LCD או LED הנה מבצע שיעזור לכם להחליט


שלומי ארמגדון

עוסק בתחום
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
מבצע חסר תקדים LED SHARP תוצרת יפן

40-LE 600 במחיר חסר תקדים 6990 ש"ח

זה לא הכל כל קונה יקבל חבילת הטבות

הובלה מתקן תלייה והתקנה וכבל HDMI

איכותי המבצע עד גמר המלאי


table6139B-805.jpg

לפרטים נוספים:

המבצע תקף בשלושת הסניפים ת"א-03-6480810 ר"ג -03-5751666 -03-9510403ראשל"צ

חג שמח!!!!!

 

תמיר התקנות

עוסק בתחום
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
LCD או LED? התשובה הכנה

LCD או LED?

כמובן שהאינטואיציה אומרת LED ורוב אנשי המכירות לא יחלקו על כך, השאלה המרזית הנשאלת כאן היא -

האם ההבדל בין הטכנולוגיות מצדיקות זינוק במחיר?
התשובה היא - לא! (לדעתי בכל אופן)

אם נבחן את הבדלי הטכנולוגיות מקרוב, נראה שאין הבדל משמעותי כל כך, מסך LED הוא מסך LCD לכל דבר, ההבדל היחיד הוא שבמסך LCD נורות התאורה של המסך הן פלורסנטיות ונורות מסך LED - כשמו כן הן - LED.

כמובן שישנן יתרונות נוספים במסכי הLED כגון: מסך דק יותר, אריכות חיי הנורות, מעט חיסכון בצריכת חשמל וכו, אך הבדל משמעותי באיכות התמונה? אין! המסך הוא רק אמצעי המקרין לנו שידור אותו הוא מקבל ממקור כלשהו - ממיר דיגיטלי, DVD, נגן סרטים, קונסולת משחקים, מחשב וכו.. הטענה כי האיכות טובה יותר היא מוטעת, זה ממש כמו לנגן סרט שחור\לבן בוידאו ולטעות שבמסך LED לא יהיו ריצודים והסרט יהיה בצבע - תחשבו על זה לרגע, מגוחך לא?
יתרון המסך הדקיק שנויה במחלוקת. רוב הלקוחות הבוחרים במסך הLED, לא בוחרים בה משום שהאיכות טובה יותר אלה מתרשמים מאד מהעובי הדק להפליא. נכון, מדהים ומרשים - אבל, לתכונה זו כמה חסרונות:


1. רוב המסכים הדקים מגיעים עם חיבור אחד (לפחות) בצד המסך, היתר, בגב המסך. הבעיה היא, כאשר נחבר את הכבלים לגב הטלויזיה, החיבורים יגרמו לבליטה בגב המסך והדבר יצריך מאיתנו להתקין את המסך רחוק מהקיר וכך קיבלנו מסך דקיק במיוחד המותקן כמה ס"מ רחוק מהקיר. לא בדיוק "מסך דבוק לקיר כמו תמונה" כפי שחשבנו. ישנם רק מעטים הדואגים להכנות לפני ההתקנה על מנת לקבל את האפקט הרצוי של "מסך צמוד 0 עם הקיר" .


2. לקוח הרוכש טלויזית LED לשימוש של צפיה בשידורי הכבלים בלבד ומצפה לאיכות תמונה, שווה הדבר לזריקת כסף לפח מבחינתי. ללקוח שכזה הייתי ממליץ אך ורק על פלזמה, לפחות כל עוד הערוצים הנצפים ביותר (ערוץ 10, ערוץ 2) לא עוברים לשידורי HD.


3. אין שום יתרון מובהק בכמות החיבורים והפונקציות שבטלויזית LED לעומת טלויזית LCD.


4. יחד עם "כיווץ" המסך, התכווצו גם הרמקולים. לעולם לא תקבלו את איכות השמע שקיבלתם בטלויזיה הישנה שלכם. אפקט זה התחיל עם בואו של הפלזמה, התכווץ שוב עם בוא הLCD ושוב עם מסך הLED. ללקוח הרוכש מסך דק כלשהו, אני חושב שרכישת מערכת קולנוע ביתית היא הכרחית בהחלט! לא מדובר בעוצמת הסאונד, מדובר באיכות!
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור