.


SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
ש
 

נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,746
נקודות
113
לבחירתכם
אני עדיין מחכה
למה בכלל לבחור ביניהם? באותו כסף עדיף לקנות דברים אחרים בכלל.

מכל הרפרטואר הענק הזה, מצטיין במיוחד רק ברוקנר 7, שהוא בעדיפות ראשונה מבחינתי, וברוקנר 8 הוא אחד מני כמה וכמה טובים.

את הברוקנר/ים האלה אפשר להשיג שלא במסגרת הקופסה, ולמי שייש פטיפון, עדיף בתקליטים.

כאן אפשר לרכוש גירסה יפאנית משובחת (SHM-CD) של ברוקנר 7.
JPN-UCCG-90465_front.jpg

בכלל האתר cdjapan.co.jp מומלץ, ודמי המישלוח נמוכים יחסית.
מעבר לזה, אפשר לבקש שיארזו כמתנה, ואז אין בעיות מכס/מע"מ.

ההדפסה האירופאית הישנה, בסידרת Galleria, פחות טובה, אבל עדיין קבילה :)
51sId%2B-2%2B7L._SL500_AA280_.jpg


ולמה אתה מחכה בהקשר זה? עוד קופסה שתשב בניילון? ושאם תפתח אותה ממילא תיתקל באוסף דברים שכבר טחנת? :(

עמיר
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
לגבי הקלטת מחזור הטבעת שהקליט בביירויט 67 ( Philips Decca ) לטעמי אחד הגרועים
ששמעתי, תזמורת לחלוטין לא בפוקוס, נגנים לא יודעים איפה להכנס, סולואים על הפנים, חנטריש!!

Should be avoided
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
"טריסטאן" ב DG בניצוחו נשמעת היסטרית ברמות
אני לא בוטח בו (בקארל בהם) יש לי איתו את ווצק ולאלו מנויילנים עדיין ולא סביר שיפתחו בקרוב-
להחלפה או למכירה
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,746
נקודות
113
חייב להודות כי ההיתי די גרופי של קריאייאן ,ב7 ו8 גם עם VPO ...
מחכה להורדת מחיר שוב של הסט הראשון הגדול יותר
הקאראיאנים לדורותיהם מצויינים -- גם אני אוהב אותם.

מציע לך לשחרר את הסטים האלה לדרכם ולשכוח מהם.

עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,746
נקודות
113
"טריסטאן" ב DG בניצוחו נשמעת היסטרית ברמות
אני לא בוטח בו (בקארל בהם) יש לי איתו את ווצק ולאלו מנויילנים עדיין ולא סביר שיפתחו בקרוב-
להחלפה או למכירה
יש גישה מקובלת שוואגנר צריך לנגן בצורה "היסטרית" ברמות שאינן מקובלות על אנינות טעמך, כולל כמובן שולטי.

אני ספציפית מעדיף ביצועים אחרים, אבל הסט הזה נחשב על ידי הזרם המרכזי בביקורת לאחד הטובים אי פעם.

ה-Wozzeck איתו מעולה.

מנצח טוב ואמין בהרבה מאוד דברים.
ספציפית לא באלה שמופיעים בסטים שבפוסט הפותח.

יש לו דברים בטופ שבטופ, כמו הפסטורלית של בטהובן, חליל הקסם ועוד כמה אופרות של מוצארט -- אם לא הייו מגיעים הביצועים התקופתיים, יש מצב שהוא הייה נשאר המוביל בתחום! -- אופרות של ריכארד שטראוס ועוד.

הוא מהגדולים.

עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,746
נקודות
113
כאספן {כמעט כפיתי}
כמעט?! :):מבולבל:

אבל מבחינתי זה בסדר גמור -- לא ביקורת -- באמת!
זכותך המלאה ללא שמץ עירעור.

לא יכול להרגע עד שזה לא אצלי -היום מחר שנה הבאה
:מאזין:
כל מה שכתבתי הייה רק בכוונה להפנות את תשומת לבך לכך שאתה נופל שוב בבור שמוכר לך, אבל לא להכתיב לך מה לעשות עם זה.

עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,746
נקודות
113
אם ההיתי צריך לברור באמת מתוך קופסה אחרונה זו של בהם
אומרים לי קח רק 3 מתוך 29 דיסקים
2 הברוקנרים חובה סימפוניה מס 7 ומס 8 {כיום אצלי CD-R]
עם כל היתר אפשר לחיות בלי כי יש לי בביצועים שונים .
הברוקנרים זה רק שני דיסקים :)

עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,746
נקודות
113
נכון קשה לי לבחור את השלישי אז ויתרתי עליו
הנקודות החשובות לדעתי במה שאני מנסה לומר:
  • אין במציאות מי שיגיד לך לבחור X דיסקים מתוך הסט, אז צורת ההסתכלות הזו לא רלוואנטית

  • זה לא רק שייש לך את היצירות האחרות בביצועים שונים, אלא שבכל יצירה ויצירה פרט לברוקנרים, כנראה שהדברים שייש לך (ו/או שאתה יכול להשיג) יותר "מוצלחים"/מהנים ממה שייש בסט הזה

  • אז גם אם אתה קונה ומוציא מהניילונים, ואפילו שומע, רוב הסיכויים שתגלה שאתה מעדיף לשמוע כל יצירה ויצירה בביצוע/ים אחר/ים שכבר יש לך

  • אפילו את הברוקנרים שכן טובים אפשר להשיג בהדפסות טובות יותר
אז מה עשינו בקניית הסט הזה, שהוא גם לא בדיוק זול, אפילו אם הוא יהייה זול? :)

עמיר

נ.ב., ובמאמר מוסגר, התועלת הרגשית, הכייפית והמוסיקלית שתהייה לך בשבירת המחסום של מוסיקה קאמרית, אפילו בבודדים, לא בקופסאות, תהייה גדולה לאין שיעור מעוד קופסה כזו, אפילו מקופסה שבניגוד לזו היא כולה מוצלחת
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
@katzofe

לקחתי את זה בחשבון - כי,לבהם יצאו מספר הוצאות של הרינג בפילפס ,ועכשו חזרה בDGG שים לב משודרגת משמעותית בהקלטה מזו של פילפס -נכון לא לטעם של כולם ... -כמובן אצלי עדיין בניילון ראה תמונה מצורפת קטנה .{מעכשו תמונות יהיו בקטן מי שירצה יסתכל }
קראתי 'על הבעיות הטכניות בהקלטות .מעניין הוא ,שמי שהקליט היה צוות של DGG ברובו.
היה בעיה גדולה עם .הסט הזה כי היה תחרות לקראייאן שגם , הקליט בתקופה הזו,את הרינג שלו
ששיכנע את .הנהלת DGG להעביר את
ההדפסות לחברת פילפס .
וככה גם יצאו צריך לזכור כי רוב הקלטות בהם הן חיות -התזמורת יושבת בפיט המון רעשי קהל .
לפני שנתיים ,נפל עליו רוח קניות וקניתי את כל הרינגים של בהם ,שולטי, סוואליש .וRCA בקופסה שוב SONY
חוץ מסוואליש הכל עדיין סגור אפרופו .....הערתו של AK1 עוד קופסא שתשב בניילון -אוי כמה הוא צודק .
לגבי ביירוייט:
אם מחפש הקלטה וביצוע מצויינים לך על בארנבויים , הנגינה שם בכמה רמות טובה מבהם!!
לגבי טריסטאן : קאראיין 52 (אולי הטריסטאן הגדולה מכולן IMO )

בלי קשר לביירויט :
קרלוס קלייבר נהדר ממש, הזימרה כמעט מוצארטית!

לגבי קארל בהם - אחד מהגדולים ללא ספק אבל הרינג הנ"ל וגם טריסטאן לא!!
חליל הקסם בDecca היה לי מזמן בתקליטים, לא זוכר שזה ביצוע גדול
הווצק יבדק מתישהו ( יש גם בתקליטים)
הרינג ב RCA זה ינובסקי ? נהדר ! (בפרט התזמורת)
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,746
נקודות
113
לגבי קארל בהם - אחד מהגדולים ללא ספק
כל זמן שאתה עיקבי ולא סותר את עצמך אתה בונה לעצמך אמינות ראוייה
אני לא בוטח בו (בקארל בהם) יש לי איתו את ווצק ולאלו מנויילנים עדיין ולא סביר שיפתחו בקרוב-
להחלפה או למכירה


