Deep Purple - הגיעו הרמקולים סוף סוף.


exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
תמיד זה לשמוע סטאפ ולא רמקול, אין אפשרות אחרת. מה שמנסים להסביר לך "בעדינות" שהדעה שלך פשוט לא מבוססת אלא תלויה בנסיון אישי שלך שהוא קטן מאוד. בגלל זה הצעתי לך לשמוע שני סטים שונים לחלוטין מבוססים אלמנטים קרמים. אם תשמע ותגיד לנו התעייפתי בשתי המערכות אז מצאת מאפיין לקרמיקה. אם התעייפת רק מאחת מהן או בכלל לא אז הרווחת עדכון לדיעה שלך בנושא. בכל מקרה זה WIN WIN.


אם שמעתי לפחות שש מערכות רמקולים קרמים המחוברים ל 5 מערכות הגברה שונות הדבר נחשב או לא נחשב בעיניך?
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
אם שמעתי לפחות שש מערכות רמקולים קרמים המחוברים ל 5 מערכות הגברה שונות הדבר נחשב או לא נחשב בעיניך?
שמעתי על קבוצת תמיכה שתוך 4-5 פגישות אתה מתאהב בקרמיקה- כוסות, צלחות, חפויי קירות
וכמובן רמקולים..........Ceramic Anonymous.......לארגן לך את הטלפון שלהם ?

אגב, אני בתהליך רישום לקבוצת "אי תמיכה" בריבונים ;)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
:בעד::בעד::בעד:
נחמד להאזנה בדקות הראשונות. אח"כ בא לכבות את המערכת ולנוח.

לא בשביל משהו ולא בגלל שלי יש כזה. אבל אתה פשוט כותב דברים שנובעים מזה ששמעת רמקולים קרמים אצל כאלה שזרקו עליהם מגברים וזהו. רמקולים קרמים דורשים תשומת לב היסטרית. כשהם מגיעים לאיזון הנכון, אין עוצמה בעולם שתגרום לך להתעייף. אני שומע ממוצע כמה שעות ביום. מעולם לא הגיע אלי מישהו וטען שהמערכת מעייפת אותו.

איך אני יודע? אני חי עם כזה. שמתי מאחוריו את מיטב התוצרת האודיופילית. וכאן אני מרשה לעצמי להיות יהיר. יש מעט מאוד רמקולים בישראל, המשווקים בחנויות או בבתים של חובבים, שמצליחים לנגן קטעי מוסיקה מורכבים מאוד, בעוצמות בלתי סבירות, כפי שהרמקול הקרמי שלי מנגן. הבעיה בקרמים טובים, כמו טידל, זה שצריך להיפרד מ-130,000 ש״ח לדגם הבסיסי ולשים מאחוריו וואחד אלקטרוניקה. מי שחושב להניח רמקול קרמי בבית ולחבר אותו למגבר וקדמגבר בינוניים יקבל בדיוק את מה שאתה מתאר.

רמקול קרמי, זה לא רמקול למתחילים.אבל כשמבינים מה יחידה קרמית יודעת לעשות, קשה מאוד לשמוע משהו אחר. זה קרה לשלמה, לכרמי, לרוזי, ליורם גרוס ולעוד כמה.

בוא ותשמע פעם אחת מערכת מבוססת קרמי עם אלקטרוניקה כמו שצריך. אתה מוזמן.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
גם לי יש את היכולת לזהותם ככאלה כמו שתיארת סוג של מרכיב במזון שאיך שלא תכין תמיד תרגיש אותו

אפשר להגיד שאף אחד לא שמע יותר רמקולים קרמים בבית שלו ממני. כולם היו כל כך שונים זה מזה, שאין מצב בעולם שתגלה אם זה רמקול קרמי או כל חומר אחר. רמקול קרמי זה כמו גבינת מוצרלה. מקבל את הטעם של מה שמסביבה.
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
זה קרה גם לי אדון נמר:אצבע מורמת:p
מה שכן אין לי בעיה עם טופולוגיות שונות. לכל אחת יש את היתרונות שלה.
 

ran_carney

אוהב את התחום
הודעות
277
מעורבות
118
נקודות
43
נמר,
חייב להיות קטנוני רגע.
מה 130 אלף מחיר פתיחה? לאן הלכת?

מרטן בירד 2 עולה 120.
מיילס 5 עולה 50 אלף.
איזופון קזיאנו עולה 80. איזופון וסקובה עולה 50.

הנה, בשלוף.

חוצמזה, רמקולים קרמיים טובים יודעים לעשות סאונד מעולה, אבל גם רמקולים אחרים.
קח, לצורך הדוגמא, את YG. אין שם קרמיקה, אבל כן יש חומרים קלים וקשיחים שנמצאים בשליטה תמיד.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
לא בשביל משהו ולא בגלל שלי יש כזה. אבל אתה פשוט כותב דברים שנובעים מזה ששמעת רמקולים קרמים אצל כאלה שזרקו עליהם מגברים וזהו. רמקולים קרמים דורשים תשומת לב היסטרית. כשהם מגיעים לאיזון הנכון, אין עוצמה בעולם שתגרום לך להתעייף. אני שומע ממוצע כמה שעות ביום. מעולם לא הגיע אלי מישהו וטען שהמערכת מעייפת אותו.

איך אני יודע? אני חי עם כזה. שמתי מאחוריו את מיטב התוצרת האודיופילית. וכאן אני מרשה לעצמי להיות יהיר. יש מעט מאוד רמקולים בישראל, המשווקים בחנויות או בבתים של חובבים, שמצליחים לנגן קטעי מוסיקה מורכבים מאוד, בעוצמות בלתי סבירות, כפי שהרמקול הקרמי שלי מנגן. הבעיה בקרמים טובים, כמו טידל, זה שצריך להיפרד מ-130,000 ש״ח לדגם הבסיסי ולשים מאחוריו וואחד אלקטרוניקה. מי שחושב להניח רמקול קרמי בבית ולחבר אותו למגבר וקדמגבר בינוניים יקבל בדיוק את מה שאתה מתאר.

רמקול קרמי, זה לא רמקול למתחילים.אבל כשמבינים מה יחידה קרמית יודעת לעשות, קשה מאוד לשמוע משהו אחר. זה קרה לשלמה, לכרמי, לרוזי, ליורם גרוס ולעוד כמה.

בוא ותשמע פעם אחת מערכת מבוססת קרמי עם אלקטרוניקה כמו שצריך. אתה מוזמן.


אוהב אותך אח אבל אבל זכור לי שבמספר פעמים בהם ששוחננו, כולל בעת האחרונה ציינתי שאני לא מסתדר עם רמקולים קרמים - לא שיניתי דעתי גם אחרי הביקור האחרון בשבוע שעבר, וכן הסטאפ שלך מדהים בכל מימד אבל קשה לי איתו.

צא מנקודת הנחה פשוטה, לכל אחד מאיתנו מבנה אוזן שונה ולכל אחד מאיתנו טעם שונה - one size does not fit all

רבאק, עברתי לכתוב בממד בגלל אזעקה עולה ויורדת :(
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
נמר,
חייב להיות קטנוני רגע.
מה 130 אלף מחיר פתיחה? לאן הלכת?

מרטן בירד 2 עולה 120.
מיילס 5 עולה 50 אלף.
איזופון קזיאנו עולה 80. איזופון וסקובה עולה 50.

הנה, בשלוף.

חוצמזה, רמקולים קרמיים טובים יודעים לעשות סאונד מעולה, אבל גם רמקולים אחרים.
קח, לצורך הדוגמא, את YG. אין שם קרמיקה, אבל כן יש חומרים קלים וקשיחים שנמצאים בשליטה תמיד.

אני מדבר על הטידל. כמובן שיש זולים יותר ולא פחות טובים. אבל להגיד שלקרמי יש סאונד שאפשר להגדיר אותו זו שטות מוחלטת.

אני מתקשה למצוא רמקול מודרני שלא עבר תהליך קרמי. כולל הרמקול של ויויד, ריידו. בקיצור, קרמי זה לא הכי טוב, אבל בדרך כלל החברות שמשתמשות ביחידות קרמיות הן מהטובות ביותר.
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
נמר
זה בכלל לא העניין ולא קשור לגיא ידידי .
כל פוסט התחדשתי , מבחינת המתחדש ,זה הכי טוב, הכי נוצץ, והכי מיוחד, ותמיד יאמר ובצדק מבחינתו , זה הכי טוב ששמע מכל מה ששמע, לגיטימי וטבע האדם.

לכן , לדעתי זה לא קשור לטופולוגיות...
 

נערך לאחרונה ב:

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
נמר
זה בכלל לא העניין ולא קשור לגיא ידידי .
כל פוסט התחדשתי , מבחינת המתחדש ,זה הכי טוב, הכי נוצץ, והכי מיוחד, ותמיד יאמר ובצדק מבחינתו , זה הכי טוב ששמע מכל מה ששמע, לגיטימי וטבע האדם.

לכן , לדעתי זה לא קשור לטופולוגיות...

אמיר, להרגשה שלי בנוגע לרמקולים קרמים אין קשר להתחדשות.
הדעה שלי בנוגע לרמקולים קרמים נאמרה לך, לזיו, לערן, לנמר ולעוד רבים וטובים במהלך השנים האחרונות...לא מתחבר אליהם, זה לא אומר כלום בנוגע לאיכותם שכן כל הרמקולים האמורים הם רמקולים מצויינים, רק לא בשבילי.

מדהים שמתוך מאות מילים שרשמתי כולם נזעקים דווקא לקביעה הסובייקטיבית שלי
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
אמיר, להרגשה שלי בנוגע לרמקולים קרמים אין קשר להתחדשות.
הדעה שלי בנוגע לרמקולים קרמים נאמרה לך, לזיו, לערן, לנמר ולעוד רבים וטובים במהלך השנים האחרונות...לא מתחבר אליהם, זה לא אומר כלום בנוגע לאיכותם שכן כל הרמקולים האמורים הם רמקולים מצויינים, רק לא בשבילי.

