אפל רוצה לעצור מכירות של סמסונג גלקסי S3

  • פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,357
מעורבות
724
נקודות
113
שרשור תגובות עבור המאמר: אפל רוצה לעצור מכירות של סמסונג גלקסי S3
 

ד

דוד גרינברג

אורח
אפל פוגעת בחופש הבחירה של כל אזרחי העולם!! אפליסטים תיכנסו :)

אפל משחקים אותה "קול" ו"טרנדי" אבל תמיד ידענו שהם לא!!!!
הם חברה עריצה שלא הולכת עם דרישות הקהל (המלחמה נגד הפלאש) ומציעה מוצרים יקרים וחסרי גמישות (אין חריצי הרחבה אי אפשר להחליף סוללה ועוד)
אז
תמיד היו להם המעריצים שלהם שעמדו בתור כל פעם שהם הוציאו מכשיר חדש.......סבבה זו זכותם לעמוד בתור וזכותה של אפל להרוויח מהטיפשים!!!
אבל
היו תמיד אנשים כמוני שלא אהבו אותם ואת חוסר הגמישות שלהם ורוב אזרחי העולם שלא יכולים לשלם מאות דולרים על מכשיר מעוצב (כן הם יפים) וטרנדי..... אז בשבילנו גוגל עשו את אנדרואיד!!!
ועכשיו
אפל הסירו את המסכה וכל מי שהוא לא מעריץ שוטה ואדיוט יכול לראות שהם אוייבי ההתקדמות הטכנולוגית וקפיטליסטים מהסוג המכוער ביותר שקיים.
הם הכריזו מלחמה משפטית עם כל המשאבים העצומים שלהם נגד תוכנת קוד פתוח שפשוט יותר טובה ממערכת ההפעלה שלהם כולנו יודעים שסמסונג עומדת בחזית השביל כל החברות שמיצרות מכשירי אנדרואיד........מערכת הפעלה שכל מי שהתנסה בה הבין מיד שמערכת ההפעלה של אפל גמורה!!!..............גם מערכת הפעלה חינמית יותר כיפית לשימוש וגמישה כך שניתן להשתמש על מגוון מכשירים מלבד פלאפונים. וגם מוצר חינמי שמאפשר לכל חברה שמייצרת כל מכשיר שהוא בסין או הודו או בנגלדש להשתמש בה וככה מאפשרת לאנשי העולם השלישי לחלוק את חווית המשתמש שאני נהנה ממנה על מכשיר של 700$ על מכשיר קצת פחות יפה וטוב שעולה 20$.
אז גוגל הם לא קדושים.....אבל הם עשו לעולם טוב בזה שהם הוציאו את אנדרואיד.
עכשיו כולנו צריכים להראות לאפל מה אנחנו חושבים ואני מקווה שאפילו מעריצי אפל שמחכים לאייפון 5 יעברו לLG או HTC (שגם התחילו להוציא מכשירים בלי כרטיסי הרחבה.....אבל מי שרוצה זכותו לקנות) או SAMSUNG או טלפון סיני זול וגנארי.
צריך שכולנו נעבור לשימוש באנדרואיד כדי ללמד אותם לקח...... צריך פשוט להחרים את החברה הזו שמנסה לכפות עלינו בינוניות ואחידות ולפגוע בחופש הבחירה שלנו!!!
ולגבי פסק הדין בארה"ב
כולנו יודעים שאנחנו קונים מכשיר שהוא לא אפל.......לא נראה לי שקיים אפילו אדם אחד שקנה סמסונג עם מסך אלמונד 7 אינ'ץ וחשב שבגלל שהוא מלבני עם פינות מעוגלות וכפתור גדול האמצע זה אייפון!!
פסק הדין שניתן בארצות הברית הוא פשוט עלבון לאינטליגנציה של המין האנושי כולו.....בגלל שאמריקה במיתון זה לא נותן לה רשות לשדוד מיליארים מחברה קוריאנית שמייצרת מוצרים יותר טובים משל חברה אמריקאית שמייצרת במפעל של עבדים סיניים שמתאבדים בגלל תנאי העבודה הגרועים שלהם!!!
דייייי
צריך להרים קול צעקה ופשוט למוטט את החברה העריצה שהקים ה"גורו" הסורי/אמריקאי שלפי דעת מעריציו עלה לשמיים כמו קדוש מעונה.
כולנו יודעים שהוא גנב את כל "רעיונות" שכל הבורים חושבים שהם באמת פיתוחים של אפל.....מהעכבר ועד לכתיבה עם האצבע (שאני שוקל לתבוע את אפל כי השתמשתי בה עוד על הפאלם 3 שלי באמצע שנות התשעים).
יש דבר שנקרא אבולוציה טבעית של הטכנולוגיהת ובדיוק כמו שמליוני עצלנים כתבו עם האצבע במקום לטרוח להוציא את העט כי זה טבעית ככה טבעי שהפלאפונים יקבלו באיזה שהוא שלב צורה דקה ומלבנית עם פינות שלא ידפקו יותר מדיי בקלות!!!
בקיצור
היום מי שקונה אפל הוא לא רק חלק מעדר המעריצים השוטים (שזו זכותו) שקונים מוצרים שיוצאים ממפעל עבדים בסין (שזו גם זכותו.....אבל כבר לא מוסרי) אלא הוא גם נותן יד להתנהגות קורפראטיוית מהסוג המגעיל ביותר שקיים ולפגיעה בחופש הבחירה של כולנו כולל הוא עצמו!!
עכשיו
שאמרתי מה דעתי
אפל תתבעו אותי!!!
בפוסט הזה השתמשתי בהמון מילים שכבר השתמשו בהן, בטוח עורכי הדין שלכם יכולים לרשום פטנט על חלק מהן!!
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
אני מבין שאתה לא אוהב את אפל ואת הגישה שלה ואתה לא רוצה לרכוש אפל - זה הגיוני לחלוטין ואתה לא לבד בכך.

אבל לא ממש ברור לי למה אתה כל כך כועס עליהם?
זכותם המלאה למכור את המכשירים שלהם בצורה ובמחיר שהם רוצים

כמו כן זכותם המלאה לקבל זכויות יוצרים על הפטנטים שהם
לחברת סמסנוג יש יופי של מהנדסים שיכולים לפתח מוצרים מדהימים - אבל אם הם מעתיקים פטנטים של אחרים, הם ממש לא בסדר
 
א

אורח

אורח
כל מילה בסלע. שתפול החברה ותקרוס אמן
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור