panter
חבר משקיען
- הודעות
- 1,317
- מעורבות
- 38
- נקודות
- 48
כהמשך למה שכתבתי בשרשור שהביא יואל פלרמן על תערוכת RMAF, אנסה להביא
קצת רשמים מהניסוי שערכנו אתמול לרמקול החדש מבית וילסון אודיו ה sasha .
לא כל יום נופלת לנו ההזדמנות להתרשם, שלא נדבר על לבחון רמקול כזה, ולנסות להתאים לו
אלקטרוניקה ראויה.
שבת בבוקר, שלושה סקרנים ובעל בית אחד שמבקשים לדעת איזו אלקטרוניקה (או הגברה)
תעשה לרמקול הזה טוב.
אציין שלבעל הרמקול (לא אציין שמות מטעם צנעת הפרט) ישנו מגבר של krell fpb 250
ופרה של Audio research 26 עם מקור של wadia 581 וכבילה של
Transparent Cable ברמה גבוהה ביותר.
ה sasha הוא דייר חדש בבית והחליף רמקול ישן יותר של וילסון WATT Puppy Series 6 .
אפשר לומר שהרמקול החדש עובד יפה עם האלקטרוניקה הישנה, אבל הבעלים רוצה
ליבחון עוד אופציות שיהיו באותה רמה עם הרמקול החדש, ולכן החלטנו להביא לו כמה מכשירים מעניינים .
המכשירים שיכולנו לספק הם: מגבר Sovereign power שלי הפרטי ומגבר של חברת
chord spm 1200e ופרה תואם מדגם prima .
בפעם הקודמת ששמעתי את הרמקול הוא היה בן יומיים שלושה ולכן אינו נשמע במיטבו.
הפעם הסשה כבר עבר הרצה, ומההתרשמות הראשונית כבר הבנתי שמשהו השתנה, בהגיענו
לדירה נתנו לרמקול לרוץ עם ה krell וה Audio research כדי לקבל איזו שהיא נקודת
מוצא של סאונד.
לאחר מכן חיברנו את הפרה של ה chord עם krell והתחלנו להאזין ,( אציין בזאת שאת התרשמותי אביא על המוסיקה שלי בלבד ולא על שאר קטעי המוסיקה שנוגנו, שאותם
אינני מכיר) ולכן אינם יכולים לשמש אותי כרפרנס בבדיקה.
התחלנו עם להקת toto בדיסק אוסף בשם past to presennt 1977-1990
בקטע מספר 4 out of love קטע ווקאלי עם רזולוציה יפה וממוקדת של הזמר jean michel .
לא הייתי צריך הרבה זמן כדי להבין שהזיווג בניהם לא מרשים במיוחד, הקול של jean
נשמע חסר משקל בתדרים הנמוכים , ומעייף ככול שהזמר עובר לשיר בטון יותר גבוהה.
המשכנו הלאה חיברנו את ה chord לפרה של Audio research כאן התוצאה הייתה יותר
נעימה אבל רחוקה מלהיות משכנעת, הרגשתי שהפרה נותן איזו סוג של חמימות בסאונד,
אבל אינו מתאים ל chord מבחינת גוון הצליל, שנותן לך הרגשה כאילו ה chord זועק
"תביאו לי את החברה שלי קוראים לה prima "
ובאמת לאחר זמן קצר עשינו כמבוקשו נתנו ל chord לעבוד עם ה prima
קדימה toto אותו קטע 4 עם הזמר jean ששמענו קודם לכן.
עכשיו הבנו שהפרה של ה chord מביא אותו למיצוי מלא ברמת הפירוט, הרזולוציה של הזמר
השתפרה, הסשה באמת הוציא את כל הפרטים הקטנים שאתה מחפש בסאונד,
אבל מוסיקה באמת לא הייתה שם.
יש לציין שגם בקטע תופים מהיר מהדיסק master plan של dave weckl קטע מספר 9
island magic לא נפלתי, מבחינת דינמיות ובשרניות ה krell יצא עם ידו על העליונה.
מי שלא מבין נכון אז לדעתי chord חברה מצויינת אבל אינו מתאים לסשה(sad)
אמרתי חברה הגיע הזמן לחבר את ה Sovereign power שישב בצד ולא אמר מילה, אולי יש לו מה לומר?
חיברנו את ה Audio research פרה למגבר ה Sovereign וסוף סוף הסבלנות השתלמה
אחד אחרי השני כל אחד והדיסקים שלו עומדים בתור. חברים איזו מוזיקליות איזה תענוג, הבעלים
לא התבלבל ושעל אם יש Sovereign בצבע שמפנייה, אומר בזאת שהוא שומע כמעט רק
מוסיקה קלאסית ואפילו אני שלא כל כך מת על היצירות הללו די נהנתי.
לסיכום:
אם אתם שואלים אותי, לומר לכם בכל הכנות? חברת וילסון מאד הצליחה עם הסשה. חוץ מהצורה החיצונית שמזכירה את אחיו הקודמים כמעט אין שום דבר משותף בהעברת החוויה הצלילית שהסשה מעביר למאזין. הרמקול הוא all around וכמובן שזה תלוי לאיזו
אלקטרוניקה הוא מחובר.
אם ישאלו אותי אני את הזינגלי שלי לא מחליף בשום רמקול, גם לא וילסון אודיו סשה.