באשר ל:
חליל הקסם בDecca היה לי מזמן בתקליטים, לא זוכר שזה ביצוע גדול
התכוונתי ל-DG, עם Wunderlich הפלאי ועם Fischer Dieskau. הניצוח נהדר וכך כל הצוות למעט מלכת הלילה, Roberta Peters, שכאן היא איומה למדי, בעוד שבמקומות אחרים היא מדהימה (למשל בספר מסבילייה ב-RCA Living Stereo -- קטע שירת הקולוראטורה המדהימה ביותר שנתקלתי בו אי פעם)


הרינג ב RCA זה ינובסקי ? נהדר ! (בפרט התזמורת)
את הרינג עם יאנובסקי קניתי בהמלצת זה שאתה מעריץ מפייסבוק. מבחינתי שיעמום היסטרי. נפטרתי ממנו. פחחחחחחחח
 
נערך לאחרונה ב:

BooBoo

אוהב את התחום
הודעות
227
מעורבות
74
נקודות
28
מודה שלא שמעתי את Böhm מנצח על כל היצירות בקופסא הנ"ל.

אבל מה שכן שמעתי ואהבתי בניצוחו:
1. הסימפוניות 35-41 של מוצארט
2. הקונצ'רטי לקלרינט, חליל ובסון של מוצארט
3. הסימפוניה השישית של בטהובן
4. סימפוניות 4, 7 ו-8 של ברוקנר

מכל השאר ששמעתי, כולל Tristan Und Isolde, ולעניות דעתי הלא קובעת, לא נפלתי מהרצפה לכסא.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,746
נקודות
113
מודה שלא שמעתי את Böhm מנצח על כל היצירות בקופסא הנ"ל.

אבל מה שכן שמעתי ואהבתי בניצוחו:
1. הסימפוניות 35-41 של מוצארט
2. הקונצ'רטי לקלרינט, חליל ובסון של מוצארט

מכל השאר ששמעתי, כולל Tristan Und Isolde, ולעניות דעתי הלא קובעת, לא נפלתי מהרצפה לכסא.
אלמלא ה-Historically-Informed Performances==HIP, כנראה ש-Böhm הייה נשאר במעמד של אחד ממנצחי מוצארט המובילים.

עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,746
נקודות
113
אף פעם לא ידעתי מי יותר טוב במוצרט ממי -וולטר או בהם
George Szell, כמובן, אם מדברים על התקופה ההיא.
הקדים את זמנו.

עמיר
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
את הרינג עם יאנובסקי קניתי בהמלצת קדם ברגר -- זה עם הכינוי המטורף Frühling Horowitz.
שיעמום היסטרי. נפטרתי ממנו. פחחחחחחחח

מעניין, אתה יכול בדיוק להצביע היכן הוא נכשל ? אתה מכיר סצינות שלמות? אולי תפנה אותנו לנקודות
חלשות ונבדוק ..

לגבי קדם, בחייך, איפה הוא ואיפה אתה , מדובר באחד משניים שלשה מהכותבים המוערכים ביותר
בפורום למוסיקה קלסית 'בפייס' ואפשר לראות זאת בקלות גם לפי כמות הלייקים וגם לפי המגיבים.
(חלקם גם מוסיקאים מקצועים פעילים אם בתזמורת ואם באופרה!!) על מה אתה מדבר ??
הלוואי גם עלי עומק כזה של ידע והתמצאות .

אגב, יפה שבעזרת מקלדת אפשר לבטל כישרון וידע שנרכש במשך שנים, מקלדת קסם יש לך
גם אני רוצה כזו !!)
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
כאן -נגעת בעוד מנצח אהוב עלי George Szel

CD-R

יש לי איתו מהלר 6 -- אחד מהגרועים ever !!
רמסטרינג של סוני במצב חדש -- להחלפה או למכירה
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,746
נקודות
113
כאן -נגעת בעוד מנצח אהוב עלי George Szel
היה לי תקליט סימפוניות 28+33 צהוב כזה זוכר עד היום
הצלחתי להשיג עותק אמריקאי LP
היום אין לי לצערי את זה -גם לא CD-R
ככל הידוע לי, התקליט הזה דווקא לבן :)
R-5679993-1399740289-1669.jpeg.jpg


