פריקים של אודיו וסאונד? חנות חדשה ומיוחדת בבאר שבע

הודעה לעיתונות
08-02-2022 12:22

השמועה אומרת שהאיכות של מותגי העל נחתה בבירת הנגב באר שבע.

לראשונה בדרום זה קרה, בעזרת כוח הרצון והחלום הענק של שי פריק (גיל) שתמיד שאף להיות חלוץ בתחום הסאונד והוידאו ולהביא את החברות הכי גדולות גם למגרש הביתי שלו - באר שבע.

לאחר שנים של עבודה, צבירת ידע וניסיון בתחום התקנת מערכות השמע והקולנוע בעסקים, רכבים ובתים פרטיים, פרץ שי דרך בתחומו עם חנות קונספט ייחודית לאוהבי תחום האודיו והוידאו שלא מוכנים להתפשר על חווית הצפייה וההאזנה.

"פריק קונטרול" בהנהלתו של שי פריק המתמחה בתחום הסאונד והוידאו כבר מעל ל-20 שנה, היא התגשמות החלום להביא אל אזור הדרום את איכות הסאונד והמבחר הענק של מוצרים באיכות בינלאומית, כי גם לתושבי הדרום מגיע ליהנות מכל האיכות, קרוב לבית.

פריק קונטרול באר שבע

שי מתעקש כי החנות תציע לקהל לקוחותיה הרחב שמגיע מכל אזור הדרום (ואף נודד אליה מאזורים רחוקים יותר בארץ) מוצרים בכל רמות המחיר, ממחירים לכל כיס ועד למוצרי יוקרה במהדורה מוגבלת, מוצרי HIGH END שכמותם לא נראו באזור, ומתמחה במתן פתרונות אודיו - וידאו, מערכות סטריאו מתקדמות, מערכות בית חכם, מערכות שליטה ובקרה, חדרי קולנוע וחדרי האזנה.

פריק קונטרול באר שבע

בין שורת המותגים המובילים בחנות תוכלו למצוא שמות כמו: LG, SONY ,NAD, KEF, MONITOR AUDIO, FOCAL ,NAIM AUDIO, audioquest, BOWERS & WILKINS, SONUS FABER, MCINTOSH, MOREL, JL AUDIO, ARCAM, ESOTERIC ועוד רבים וטובים.

פריק קונטרול באר שבע

בתחום חדרי הקולנוע וההאזנה כמו כן בפרויקטים בתחום בתים חכמים - שי מלווה באופן אישי, מקצועי ועטור ניסיון - פרויקטים משלב האפיון, תכניות, מכירה ועד להתקנה עצמה.

פריק קונטרול באר שבע

בקרוב תשיק החנות הקטנה והמטריפה אתר מפלצתי של פריקים אמיתיים מרחבי הארץ שירצו להזמין את המוצרים בקלות של לחיצה על מסך (חולי שליטה מרחוק כבר אמרנו?), באתר תוכלו ליהנות ממגוון קטגוריות מוצרים מגוונות שיהפכו את הבחירה שלכם ללא פשוטה בכלל ואת הציפייה שלכם למשלוח למלאת התרגשות.

פריק קונטרול באר שבע

לצד השקת האתר יושק גם מועדון הלקוחות של פריק קונטרול שחבריו יהנו מחוויה עוטפת במיוחד הכוללת לא רק מחירים ומבצעים בלעדיים להם, אלא חשיפה למוצרים חדשים לפני כולם, השקות נוצצות, הרצאות רוויות אלכוהול ועוד…

פריק קונטרול באר שבע

יש למה לחכות.

פריק קונטרול באר שבע

מעבר לתגובות בפורום