זו הסיבה שנגן תקליטים לא יכנס אלי, לא משנה כמה פתוח\מפורט\איכותי זה יהיה , ברגע ששומעים HISSS אני יורד מהפסים... (זה היה "התמריץ" הראשון עבורי בתחום - להפטר מה"קול" הזה במערכת פשוטה יחסית).
אחרי כל ההשקעה הנפשית\כספית להכניס מוצר שעושה זאת "עצמונית" (גם אם עולה 5000$ ומעלה) נשמע *לי* לא לעניין.
יש גם סיבות נוספות לא להיכנס לעולם הזה:
*** העתיד הוא בדיגיטאל. כולם הולכים בכיוון הזה, וכדאי להם
:
@@@ ליצרנים אין בעיות של מלאי, מוצרים דפוקים, החזרות, הובלות, ספקים של חומרי גלם, הדפסות עטיפות, מערכי הפצה, גביית כספים מקמעונאים, וכו' וכו' -- כל מה שכרוך במדייה פיסית בניגוד לווירטואלית. הם צריכים רק לנהל אתר והסכמים עם אתרים אחרים
@@@ לרוב הצרכנים, שאיכות זה לא העניין המרכזי עבורם, שמסתפקים ב-MP3, ואיכות CD כבר מעבר לצרכים שלהם, והם לא צריכים להתעסק בללכת לחנות ולא למצוא את מה שהם רוצים, או להוציא הזמנות ולחכות עד שהמוצר יגיע, לשלם דמי משלוח, בעיות של דפוקים, של איכסון, כולל סידור דיסקים / תקליטים כך שאפשר למצוא אותם (בעייה בעיקר בתקליטי אוספים), וכו' וכו'
@@@ הדור הבא -- הנוער והצעירים של היום -- לא בעניין של לשבת מול המערכת ולהקשיב. יושבים מול המחשב, קוראים / מצ'טטים וכו', וברקע יש מוסיקה באוזניות, כך שפחות ופחות כדאי ליצרנים להשקיע בזה
*** כמעט ואי אפשר להשיג הקלטות חדשות ב-LPs. רק אחוז קטן מהמוסיקה העכשווית ומביצועים חדשים נגיש. אפשר רק לנסות למצוא מציאות ב-eBay או בחנויות יד-שנייה, ואם רוצים משהו ספציפי, לחכות חודשים אן יותר לתקליט שמחפשים ואז לשלם הון תועפות (אם זה תקליט מבוקש), כשרק דמי המשלוח יכולים לעלות כמו דיסק חדש, ובסוף, כשמקבלים את התקליט, הוא לא במצב שתואר, או הדפסה מדור מאוחר, או בארץ ייצור לא נכונה ושאר פרטים.
אז מי שרוצה לקבור את עצמו במוזיאון העבר, שייהנה, באמת.
זה כמו להסביר שהפיראמידות הן יותר מרשימות / יפות מבניינים מודרניים. זה לא המצב לטעמי, אבל יש כאלה שחושבים אחרת (טעם) ומוזמנים לגור שם.
מבחינות אלה, מזלי שהטעם / העדפה שלי באופן מובהק היא לדיגיטאל, ו"חוסר מזל" (לא אישי
) הוא שה-SACD הולך למות עם שאר המדיות הפיסיות.
עמיר