אבל אם אלה הסימפוניות היחידות ששמעת ממנו, אז העיקר חסר שם -- בטח 41 -- ביצוע ממש גדול -- וגם 35 ו-39.
לצערי את 36 ו-38 הוא לא הקליט :(

הוא ממש הקדים את הביצועים התקופתיים:
  • תזמורת עם גוף מיתרים מוקטן -- לא הכל טובע בתוך צליל מיתרי
  • הדגשה של כלי הנשיפה -- מעץ וממתכת -- והטימפאני
  • צלילות ללא תקדים
  • טמפי שוטפים עד מהירים
  • גישה לא רומאנטית אלא קלאסית ודרמאטית
  • דיוק פנומנאלי באנסמבל ובביצוע
  • ציות דקדקני להוראות המלחין, אבל לא בצורה מיכאניסטית
  • שילוב של שכל ורגש
חבל שהוא לא קיבל הקלטות טובות יותר מאשר חברת Epic ידעה לספק אז :(
R-4191952-1358556435-4782.jpeg.jpg


ולמרות זאת -- מומלץ מאוד בחום.

בין התקליטים הראשונים שהייו לי הייה מוצארט 35+41 עם קריפס והפילהארמונית הישראלית.

אני עדיין זוכר את ההלם של השמיעה הראשונה של הביצועים של Szell (סֶל) -- פתאום שומעים כל כך הרבה דברים שטבעו בביצת המיתרים אצל קריפס -- ואיזו דינאמית -- ואיזה עוצמות!

פתאום הבנתי למה אומרים שהפרק האחרון של 41 הוא גדול -- אצל קריפס הייה קשה להתרשם כך.

גם אצל ואלטר ו-Böhm אין אצל מה שייש אצל Szell.

עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,746
נקודות
113
יש לי איתו מהלר 6 -- אחד מהגרועים ever !!
רמסטרינג של סוני במצב חדש -- להחלפה או למכירה
לא ביצוע שחביב עלי במיוחד, אבל רחוק מלהיות "אחד מהגרועים ever !!" -- כנראה שלא שמעת מספיק ביצועים... :)

וזה שייש למישהו ביצועים פחות מוצלחים לא אומר עליו כלום. לכל אחד ואחד מהגדולים יש כאלה, יותר מאחד.
זה שאתה עושה מזה עניין כאילו שזה מראה משהו על סֶל מראה רק עליך.

עזוב אותנו מהשטויות שלך.

אמרת שאתה מתכוון לצמצם את הפעילות שלך כאן.
מתי זה הולך לקרות סוף סוף?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,746
נקודות
113
אפיק היא חברת בת של קולומביה
כמובן. רוב/כל ההקלטות של EPIC יצאו אחר כך ישירות תחת הלייבל Columbia (ו-CBS),.

מיעוטן יצאו גם ב-EMI, והתקליטים האלה קשי השגה ועולים הון תועפות.

עמיר
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
היה להם עוד חברה שהדפיסה לא עולה לי ,השם כרגע .
אבל קניתי תקליטים , והם היו בסדר גמור בשקט שלהם.
וגם רחבים מאד עם דנמיקה עצומה -כי לקחו את תמונות בתערוכה של מוסורסקי , עם תומס שיפרס
והפילהרמונית ניו יורק על זה גדלתי .

היה מפוזר על התקליט משני צדדים זוכר , כי הסאונד היה שונה יום ולילה מהדפסה הישראלית .
מי שמכיר ככל שהתקליט יש בו על צד אחד פחות דקות מוסיקה ככה למשל,
צד-א שני פרקים ישמעו טוב יותר אם נדחוף פרק נוסף ישמע דחוס ולא חי
ההיתי מסתכל על הצד באור אם היה והיתי רואה כי אני רואה ללא בעיה את הגרוב
ידעתי פה תקליט פיצוץ.
גם יותר שקט עם רוחב פס רחב באס מעולה.
עשיתי דוקטורט על תקליטים -אותה יצירה אותו ביצוע אותה חברה -הוצאות שונות
ומצאתי היום הבדלים - היום עברתי לCD.
אם הגרובים היו אנמיים כאלו ובקושי רואים -תקליט על הפנים - רגישים יותר לאבק ושריטות וכוכ
אתם מכירים בדיוק את זה מקרוב.
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור