ה- Nexus one של 'גוגל': כבר בשבוע הבא?

אביחי אפוטה
30-12-2009 15:17

גוגל תשיק את הסלולארי החדש שלה כנראה במסיבת עיתונאים בשבוע הבא, במחיר 180 דולר בהתחייבות לשנתיים.


מזה מספר חודשים, מדווחים הבלוגים ברשת על שמועות כאלו ואחרות, ורק בשבועות האחרונים התקבל המידע כאמין וחד משמעי: 'גוגל' משיקה מכשיר סלולארי שיהיה ממותג כל כולו על שמה וגם יריץ את הגרסא החדשה ביותר של מערכת ההפעלה 'אנדרואיד' בגרסא 2.1.
הפרט היחידי שלא היה ברור, עד היום, זה השם של המכשיר. אז זה לא Google Phone ולא Gphone או כל קומבינציה אחרת עם האות G, אלא Nexus 1 (נקסוס 1).

 

nexus 1

 

אם לשפוט לפי התמונות והמידע שהגיע ל- Gizmodo, אז המכשיר יושק ברשת T-Mobile (ארה"ב) במחיר של 180 דולר בהתחייבות לתקופה של שנתיים. לשם השוואה, ה- 3G-s של 'אפל' נמכר במחיר של 199 דולר (16 גיגה) לאותו פרק זמן. למי שיש בעיה עם מחויבות יוכל לרכוש את המכשיר כשהוא לא נעול (Unlocked) במחיר יחסית גבוה ממה שאנליסטים העריכו שיהיה: 530 דולר.

 

nexus 1

 

דבר מעניין נוסף הוא העובדה שאת המכשיר ללא התחייבות יהיה ניתן לרכוש ישירות מ- 'גוגל' עצמה דרך אתר אינטרנט ייעודי שיעלה לאוויר בקרוב, ו- 'גוגל' תגביל את הרכישה של המכשיר לעד 5 יחידות על שם חשבון 'גוגל' אחד. יחד עם זאת, ישנם דיווחים שתתאפשר הרכישה שלו ושליחתו לכמה מדינות (מחוץ לארה"ב) אך עדיין לא ברור מי, כמה ומתי.

 

מקור: Gizmodo

מעבר לתגובות בפורום