M2 - רמקולים חדשים למג'יקו ב-2019


ARIMAR

עוסק בתחום
הודעות
761
מעורבות
121
נקודות
43
ב. מסכים למה שאמרת בנוגע לרעיון הכללי. בקשר לכלי נגינה לא מסכים, יש היום טרנד של גיטרות מקרבון לדוגמא.
גיטרות מקרבון ? אולי חשמליות. לא מאמין שיעשו גיטרה קלאסית/אקוסטית מקרבון
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
גיטרות מקרבון ? אולי חשמליות. לא מאמין שיעשו גיטרה קלאסית/אקוסטית מקרבון
אחו שילינג קרבון
Carbon-Fiber-Guitar.jpg
 

תמונות מצורפות

  • Carbon-Fiber-Guitar.jpg
    Carbon-Fiber-Guitar.jpg
    KB 56.6 · צפיות: 235

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
היי ערן
א. כי יותר קל להזיז אותם, לשנע אותם, לסחור בהם ולכן - למכור אותם.
טעות , ברמקולים בקליבר כזה (מעל 20K$ נאמר... ) רמקול קל , פסיכולוגית, זה אפילו חיסרון...
מג'יקו מוכרים יותר מהרבה חברות היי אנד מתחרות , וסביר להניח שהם יותר כבדים מרב הרמקולים בתעשיה (קח את סדרת הS לדוגמא) דווקא המאסיביות והבניה היא אחת הסיבות לכך (לדעתי ).
זה כמובן יותר קשה לנייד אותם, אבל לא יותר קשה לסחור בהם או למכור אותם...
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
(אם אי פעם האיטלקים יחליטו לשלוח חללית לשמיים, כדאי מאוד לא להיות באיזור).
נכון מאוד, יפלו עליך חלקי פח חלודים מהשמיים ......זוכר את האלפות מלפני 30-40 שנה ? בייחוד האלפא-סוד.....היתה מחלידה כבר בדרך מסוכנות המכירות לבית שלך.
 
נערך לאחרונה ב:

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
נכון מאוד, יפלו עליך חלקי פח חלודים ......זוכר את האלפות מלפני 30-40 שנה ? בייחוד האלפא-סוד.....היתה מחלידה כבר בדרך מסוכנות המכירות לבית שלך.

מצד שני כולם מעריצים של פרארי או למבורגיני (לפני שהבעלות הפכה גרמנית), מספיק לראות את כמות מוצרי הבוטיק והיוקרה שמיוצרים בארץ המגף, בקיצור כשיש רצון גם באיטליה לייצר דברים נפלאים.
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
מצד שני כולם מעריצים של פרארי או למבורגיני (לפני שהבעלות הפכה גרמנית), מספיק לראות את כמות מוצרי הבוטיק והיוקרה שמיוצרים בארץ המגף, בקיצור כשיש רצון גם באיטליה לייצר דברים נפלאים.
מכוניות אקזוטיות נבנות בצורה שונה, הקילומטרז והעומס היומיומי שיש עליהן הוא מאוד נמוך, אלו מכוניות שמורות בתנאי מוזיאון שבמקרה הטוב מוציאים אותן פעם בשבוע לסיבוב והטיפול השוטף בהן הוא מוקפד ברמה הגבוהה ביותר.
אף בעל למבורגיני לא הולך למוסכי הסדר.
לכן, אין להביא ראיה ממכונית איטלקית אקזוטית אלא לכך שאם האיטלקים רוצים להוציא יצירת מופת תאווה לעיניים וללב, הם ממש יודעים איך לעשות את זה, גם ברמה ההנדסית.
ברמת המאס פרודקשן, האיטלקים הם על הפנים. היו ונשארו.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
דיויד גיל,

השלדות מקרבון באופניים דיי זולות (היה לי לפני 20 שנה אופני הרים מרידה עם שילדת מגנזיום, ששקלו 7.5 ק"ג).