אבל אם משהו מחפש ליקנות רמקול והתקציב עומד על 27,000 $ אני בהחלט ימליץ לו לשמוע
אותו(Y)
http://www.wilsonaudio.com/product_html/sasha_intro.html
קצת רשמים מהניסוי שערכנו אתמול לרמקול החדש מבית וילסון אודיו ה sasha .
לא כל יום נופלת לנו ההזדמנות להתרשם, שלא נדבר על לבחון רמקול כזה, ולנסות להתאים לו
אלקטרוניקה ראויה.
שבת בבוקר, שלושה סקרנים ובעל בית אחד שמבקשים לדעת איזו אלקטרוניקה (או הגברה)
תעשה לרמקול הזה טוב.
אציין שלבעל הרמקול (לא אציין שמות מטעם צנעת הפרט) ישנו מגבר של krell fpb 250
ופרה של Audio research 26 עם מקור של wadia 581 וכבילה של
Transparent Cable ברמה גבוהה ביותר.
ה sasha הוא דייר חדש בבית והחליף רמקול ישן יותר של וילסון WATT Puppy Series 6 .
אפשר לומר שהרמקול החדש עובד יפה עם האלקטרוניקה הישנה, אבל הבעלים רוצה
ליבחון עוד אופציות שיהיו באותה רמה עם הרמקול החדש, ולכן החלטנו להביא לו כמה מכשירים מעניינים .
המכשירים שיכולנו לספק הם: מגבר Sovereign power שלי הפרטי ומגבר של חברת
chord spm 1200e ופרה תואם מדגם prima .
בפעם הקודמת ששמעתי את הרמקול הוא היה בן יומיים שלושה ולכן אינו נשמע במיטבו.
הפעם הסשה כבר עבר הרצה, ומההתרשמות הראשונית כבר הבנתי שמשהו השתנה, בהגיענו
לדירה נתנו לרמקול לרוץ עם ה krell וה Audio research כדי לקבל איזו שהיא נקודת
מוצא של סאונד.
לאחר מכן חיברנו את הפרה של ה chord עם krell והתחלנו להאזין ,( אציין בזאת שאת התרשמותי אביא על המוסיקה שלי בלבד ולא על שאר קטעי המוסיקה שנוגנו, שאותם
אינני מכיר) ולכן אינם יכולים לשמש אותי כרפרנס בבדיקה.
התחלנו עם להקת toto בדיסק אוסף בשם past to presennt 1977-1990
בקטע מספר 4 out of love קטע ווקאלי עם רזולוציה יפה וממוקדת של הזמר jean michel .
לא הייתי צריך הרבה זמן כדי להבין שהזיווג בניהם לא מרשים במיוחד, הקול של jean
נשמע חסר משקל בתדרים הנמוכים , ומעייף ככול שהזמר עובר לשיר בטון יותר גבוהה.
המשכנו הלאה חיברנו את ה chord לפרה של Audio research כאן התוצאה הייתה יותר
נעימה אבל רחוקה מלהיות משכנעת, הרגשתי שהפרה נותן איזו סוג של חמימות בסאונד,
אבל אינו מתאים ל chord מבחינת גוון הצליל, שנותן לך הרגשה כאילו ה chord זועק
"תביאו לי את החברה שלי קוראים לה prima "
ובאמת לאחר זמן קצר עשינו כמבוקשו נתנו ל chord לעבוד עם ה prima
קדימה toto אותו קטע 4 עם הזמר jean ששמענו קודם לכן.
עכשיו הבנו שהפרה של ה chord מביא אותו למיצוי מלא ברמת הפירוט, הרזולוציה של הזמר
השתפרה, הסשה באמת הוציא את כל הפרטים הקטנים שאתה מחפש בסאונד,
אבל מוסיקה באמת לא הייתה שם.
יש לציין שגם בקטע תופים מהיר מהדיסק master plan של dave weckl קטע מספר 9
island magic לא נפלתי, מבחינת דינמיות ובשרניות ה krell יצא עם ידו על העליונה.
מי שלא מבין נכון אז לדעתי chord חברה מצויינת אבל אינו מתאים לסשה(sad)
אמרתי חברה הגיע הזמן לחבר את ה Sovereign power שישב בצד ולא אמר מילה, אולי יש לו מה לומר?
חיברנו את ה Audio research פרה למגבר ה Sovereign וסוף סוף הסבלנות השתלמה
אחד אחרי השני כל אחד והדיסקים שלו עומדים בתור. חברים איזו מוזיקליות איזה תענוג, הבעלים
לא התבלבל ושעל אם יש Sovereign בצבע שמפנייה, אומר בזאת שהוא שומע כמעט רק
מוסיקה קלאסית ואפילו אני שלא כל כך מת על היצירות הללו די נהנתי.
לסיכום:
אם אתם שואלים אותי, לומר לכם בכל הכנות? חברת וילסון מאד הצליחה עם הסשה. חוץ מהצורה החיצונית שמזכירה את אחיו הקודמים כמעט אין שום דבר משותף בהעברת החוויה הצלילית שהסשה מעביר למאזין. הרמקול הוא all around וכמובן שזה תלוי לאיזו
אלקטרוניקה הוא מחובר.
אם ישאלו אותי אני את הזינגלי שלי לא מחליף בשום רמקול, גם לא וילסון אודיו סשה.
אבל אם משהו מחפש ליקנות רמקול והתקציב עומד על 27,000 $ אני בהחלט ימליץ לו לשמוע
אותו(Y)
http://www.wilsonaudio.com/product_html/sasha_intro.html
נערך לאחרונה ב: