSATA, מצלמת 1.3 מגה-פיקסלים וכול זה על Windows 7 64 ביט.

בגלל העובדה שכיום לא ניתן כמעט להשיג תכני תלת-מימד וגם מה שיש עולה לא מעט, טושיבה מבטיחה שה- A665 יגיע כבר עם מבחר תכנים בתוכו. לא ידוע אילו וכמה.

מעבר לתגובות בפורום