מתוך האתר של מוראל:

"תרכובת זו היא קלת משקל וחזקה מאוד, ומשתמשים בה גם במכוניות פורמולה 1 ומטוסי סילון מודרניים. תוך שימוש בטכנולוגיות הייצור המתקדמות ביותר שלנו, ייצר צוות הפיתוח רמקול ראשון מסוגו, הן מבחינה וויזואלית והן מבחינה אקוסטית. בשונה מרמקולים אחרים, ב Fat-Lady אין שום חומר מבודד בתוך התיבה (internal damping) – חלקו הפנימי של התיבה ריק ולא קיים עיקוב בתהודת הצליל. שילוב החומרים והעיצוב מאפשר לתיבה לרטוט ביחד עם הדרייברים בצורה מבוקרת וע"י כך לנצל את האנרגיה כחלק מהסאונד. התיבה כמו 'שרה' עם הדרייברים. כל זה תורם לתחושה כי ל Fat-Lady – אין תיבה כלל".

מהו הקרבון ולמה הוא משמש?


קרבון, הידוע גם כפחמן, הוא יסוד כימי אל-מתכתי המצוי בטבע. מן הקרבון יוצרים סיבים דקים אשר משמשים למספר רחב של מטרות. תהליך ייצורם של סיבי קרבון הוא תהליך מורכב ויקר יחסית, אך יתרונו הגדול של החומר הוא היותו קל מאוד וחזק מאוד מה שהופך אותו אידאלי לשימוש למטרות כמו: ייצור של צמיגי אופניים ואופנועים בדגש על אופנועי מירוץ, ביגוד ייחודי המבודד חום בצורה מעולה (ולכן משמש גם לנהגי מרוצים וגם לכבאים), ייצור חלקים חזקים במיוחד לתעשיות הרכב, התעופה ועוד.
 
נערך לאחרונה ב:

web

חבר משקיען
הודעות
770
מעורבות
488
נקודות
63
עשוי מקרבון, אלומיניום, MDF...
דרייברים קרמיים, נאנו-משהו או קרטון...

מישהו שומע את הרמקולים לפני לקנות? :מבולבל:
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
דיויד גיל,

השלדות מקרבון באופניים דיי זולות (היה לי לפני 20 שנה אופני הרים מרידה עם שילדת מגנזיום, ששקלו 7.5 ק"ג).

מתוך האתר של מוראל:

"תרכובת זו היא קלת משקל וחזקה מאוד, ומשתמשים בה גם במכוניות פורמולה 1 ומטוסי סילון מודרניים. תוך שימוש בטכנולוגיות הייצור המתקדמות ביותר שלנו, ייצר צוות הפיתוח רמקול ראשון מסוגו, הן מבחינה וויזואלית והן מבחינה אקוסטית. בשונה מרמקולים אחרים, ב Fat-Lady אין שום חומר מבודד בתוך התיבה (internal damping) – חלקו הפנימי של התיבה ריק ולא קיים עיקוב בתהודת הצליל. שילוב החומרים והעיצוב מאפשר לתיבה לרטוט ביחד עם הדרייברים בצורה מבוקרת וע"י כך לנצל את האנרגיה כחלק מהסאונד. התיבה כמו 'שרה' עם הדרייברים. כל זה תורם לתחושה כי ל Fat-Lady – אין תיבה כלל".

מהו הקרבון ולמה הוא משמש?


קרבון, הידוע גם כפחמן, הוא יסוד כימי אל-מתכתי המצוי בטבע. מן הקרבון יוצרים סיבים דקים אשר משמשים למספר רחב של מטרות. תהליך ייצורם של סיבי קרבון הוא תהליך מורכב ויקר יחסית, אך יתרונו הגדול של החומר הוא היותו קל מאוד וחזק מאוד מה שהופך אותו אידאלי לשימוש למטרות כמו: ייצור של צמיגי אופניים ואופנועים בדגש על אופנועי מירוץ, ביגוד ייחודי המבודד חום בצורה מעולה (ולכן משמש גם לנהגי מרוצים וגם לכבאים), ייצור חלקים חזקים במיוחד לתעשיות הרכב, התעופה ועוד.
תודה תומר. הכל כמעט נכון אבל מה שהכי חשוב שם זה האזכור ל- vibration damping שפה לקרבון התנהגות שונה שמאפשרת ייצור תיבה כמו שהוזכר בבורושור. לתיבות אחרות, פתרונות אחרים לנושא הזה.
אין בכל העולם כולו צמיג אופניים אחד או צמיג אופנוע אחד (ואני רוכב באינטנסיביות על שני הכלים) שעשוי מקרבון. אני מניח שיש טעות בברושור והם התכוונו לחישוק (בלטינית עתיקה ג׳אנט) ולא לצמיג שעשוי בדרך כלל מגומי.
נ.ב במכוניות פורמולה 1 ובמטוסי סילון מודרניים משתמשים גם בפלסטיק, סו פאקינג וואט?
 