מדהים שמתוך מאות מילים שרשמתי כולם נזעקים דווקא לקביעה הסובייקטיבית שלי

צודק ונכון , אמרת.

מה שכתבתי הוא באופן כללי על כל מתחדש ולא משנה על מה. לא ספציפית אליך ידידי.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
נמר
זה בכלל לא העניין ולא קשור לגיא ידידי .
כל פוסט התחדשתי , מבחינת המתחדש ,זה הכי טוב, הכי נוצץ, והכי מיוחד, ותמיד יאמר ובצדק מבחינתו , זה הכי טוב ששמע מכל מה ששמע, לגיטימי וטבע האדם.

לכן , לדעתי זה לא קשור לטופולוגיות...

הרמקול שלו ושלי הם מאותה משפחה. כלומר רמקולים מאוד רזולטיבים ומדויקים. גם ליחידות המאוד מיוחדות של מג׳יקו אין חותמת קול. ובכלל, לרמקולים שלהם אין חותמת קול למרות שמדובר ביחידות דומות, מאותו חומר.
הרמקול שגיא רכש זה רמקול אדיר, עם יכולות פנומינליות - אין ספק. אבל הוא לא קנה אותו בגלל הטופולוגיה.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
לא היו מייצרים רמקולים קרמים מחומרים
איזוטרים אם לא הייתה דרישה ל ultra high end.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
רמקולים קרמים טובים, וכל רמקול טוב מכל סוג - ישמעו כמו מה שמחובר אליהם.
הם יכולים להיות רכים ויכולים להיות חדים.
הם משנים פחות את האות שמגיע מהמגבר לעומת רמקולים אחרים שבעצם משנים ו\או מוסיפים משלהם.
פותח השירשור מתאר רמקול מצוין אך פחות מערב מהקודם.
אמירה מוזרה עבורי, כי רמקול טוב (בעצם מערכת) מטרתו לרגש ולערב, אחרת על מה התחביב?
מניסיוני, בד"כ בהתחלה (של התחביב או של האזנה), רמקול צבוע נשמע יותר "מעניין" מרמקול "נייטראלי".
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
רמקולים קרמים טובים, וכל רמקול טוב מכל סוג - ישמעו כמו מה שמחובר אליהם.
.

ממש לא !!! -כ 90% מ"האופי שלהם" ישמע בגלל איך שהם עצמם ולא איך הציוד שמחובר אליהם......ולא רק רמקול קרמי- כל רמקול מכל טכנולוגיה שהיא - סוג החומר של הדרייברים, מבנה וסוג התיבה וכמובן הקרוסאובר הם הקובעים הכמעט מוחלטים את אופי הצליל.

ואתלה באילנות גבוהים כגיא - אני מסוגל להבין את הקביעה שלו שלרמקול הקרמי יש אופי מסויים, שבמקרה זה היא לא לרוחו, וזאת בכל סיטואציה ובכל דגם שהוא שמע בטכנולוגיה זו ......וזה כמובן מחזק את טענתי לגבי ה-90%.
 

נערך לאחרונה ב:

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
ממש לא !!! -כ 90% מ"האופי שלהם" ישמע בגלל איך שהם עצמם ולא איך הציוד שמחובר אליהם......ולא רק רמקול קרמי- כל רמקול מכל טכנולוגיה שהיא - סוג החומר של הדרייברים, מבנה וסוג התיבה וכמובן הקרוסאובר הם הקובעים הכמעט מוחלטים את אופי הצליל.

ואתלה באילנות גבוהים כגיא - אני מסוגל להבין את הקביעה שלו שלרמקול הקרמי יש אופי מסויים, שבמקרה זה היא לא לרוחו, וזאת בכל סיטואציה ובכל דגם שהוא שמע טכנולוגיה זו ......וזה כמובן מחזק את טענתי לגבי ה-90%.
טענתי היא שרמקולים טובים (לא משנה סוג החומר) מכניסים פחות אופי משלהם לעומת רמקולים לא טובים.
בהנחה שכולם יודעים לייצר קרוסאובר ותיבות (הנחה לא נכונה), אז כנראה שלדרייברים קרמיים יש פחות השפעה על הצליל מאשר הרבה
סוגי דרייברים מחומרים אחרים.
ככה אני שמעתי.
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
לדעתי ההגדרה "רמקולים טובים" היא בעייתית מאוד במיוחד בפורם חוויתי שכזה.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
לדעתי אתה האחרון שצריך להיות לו בעיה להגדיר מהו רמקול טוב.
אני צריך לשמוע, להחליף, לבדוק עם סוגי ציוד ואקוסטיקה שונים...
אתה פשוט מחבר מכשיר מדידה ויודע אם הרמקול טוב או לא.
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
לדעתי אתה האחרון שצריך להיות לו בעיה להגדיר מהו רמקול טוב.
אני צריך לשמוע, להחליף, לבדוק עם סוגי ציוד ואקוסטיקה שונים...
אתה פשוט מחבר מכשיר מדידה ויודע אם הרמקול טוב או לא.
רוזי , הומור לסוף שבוע ?
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור