rega planar 1 + bias 2


PsychoAudio

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
4
נקודות
3
היי חברים,

אולי מישהו כבר התנסה בבעיה הנ"ל. הסיפור הוא ארוך אז תרשו לי לקצר.
יש לי פטיפון של rega מדגם planer 1 רציתי לשדרג את הראש ורכשתי bias 2. יש לציין שכל המוכרים כולל היבואן עצמו טוענים שכל הראשים של rega מתאימים לפטיפון הנ"ל בייחוד bias 2 שנמכר כשדרוג ל 1.
בכל אופן, לא הצלחתי לכייל את הראש כראוי. ניסיתי את כל סוגי הפרוטרקטורים של rega ללא הועיל (סטיבנסון \ ביירוולד וכו').
כמובן שהקנה מידה שהדפסתי נבדק והחור של הספינדל בדיוק במרכז וכו'.. ועדיין עושה רושם שהזרוע קצרה מידי בשביל כיול נכון. לאחר משחקים מרובים ונסיונות שונים, הפטיפון כמובן מנגן אולם אני חווה קפיצות (לופים) במספר תקליטים באותם הקטעים (לא במיקום ספציפי).
בסופו של דבר החלטתי לפנות ליבואן לצורך תמיכה, הנ"ל ביקש שאבוא עם הפטיפון וכך עשיתי, הוא אמר שהטכנאי ירכיב עבורי את הראש החדש. לאחר מספר ימים שבתי לחנות לקחת את הפטיפון, נאמר לי שהראש החדש הורכב בהצלחה. שמעו תקליטים בחנות והבעיה נפתרה.
הגעתי הביתה שמתי תקליטים ואופס. הבעיה נותרה כשהיתה. אני גם לא בטוח שהראש הורכב כראוי, יש לו זוית פנימה לכיוון הספינדל + הברגים הורכבו הפוכים וכו'..
לאחר שקראתי המון פורומים ראיתי שחלק מהאנשים עם בעיה דומה לשלי שיחקו עם המגנט של הזרוע (עם ה BIAS הקבוע) עד שהגיעו לרמה מתאימה של אנטי סקייטינג. משהו שאני ממש לא רוצה לעשות.
שאלותי הם:
1. האם מישהו מכיר את התופעה הזאת?
2. ראיתי באתר הרישמי של ריגה שגרסת שדרוג של BIAS לא תופסת על ה planar 1 החדש. יכול להיות שזה המצב והמשווקים פשוט לא יודעים?

המכשיר עוד באחריות, כיצד לעתכם עלי לפעול?

תודה לכולם,
 

נערך לאחרונה ב:

vitalyi

חבר משקיען
הודעות
682
מעורבות
140
נקודות
43
אם זו זרועה ישרה (לא "S"), זווית פנימה צריכה להיות. הפטפון מפולס?
 

PsychoAudio

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
4
נקודות
3
אכן מפולס, ולריגה זרוע ישרה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור