CARY XITER DAC עכשיו בתצוגה


איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
CARY XCITER DAC

הממיר שיהפוך את המחשב שלכם למקור אודיו באיכות גבוהה ובמחיר ללא תקדים.

הממיר החדש של CARY AUDIO, ה – XCITER DAC פותח על ידי החברה במשך יותר משנה. ה– XCITER הוצג לראשונה בתערוכת CES בינואר 2009, זכה לבקורות מצוינות והיה אחד מהפתעות התערוכה.

CARY AUDIO היא אחד מיצרני מגברי המנורות המובילים בעולם, ומכשירי הקומפקט דיסק שלה ידועים כבעלי יכולות גבוהות במיוחד וכמובילים מבחינה טכנולוגית. ה – CDP-1 של החברה, לדוגמא, הוא המכשיר היחיד בעולם המציע UPSAMPLING עד 768 קה"צ, כל זאת עם יכולת לבחירה ב – 6 תדרי דגימה שונים באותו מכשיר. לא קיים בשוק שום מכשיר אחר עם יכולות כאלו.

ה – XCITER כולל 4 כניסות דיגיטליות: שתי כניסות קואקסיליות (BNC ו – RCA), כניסה אופטית וכניסת USB. הוא בנוי בסטנדרטים הגבוהים של חברת CARY AUDIO, מוביל על פני מתחריו מבחינה טכנולוגית וכולל UP-SAMPLING ו – RECLOCKING של האות הדיגיטלי.

טכנולגיה

ה – XCITER כולל את ה – CUTTING EDGE בטכנולוגית הצ'יפים הדיגיטליים, AK4399 של חברת AKM DIGITAL DEVICES. ה - AK4399 הוא צ'יפ של 32 ביט העובד בתדר דגימה של 192 קה"צ. ב - XCITER גם רכיבים של חברת NATIONAL SEMI CONDUCTORS שפותחו ייעודית ובלעדית בשיתוף CARY ונמצאים במכשירי חברת CARY בלבד. ה – SOFTWARE פותח בלעדית על ידי מהנדסי חברת CARY בראשות DENNIS HAD .

האותות הדיגיטליים עוברים RE – CLOCKING , עקב כך נתוני הג'יטר של ה – XITER נמוכים במיוחד.

הרכיבים ב – XCITER הם ברמה גבוהה וללא פשרות, בסטנדרטים הגבוהים המקובלים במכשירי חברת CARY AUDIO. הטרנספורמר הוא טרנספורמר DUAL C-CORE יקר ואיכותי, הקבלים הם בטכנולוגיות שונות בהתאם לשימוש הספציפי במעגל. הם כוללים קבלים אלקטרוליטיים של NATIONAL למעגל ספק הכח, וכן קבלי טנטלום וקבלי Film and foil של WIMA. נעשה שימוש נרחב בחיווט ידני, תוך שימוש בחיווט מסוכך ואיכותי.

כניסת USB

כניסת USB 2.0 של ה – XCITER מקבלת אות בתדרים 24 – 48 קה"צ. הטיפול בסיגנל כולל הפרדת ה - BUS מהאינפורמציה של ה – CLOCK ולאחר מכן RECLOCKING. האות הדיגיטלי מכניסה זו עוקף את צ'יפ ה - RECIEVER , כך שהמידע הדיגיטלי מגיע ישירות לממיר AK4399. מסלול סיגנל מקוצר זה מאפשר איכות גבוהה במיוחד בחיבור USB. "הפשטת" המידע מהשעון הדיגיטלי המקורי וה – RECLOCKING מורידים את הג'יטר לרמה אפסית.

שימושים

ה – XCITER מיועד לחיבור למחשב ביתי, לפ-טופ, MEDIA SERVER , סטרימר או טרנספורט דיגיטלי. הביצועים שלו הם פועל יוצא של איכות הבניה, הרכיבים והיכולת הגבוהה והמוכחת של חברת CARY.

ל – XCITER מימדים סבירים, עיצוב מרשים ותפעול קל מהפנל הקדמי.

תמחור

ה – XCITER ימכר בשלב ראשון במחיר הזהה למחירו בחו"ל, 1500$ . מחיר זה הוא מחיר מבצע הן שלנו, היבואנים של CARY לישראל, והן של החברה בחו"ל. מחיר ה – XCITER בשוק האמריקאי יעלה בתום תקופת ה – PROMOTION ל – 2000$.

אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור הבא ולשמוע את המכשיר בפעולה (נשמע מצוין עם יש לכם מערכת קול טובה מחוברת למחשב):

http://www.youtube.com/watch?v=flEStrr86_g


ה - XCITER DAC עכשיו בארץ וניתן לשמוע אותו ב"אודיו פידליטי" ואצל המפיצים המורשים.
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור