TRIANGLE GALAXY 5.1


איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
עקב מעבר לגרסת GALAXY 2, מבצע מיוחד עד גמר המלאי על סט הסטליטים הטוב ביותר וה"מוזיקלי" ביותר ששמעתי אי פעם.

5 סטליטים וסאב תואם - 5500 ש"ח במקום 11500 ש"ח.

ניתן לרכוש גם סטליטים בודדים, או חמישיית סטליטים במחיר מיוחד.

»המלאי מוגבל!»»»»»»»http://www.aufi.co.il/cable/index.php?xloltd»»»
spacer.gif




TRIANGLE - GALAXY 5.1
סט הרמקולים החדש של TRIANGLE, הנקרא GALAXY, יצא לשוק לפני זמן קצר וזוכה להצלחה רבה בישראל ואירופה.
למרות הגודל הקטן של הרמקולים, 20 X 13 X 13 ס"מ, ה - GALAXY הוא מוצר איכותי ללא פשרות שנועד הן לשמיעת מוזיקה ברמה הגבוהה ביותר והן לשימוש במערכת קולנוע ביתית איכותית. בהשוואה למערכות סטליטים אחרות, שנשמעות בדרך כלל צפצפניות ובלתי טבעיות, ה - GALAXY בולט באיכויותיו המוזיקליות עד כדי כך שפרט לגודלו אין לו שום מכנה משותף עם שוק הסטליטים ו / או רמקולי In - wall.
ה - GALAXY הוצגו בתערוכת WCES האחרונה כמערכת שני רמקולים למוזיקה וזכו בקונפיגורציה זו לביקורות נלהבות. ARTHUR SALVATORE למשל, תיאר אותם כ"רמקולים הטובים ביותר ששמעתי עד מחיר של 1000$". שום רמקול בגודל פיזי כזה לא קיבל מעולם תשבוחות המתקרבות אפילו לכך.
ה - GALAXY בנויים מיציקת אלומיניום כדי לקבל יציבות מקסימלית ועמידות בפני ויברציות. היחידות שלהם פותחו במיוחד עבורם ומהוות פריצת דרך בטכנולוגיית יחידות רמקולים. בזכותם ה - GALAXY מסוגלים להעביר בצורה משכנעת הן פרטים קטנים ועדינים והן שיאים דינמיים מורכבים.
ה - GALAXY באים כאריזה של 5 רמקולים + סאב וופר, אריזה הכוללת את כל החיווט, מחברים לקירות לכל הרמקולים וכן מעמדים המאפשרים למקם את הרמקולים על מדפים. ניתן גם לקנות רמקולים בודדים, את הסאב בנפרד או עם זוג רמקולים, וכ"ו. כמו כן ניתן לרכוש מעמד ריצפתי ייעודי למעדיפים למקם את הרמקול בשטח הפתוח.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור