Triton
חבר משקיען
- הודעות
- 1,249
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
כל אוהב מוסיקה כבד שהתגלגל זמן מה במסדרונות ההאזנה האודיופילית, מכיר את העניין, בעומק זה או אחר.
קטעי רפרנס, שמוכרים לנו היטב, שעליהם לא פעם יקום ויפול דבר.
לאחר תקופה מסוימת, הותיקים לפחות, ודאי מכירים את הבעיה,
הם כבר לא יכולים להיות מקוטלגים במגירה אחת יותר.
לא, לא, כלל לא מדובר על דבר טריויאלי.כמו הקלטות מז'אנר אחד או אחר,
אם הייתי צריך להגדיר ב'שיא הפשטות', לפחות לעצמי, את החלוקה, הייתי אומר שהם מתחלקים ל3 סוגים:
1. THE GOOD
הטוב, במובן האבסולוטי.
הקלטות שמבושלות טוב, מוקלטות טוב, ממוקססות טוב בגאונות שלא קשה להבחין בה, שנשמעות פגז לא משנה על מה תנגן אותם, .
שימוש: אם הקלטות כאלה לא נשמעות טוב, אין על מה להמשיך לדבר!
2. THE BAD
לא מדובר על הקלטות רעות ....(זה ממש לא מעניין).
פה מדובר על הקלטות לא מיופיפות , לא קסומות, ללא במה סטריאופונית אודיופילית מוגזמת (IE לא פטרישיה ברבר ..) לעתים די יבשות.
שימוש: הקלטות אלה, לא כל יום נשמעות כמו שצריך, וכשכן, זה סימן טוב.
3. THE UGLY
את זה רק חלק מהאנשים מכירים.
לא, גם פה לא מדובר על הקלטות רעות!
יותר כמו ..אימת המערב.
הסוד הכמוס.
הסיבה שאתה על כדורים :מה??????????:.
שימוש: פיתוח פרנויזיס אודיופיליס מתקדם.
כן .....
אלה הקלטות שאתה כבר יודע איך הם אמורות להשמע, או שיצא לך פעם לשמוע אותם, על מערכת מסוימת, ומאז זה לא עזב אותך.
או אלה שאתה מעיז לבדוק רק כשאין אף אחד, וזה פשוט לא עובד.
או אלה שאתה כבר שמעת אצלך הרבה יותר טוב, לפני שהחלפת כבל חשמל, ומאז אתה לא מוכן להקשיב לה, ברוגז לעולם .
בנסיון לבנות איזה מבחר רפרנס שלנו כאן, שיהיה משותף ומוכר לכולם,אשמח מאוד להמלצות למס.1 ו2 מכולכם.
אבל לפני, ומעל לכל, לאלה שמכירים את ידידנו מספר 3 הידוע לשמצה,
אודה לכם מאוד אם תוכלו לנקוב בהם מעל דפי השרשור הזה,
ושוב, אם תוכלו להעלות לפחות 30 שניות מהקטע, שכולנו נוכל להבין, הרבה יותר טוב.
קטעי רפרנס, שמוכרים לנו היטב, שעליהם לא פעם יקום ויפול דבר.
לאחר תקופה מסוימת, הותיקים לפחות, ודאי מכירים את הבעיה,
הם כבר לא יכולים להיות מקוטלגים במגירה אחת יותר.
לא, לא, כלל לא מדובר על דבר טריויאלי.כמו הקלטות מז'אנר אחד או אחר,
אם הייתי צריך להגדיר ב'שיא הפשטות', לפחות לעצמי, את החלוקה, הייתי אומר שהם מתחלקים ל3 סוגים:
1. THE GOOD
הטוב, במובן האבסולוטי.
הקלטות שמבושלות טוב, מוקלטות טוב, ממוקססות טוב בגאונות שלא קשה להבחין בה, שנשמעות פגז לא משנה על מה תנגן אותם, .
שימוש: אם הקלטות כאלה לא נשמעות טוב, אין על מה להמשיך לדבר!
2. THE BAD
לא מדובר על הקלטות רעות ....(זה ממש לא מעניין).
פה מדובר על הקלטות לא מיופיפות , לא קסומות, ללא במה סטריאופונית אודיופילית מוגזמת (IE לא פטרישיה ברבר ..) לעתים די יבשות.
שימוש: הקלטות אלה, לא כל יום נשמעות כמו שצריך, וכשכן, זה סימן טוב.
3. THE UGLY
את זה רק חלק מהאנשים מכירים.
לא, גם פה לא מדובר על הקלטות רעות!
יותר כמו ..אימת המערב.
הסוד הכמוס.
הסיבה שאתה על כדורים :מה??????????:.
שימוש: פיתוח פרנויזיס אודיופיליס מתקדם.
כן .....
אלה הקלטות שאתה כבר יודע איך הם אמורות להשמע, או שיצא לך פעם לשמוע אותם, על מערכת מסוימת, ומאז זה לא עזב אותך.
או אלה שאתה מעיז לבדוק רק כשאין אף אחד, וזה פשוט לא עובד.
או אלה שאתה כבר שמעת אצלך הרבה יותר טוב, לפני שהחלפת כבל חשמל, ומאז אתה לא מוכן להקשיב לה, ברוגז לעולם .
בנסיון לבנות איזה מבחר רפרנס שלנו כאן, שיהיה משותף ומוכר לכולם,אשמח מאוד להמלצות למס.1 ו2 מכולכם.
אבל לפני, ומעל לכל, לאלה שמכירים את ידידנו מספר 3 הידוע לשמצה,
אודה לכם מאוד אם תוכלו לנקוב בהם מעל דפי השרשור הזה,
ושוב, אם תוכלו להעלות לפחות 30 שניות מהקטע, שכולנו נוכל להבין, הרבה יותר טוב.