GROOPER

אוהב את התחום
הודעות
460
מעורבות
175
נקודות
43
נכון מאוד, יפלו עליך חלקי פח חלודים מהשמיים ......זוכר את האלפות מלפני 30-40 שנה ? בייחוד האלפא-סוד.....היתה מחלידה כבר בדרך מסוכנות המכירות לבית שלך.

אלפא סוד איננה אלפא רומאו, לא אותו מפעל ולא אותם פועלים או רובוטים
זה מפעל שהוקם בדרום איטליה על מנת להלחם באבטלה הקשה, מכאן גם איכות החומרים הירודים
ההרכבה הרשלנית והתוצאה העלובה עם מנועי הבוקסר קצרי האוויר {ותוחלת החיים), שלא מזכירים בכלום את מנועי האלפות
האדירים עם גל הזיזים הכפול עתירי הגמישות והמוניטין - כל עוד הצלחתם לכוון את שני הוובארים הכפולים (קרבורטורים)
למזלה של האלפא סוד היתה לה שלדה עם התנהגות נייטרלית, מה שהביא לניהוג נדיר לרכב בעל הנעה קדמית
ולביקוש מצד חובבי הנהיגה.
חוץ משילדה, כלום. אבל ממש כלום. במיוחד הבלמים שלא עצרו בגשם
או בולמי הזעזועים האופקיים מה שהביא לתנודות לפנים אחור בכל עצירה ברמזור.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
מתוך האתר של מג'יקו:

Our materials science research in the properties and applications of carbon allows the M2 to feature a new monocoque enclosure. Similar in construction technique introduced in the M6, it is formed using multiple layers of carbon fiber adding up to a 3/8” thickness. Similar to the external shell of an F-35 fighter jet, this enclosure construction compared to machined or extruded aluminum parts increases the structural strength-to-weight ratio by a factor of 60, while reducing overall weight by 50% and yielding outer dimensions that are 30% smaller without compromising internal volume. The curved interior and exterior walls minimize internal standing waves and eliminate external diffractions.

 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
אלפא סוד איננה אלפא רומאו, לא אותו מפעל ולא אותם פועלים או רובוטים
זה מפעל שהוקם בדרום איטליה על מנת להלחם באבטלה הקשה, מכאן גם איכות החומרים הירודים
ההרכבה הרשלנית והתוצאה העלובה עם מנועי הבוקסר קצרי האוויר {ותוחלת החיים), שלא מזכירים בכלום את מנועי האלפות
האדירים עם גל הזיזים הכפול עתירי הגמישות והמוניטין - כל עוד הצלחתם לכוון את שני הוובארים הכפולים (קרבורטורים)
למזלה של האלפא סוד היתה לה שלדה עם התנהגות נייטרלית, מה שהביא לניהוג נדיר לרכב בעל הנעה קדמית
ולביקוש מצד חובבי הנהיגה.
חוץ משילדה, כלום. אבל ממש כלום. במיוחד הבלמים שלא עצרו בגשם
או בולמי הזעזועים האופקיים מה שהביא לתנודות לפנים אחור בכל עצירה ברמזור.
וואוו, כל מילה בסלע....א--ב--ל .....אם הנושא הוא חלודה לדעתי גם "האלפות האמיתיות" חטאו בכך ......אם זכורתני נכון :)
 

GROOPER

אוהב את התחום
הודעות
460
מעורבות
175
נקודות
43
וואוו, כל מילה בסלע....א--ב--ל .....אם הנושא הוא חלודה לדעתי גם "האלפות האמיתיות" חטאו בכך ......אם זכורתני נכון :)

צודק. רק בשנות התשעים גילוונו כמו שצריך
ועשו מגיק(ו) לאלפות
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
עד שנות התשעים היה מחסור באבץ באיטליה ;)
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור