NOTTINGHAM ANALOGUE - מבצע הטבות מיוחד


איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
רקע כללי:

לדעתי ומנסיוני, הפטיפונים של NOTTINGHAM ANALOGUE הם הטובים ביותר בתחום מחירם בשוק העולמי.

לכן, ולאחר השוואות רבות בחו"ל מול כמעט כל מועמד אפשרי, בחרתי באחד הדגמים של החברה עבור המערכת הפרטית שלי עוד לפני שהתחלתי לעסוק בתחום האודיו כמקצוע. ותאמינו לי, זה היה מחקר וסבבי האזנות של שנים. ואגב, גם לפני ה - NOTTINGHAM היה לי פטיפון מעולה והרבה ניסיון שמיעתי. וההבדל היה גדול מאוד.

לכן, כבר לפני 20 שנה, כאשר לא היה שום ייבוא רציני של פטיפנים לארץ, ויכולתי לבחור לייבא כל מוצר וכל חברה שהיא, בחרתי בפטיפונים של NOTTINGHAM, ולא בפטיפונים של שום חברה אחרת, להיות הבסיס של מערכות האודיו הטובות ביותר שאני יכול למכור.

לכן, עד היום, הפטיפונים של NOTTINGHAM ושל FLETCHER AUDIO (המגיעים מאותו מתכנן ועם אותה פילוסופיה בסיסית) הם אלו שעליהם אני ממליץ, איתם אני שומע ואותם אני מוכר ומשווק. כנראה שאני לא היחיד שאוהב מוצרים אלה, ההצלחה שלהם בארץ ובעולם גדולה מאוד, במיוחד אם חושבים על העובדה שאין לחברות אלה שום פרסום ול - NOTTINGHAM אפילו לא אתר אינטרנט ראוי .למרות זאת, TOM FLETCHER נחשב כ"גורו" ביפן כבר משנות התשעים, וההצלחה האדירה של NOTTINGHAM בשוק האמריקאי, מיד עם הצגתה שם, היא עובדה שמצביעה על איכות המוצר.

מעבר לכך, בכל כתבה השוואתית שבוצעה (ויש כמה כאלה) נבחר הפטיפון של NOTTINGHAM שהשתתף בה כטוב יותר או הטוב ביותר אם מדובר בהשוואה קבוצתית.

זה לא שאין עוד פטיפונים טובים. בהחלט יש. אבל שמיעה של פטיפון טוב באמת, כמו ה - NOTTINGHAM או ה - FLETCHER היא משהוא אחר. נכון יותר, אמיתי יותר, משכנע יותר.

את הפטיפונים של שתי חברות אלה צריך לשמוע כדי להבין - ומניסיון, כל מי ששומע אותם במערכת מכוונת כראוי, לא נשאר אדיש.

יתרונות טכניים

הייתרונות הטכניים הברורים של פטיפונים אלה מול כל מתחרה מקביל הם ברורים (את הייתרונות הסוניים צריך לשמוע):

1. פלטה כבדה מאוד, המאפשרת תנע סיבובי גבוה, עניין מכריע בהעברת דינמיות ופירוט, שאין לו תחליף. הפלטות של NOTTINGHAM שוקלות החל מ - 14 ק"ג בדגם ה - ACE SPACE ועד מעל 40 ק"ג., השוו זאת לפטיפונים אחרים באותו טווח מחיר, רבים מהם עם פלטות של 3-4 ק"ג, ותבינו את ההבדל.
2. ציר בטולרנס גבוה יותר מכל מתחרה - עניין הניתן להדגמה בקלות. הצלחת של הפטיפון ב - NOTTINGHAM פשוט לא ניתנת להשחלה מהירה, תהליך ה"שקיעה" שלה לוקח דקות ארוכות מאוד ועד רבע שעה, למרות משקל הפלטה הכבד שאמור להשקיע אותה במהירות. נסו בעצמכם בכל פטיפון אחר להבנת ההבדל.
הטולרנס של הציר הוא בעל חשיבות אדירה, כל מי שמבין א' ב' של פיזיקה או סתם בעל הגיון בריא מבין זאת בקלות - טולרנס גבוה משמעותו סיבוב חלק ויציב.
3. חומרים יקרים ברמה גבוהה - החל משילוב של מתכות וסגסוגות שונות בצלחת הפטיפון, בגוף שלו ובמעמד המנוע, המונעים העברת ויברציות דרך הזרוע והראש, וכלה בשימוש במתכת קשה במיוחד, "GUN IRON" לציר. התוצאה היא גם צליל משופר וגם כמעט אפס בלאי - זאת לאחר עשרות שנות עבודה. לדוגמא, הפעלה של ה - SPACE DECK באופן רצוף במשך 10 שנים לא שינתה באופן מדיד את רדיוס הציר.

שלושת הסעיפים שלמעלה הם נושאים בסיסיים, ברורים, מוכרים - ובעלי חשיבות בלתי רגילה. הבעיה היא שכדי לעשות אותם כמו ב - NOTTINGHAM צריך להשקיע המון - הן בחומר עצמו, הן בכח אדם מיומן שיוכל לטפל בו והן בזמן עבודה ארוך ויקר. אני לא מכיר שום חברה שמשלבת את הידע הטכני ואת ההבנה בתחום האנאלוגי של טום פלטשר, עם השקעה כזו ויכולות כאלה. המחיר של מוצרים אלה, בהתחשב באיכותם ובהשקעה בהם, היה צריך להיות גבוה פי כמה וכמה, והסיבה לתמחור הקיים הוא בראש ובראשונה TOM FLETCHER עצמו, איש צנוע ואוהב מוזיקה, שהאמין בתמחור הוגן וסביר למוצריו.

ועכשיו, לחלק של ה"צ'ופרים" והמבצעים:

1. הפטיפון מגיע כבר מהחברה עם כמות שמן ציר נדיבה מאוד, המספיקה לשנים רבות. מדובר בתערובת שמן ציר ייחודית ברמה הגבוהה ביותר.
2. הפטיפון מגיע ללא תוספת מחיר עם פרוטרקטור של THE CARTRIGE MAN שעלותו כשלוש מאות ש"ח, ומאפשר כוון קל במיוחד ומדויק להפליא.
3. כל מי שקונה פטיפון של NOTTINGHAM מקבל 30% הנחה על כל מגוון הראשים שמיובאים על ידי "אודיו פידליטי" - ומדובר במבחר הגדול והטוב ביותר בארץ: ראשים של GRADO, של ORTOFON ושל SHELTER.
4. כל מי שקונה פטיפון של NOTTINGHAM יקבל מהיום ולתקופה מוגבלת הנחה של 20% על קניית מכונת ניקוי תקליטים של SPIN CLEAN (ניקוי בשטיפה) או של NITTY GRITTY (ניקוי בשטיפה עם שאיבת ווקום) - המוצרים המובילים ללא שום ספק את תחום מכונות הניקוי בעולם, הן בביצועים והן באמינות ושירות.
5. כל מי שקונה בחדשיים הקרובים פטיפון של NOTTINGHAM יקבל בהנחה של 40% מנקה מחט מסיבי קרבון של חברת ORTOFON ומנקה תקליטים מסיבי קרבון לניקוי ראשוני ולניקוי מליכלוך "גס" (פירורים, שערות וכ"ו) של חברת PROJECT.
6. כל מי שקונה פטיפון של NOTTINGHAM יקבל מהיום ולתקופה מוגבלת הנחה של 15% על כל פונו סטייג' שמיובא על ידי "אודיו פידליטי" - המבחר הגדול והטוב ביותר בארץ עם עשרות דגמים של PROJECT AUDIO, GRAM SLEE, ASR, EAR ועוד.
7. כל מי שקונה פטיפון של NOTTINGHAM ANALOGUE יקבל אץ הדגם החדש והמהפכני (השיפור באמת אדיר, מניסיון) של ה - MAT של RINGMAT DEVELOPEMENT, דגם ANIVERSARRY GOLD SPOT REAL ALE. שם ארוך, אנגלי משהוא, אבל מוצר נהדר.
8. וכמובן, השירות והתמיכה שמגיעים עם NOTTINGHAM הם ברמה שלא מקובלת בישראל - כוון מקצועי אמיתי, תמיכה טכנית לאורך שנים (וגם עשרות שנים), שידרוג כמעט ללא הפסד כספי (של הזרוע או של הפטיפון עצמו), כל זאת אני יכול להציע ברמה הגבוהה ביותר האפשרית, וזאת בשל העיסוק המתמיד שלי באנאלוג כבר למעלה מ - 20 שנה. מקור אנאלוגי זה לא CD - למיקסום יכולתו צריך ידע וניסיון, כדאי להיות מודע לכך.

כל אלה עושים, לדעתי, את NOTTINGHAM ואת FLETCHER AUDIO לבחירה הברורה לכל מי שמחפש פטיפון אולטימטיבי.

אגב, קחו בבקשה בחשבון, שאני לא מתחייב להמשיך מבצעים אלה לכל תקופה שהיא, ויכול להיות שהם יסתיימו לפני המועד המצוין בהודעה זו.

plattenspieler_nottingham_analogue_spacedeck_bild_1346155425.jpg


dais_html_7bc4d4b2.jpg


20100313204304_nottingham_analogue_interspace_junior_angle.jpg


he11_vertity_fletcher_web.jpg


8794.jpg


munchen2010benz4.jpg
 

נערך לאחרונה ב:

grin007

חבר אתר
הודעות
47
מעורבות
0
נקודות
6
לגבי תנועת המחט לצדדים קובע הטולרנס של הציריות בין הקדח של התקליט לבין הרדיוס שבו יוצרו רצועות ההשמעה....
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור