Byrdio ו Kodo Audio משתפים פעולה.


byrdparis

עוסק בתחום
הודעות
453
מעורבות
59
נקודות
28
אני גאה ושמח לבשר לכם על שיתוף פעולה אנלוגי בין Byrdio ובין חברת Kodo audio
את קודו אודיו ואת רועי היקר כבר מזמן שאין צורך להציג, מזה כמה שנים קודו אודיו מובילה בארץ מערך ציוד אנלוגי ואחר, עם ייצוג מוצרים מדהימים במבחר מקסים. מחברת פרוג’קט ועד אורטופון, מרבוקס ועד לינדמן, כמו גם סטרלינג האנגליים, פטיפונים של וול טמפרד ועוד ועוד.

שיתוף הפעולה היה מבחינתי צעד חשוב מאד, לא עוד “צד” מבודד של נסיון “חטיפה” משלל מוצרי העולם, אלא חתירה למצוינות והכרה אמיתית בתחום האנלוג עם מוצרים שאני אישית מאמין בהם ויכול לתת מנסיוני בהתאמתם לקהל החובבים בארץ. בעוד הם מוכרים אם בתעשייה ואם בארץ בין הטובים ביותר בעולם. תוכלו להתעניין אצלי במוצרים אלו, בשילוב עם ייעוץ מקצועי, התקנות ומיקסום המערכת האנלוגית שלכם בצורה אופטימלית!

-מראשי אורטופון למשל, והזרועות המדהימות של החברה שכמעט ואינן מוכרות בישראל, הכבלים המעולים של החברה (ישנו ליין חדש שיוצג בתערוכה גם כן) ועוד.

-ראשי דיינווקטור שכבר שנים לא מיוצגים בארץ על גווניהם, הזרוע המטריפה של החברה (DV507 שכנראה תהיה בתצוגה מחוברת ל AF3), פונו סטיג’ וכן הלאה.

-חברת Thales השוויצרית שהעלייה המטאורית שלה ברחבי העולם שווה רק כמעט לאיכותה הסונית והיחודיות בבניה. אחרי הנסיון שלי עם הזרוע הגבוהה של החברה אצלי על הסט התאהבתי!

-קדמי הפונו של חברת EAR האנגלית שבראשה הברון טים פרוויצ’יני האגדי, מבוססי מנורות ו SS במגוון רחב של מחירים ואיכות פנומנאלית… הליין סטיג’ משולב בפונו הטוב ביותר של החברה (912) יהיה בתצוגה.

ואם זה לא מספיק,
-כמובן ליין הראשים הנוסטלגי והמודרני של אחת החברות הידועות ביותר בתחום האנלוג - EMT
ועוד ועוד..

כל אלו כמובן מצטרפים לשתי החברות היפניות המיוחדות והמשובחות שכבר פרסמתי
TechDAS ו DS Audio כמובן…

מהיום, גם תוכלו לעלעל ולהתעניין דרך האתר הרישמי של Byrdio שילך ויתעדכן בכל תקופה בעוד ועוד מוצרים, דגמים, מחירים ונושאים מעניינים.
לינק לאתר -Byrdio

בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכל העוסקים בתחום והחובבים כאחד לשנה טובה.

תוכלו לפגוש חלק מהציוד בתערוכת דיגיטאון הקרובה 9-10 לאוקטובר בדוכן של KODO AUDIO

אביעד.
 

ARIMAR

עוסק בתחום
הודעות
761
מעורבות
121
נקודות
43
שילוב מעניין
בהצלחה
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
בהצלחה(ורד)(ורד)
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור