AUDIO ANALOGUE MAESTRO


איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
חדש בארץ - הקומפקט והמגבר המשולב דגמי MAESTRO CD 24/192 ו - MAESTRO SETANTA של חברת AUDIO ANALOGUE.

חברת AUDIO ANALOGUE מובילה את השוק האיטלקי כבר כעשור בזכות איכות הצליל ואיכות הבניה של מוצריה. כבר 15 שנים שהחברה מהווה שם דבר לאיכות ולתמורה מצוינת לכסף, בזכות המחויבות של הבעלים, החזון שלהם וההשקעה האדירה במחקר ופיתוח..

בעולם האודיו עשתה חברת AUDIO ANALOGUE מהפכה לפני כעשור עם המגבר מדגם PUCCINI, שנחשב כאחת הקניות הטובות ביותר בעולם האודיו וזכה לעשרות בקורות, פרסים ותארים (כולל כתבה נלהבת מאוד בעיתונות הישראלית). המוצרים שבאו אחרי מגבר זה, ביססו את השם AUDIO ANALOGUE כחברה מובילה ואיכותית.

מאז ועד היום הציפיה ממכשירים של AUDIO ANALOGUE היא לתת בצועים ברמה גבוהה במיוחד, שיצדיקו את השם שרכשה לעצמה.

מוצרי סדרת ה - MAESTRO הם סידרת היוקרה של החברה, וכדי להצדיק את הכללתם בסידרה זו, מכשירים הנושאים את השם MAESTRO חייבים להיות עם בצועים ייחודיים וגבוהים במיוחד, ובמשפט אחד - להיות STATE OF THE ART .

קומפקט דיסק:

ה- 24/192 MAESTRO CD הוא הקומפקט היחד בסידרת MAESTRO, ומסכם את הישגי החברה בתחום הדיגיטלי עם צליל מפורט, מדויק מאוד, דינמי וטבעי. המכשיר עושה UPSAMPLING ל - 192 קה"צ / 24 ביט.

המגבר:

ה- MAESTRO SETANTA, הוא המגבר ה"קטן" בסידרה, עם הספק נמוך יותר מהדגמים שמעליו, אבל עם היכולות המוזיקליות הגבוהות של המגברים היקרים בסידרה זו.

למי שמעוניין, למכשירים אלה ולסידרת ה - MAESTRO בכלל בקורות יוצאות מהכלל והן מופיעות באתר היצרן: WWW.AUDIOANALOGUE.COM

מחירים:

MAESTRO CD - מחיר 14600 ש"ח
MAESTRO SETANTA - מחיר 16900 ש"ח.
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור