תרבות דיון


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
אמיר.

אני עניתי יותר לכיוון של אילן לא שלך.

אמיר.

בוא נהיה רגע אמיתיים הרי אני ואתה בנויים מאותו חומר {כך נראה לי}. אם היו ניכנסים בך כמו שניכנסו באייל היית מצפה ממני או מליאור שנערוך נכון? אז זהו שלא ערכנו גם תקיפה ישירה נגד אייל. אייל אפילו לא העיר לזה ואותו תקפו.

אמיר. שנינו יודעים שאתה לא היית יושב בשקט דקה אחת ותוקף בחזרה כמו אריה!! כיוון שאייל "עדין" יותר הוא פשוט ניסה לתת את דבריו בתוקפנות הרגועה שלו. אתה יודע מה? אני מעריך את זה .

האמת היא שהייתי בטוח שאת הפוסט הזה פתחת בגלל התוקפנות נגד אייל, מתברר שזה ממש לא מה שהפריע לך.

מבחינתי העיניין הובן ואין מה לדון עליו יותר. פוסטים בסיגנון התוקפני כנראה שיהיו ואקשן הוא דבר בריא אך כמובן עד גבול הפגיעה.

מה שנעשה כאן הוא דבר מתסכל.
אייל - סוחר מקבל כאן פגיעות ברמה האישית מאדם שנחשב {לפחות בעיני} כאדם מבין ובר דעת בתחום {אם כי אני לא תמיד מסכים איתו אך רוב הזמן כן} . לאילן אין שום אינטרס להגן על שמו הטוב וכמו שאנו מכירים אותו זה בכלל לא מעניין אותו. את אייל זה מאוד מעניין, אייל הוא הפגיע כאן ולא אילן. אייל יקום מחר בבוקר עם הרגשה לא נעימה ולא אילן. בוא נוריד את אייל מהמשוואה ונשים אותך ... נו מה אתה אומר עכשיו? הרי נתנו לשירשור לזרום, להיתחמם עד שהאש כבר היתפשטה ואין ברירה ומוכרחים לעצור את זה לפני שזה יצא משליטה. אמיר אחי - הלכנו כאן עד הקצה וממש לא לטובת אייל - אתה יודע מה?? אפילו ידענו שזה לרעתו ויכולנו לשים לזה סוף לפני שהיתלקח בצורה כזו.

אני מכבד אותך מאוד ומעריך אותך בתור חבר, גם את אייל וגם את שחורי כמובן. אין לי שום אינטרס שאחד מכם יפגע בשום צורה על אחת כמה וכמה לא ארצה שפרנסה תהיה כאן על המוקד. הפורום הזה הוא בשביל לקדם את התחום ולא לקדם אגו של אדם כזה או אחר.

ובוא נהיה ת'כלס בלי מסביב.

אייל הזכיר שהזרוע לא נקנתה ממך ובכך מנע את שאלת המליון דולר "מהיכן נקנו הזרועות אם לא מהיבואן".
אייל טען שהוא מרכיב אותה לפי הוראות היצרן בזמן קצת "מה שמראה {שוב לטובתך} שאין מה לברוח מהזרוע ה"מסורבלת הזו" והיא הרבה יותר פרקטית וידידותית ממה שמתואר.

בפטיפון של שחורי הוא הסב את תשומת ליבינו לזרוע שגם סבתא שלי הייתה מזהה שהיא של פרוג'קט, הוא לא אמר ולו לרגע ששלו יותר טוב, יותר מיקצועי או שמה אחד מהם הוא חיקוי. כולה אותן זרועות . נכון - היה יכול להימנע מכך אך אינני מזהה כאן איזו שהיא פגיעה אישית בעופר.

בלינק הראשון הגיע אדם שרכש ממך CD וטען שהשווה אותו לאודיו אנלוג מסדרת מאסטרו , לקארי ובחר ביוניסון.
הכל אחלה עד שמתברר כי המאסטרו הוא מסדרה ישנה, הקארי גם כן ואני בטוח שעשה את ההחלטה הנכונה לו, יכול להיות שההחלטה הייתה זהה גם אם היה מדובר במוצר מתקדם יותר של החברות המתחרות ולא כאלה שמלפני כמה שנים טובות. אז ספר לי ידידי מדוע הושלכה הידיעה כי מדובר בסדרות ישנות? הרי זה פוגע באמינות ההודעה ... לא? על כך הסב את תשומת לב לקוחות פוטציאלים שההשוואה היא בין ציוד מיושן לציוד חדיש. מה רע בכך? האם הוא טען שהיוניקו אינו מוצלח? האם הוא אמר שהרכישה היא אינה נכונה? אני הייתי מעדיף שימנע לציין את זה אך אני מבין אותו מבחינה מיקצועית שהעלה את דבריו.

אמיר ידידי היקר {באמת}.
אם הפוסט ההוא היה נגדך היית מדבר אחרת לגמרי. סביר להניח שגם היית מצטער שאנחנו לא סוגרים שירשורים כל כך מהר ונותנים למילים פוגעות להישאר על דפי הפורום.

ושוב אמיר נכון אתה צודק בשני המקרים הקודמים, אך עדיין אני מצליח להבין מה עומר מאחורי דבריו של אייל, האמן לי שהייתי מבין גם אותך אם זה היה מקרה הפוך.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
יאללה היה עבר ניגמר.

נמשיך הלאה בצורה חיובית - יש לנו אתר להרים שמיועד לגולשים וליבואנים כאחד. בואו נפיק ממנו את המיטב.(Y)
 

arama-audio

עוסק מסחרי
הודעות
508
מעורבות
0
נקודות
16
איזו בקיאות נמר......זה לא נשמע מפיך ,אלא, כאילו משהוא מכתיב לך תשובות....

עדיין אינך מבין על מה המהומה? מה שאני מנסה לומר חזור ואמור (ולעזזאל תסכים איתי ), זה ש :

שיבואן שמכבד את עצמו ואת הקולגות שלו לא מתערב בשום צורה שהיא כאשר
ניכתב פוסט על מוצר של יבואן אחר נקודה!


ועכשיו נמשיך הלאה בצורה חיובית

לילה טוב

אמיר ארמה
 
נערך לאחרונה ב:

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
ל Z.S.

שאלת- תקבל תשובה.

הייתי מוזמן לערב השמעה עם הזינגלי הגדול- לא הגעתי בגין תיזמון לא נוח. שבועיים לפני זה שוחחתי עם אמיר מה לדעתי יהיו הבעיות.

1. שני אלמנטים של 12 אינטצ' לא יעשו טוב לסלון ישראלי ממוצע.
2. ההגברה חייבת להיות הרבה יותר חזקה ואיכותית.

חזרו החבורה מההשמעה- מה היו המסקנות, תיקרא למעלה.

מה עושה אמיר- מביא הגברה איכותית + את אותו רמקול עם 12 אינטצ' אחד.

עכשיו אני מניח שתבין מה דעתי על מה שכתוב בפוסט, עם כל ה 27 וואט המופלאים שהיו שם.

אם תבקש מאמיר- הוא ישמח לספר לך שדעתי על מוצריו נאמרת לו ללא היסוס, וחשוב לו 'להתעמת' עם דעות כמו שלי ועוד עמיתים אחרים- זה רק עוזר לו לחדד את חושיו איך להשתפר.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
ואני עדיין ממתין לתשובה שלך על אותם לחשנים

שלחשו לך על הקואינסינדנס. הסיבה היא פשוטה- אני אשמח להתייעץ איתם בנושא כי אולי ארצה להעמיק את ידיעותי ברמקול מרובה אברים ונציל (ולא רק הקואינסידנס). היות והבאת דוגמה ספציפית על רמקול הזה עם הגברה ספציפית (שאותה לא ציינת) ואני גם מכיר בחור בירושלים שרכש רמקול כזה מהסידרה הבינונית, אשמח לשאול את האדם שממנו שמעת את מסקנותיך הפסקניות. אני בטוח שקיים כזה אחד ולא סתם הפלגת בדבריך כדי לעשות אבו עלי.
 

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
ליואל

בעסקים / הערכת מוצרים יש אדם שנקרא בעל עניין. במסגרת היותו שכזה הטענות שלו אמורות לשבת על 'קרקע' של נתונים שקופים שמבוקרים בזכוכית מגדלת.

וסטנדרט כל כל יסודי מסתבך בעולמך המילולי בפיתולי סרק של אין ? בשם איזה רמת סטנדרטים אתה פועל, כזאת שאינה מקובלת בשום דיון המערב מסחר ומידע.

אולי תואיל להסביר מהם כללי בעלי עניין המתירים המצאת נתונים, מניעת נתונים ואמירות כלליות בשם 'דעות' שכולן נסמכות על 'קידום' מכירות בוטה ושקוף.

אותם טיעונים בדיוק - אם היו באים ממקלדתו של פקיד בנק או סטודנט להנדסת מזון - לא היו זוכים לתגובה כזאת, או אפילו קרובה.

אתה קורא מה שאתה כותב ? אתה משווה כתיבת בעל עניין לאדם אחר שאינו בעל עניין. לא חושב שאני צריך להוסיף דבר.

כאשר כתיבה בפורום שבסיסו הוא תחביב הופכת למשהו כזה - זה רע. כאשר סגנון אגרסיבי כלפי אדם הופך ללגיטימי, זה רע מאוד; כאשר פרנסתו במוקד - זה חמור עוד יותר.

אני אשתדל לא לצחוק בקול- אבל דודתי הפולניה היתה אוהבת את נימוסיך.

יושב סוחר ובשם עניין כללי בדעות והחלפת מידע מספר סיפורי אלף לילה וממציא עובדות שישרתו את האינטרסים המסחריים שלו- ואתה חושב שזה רע מאוד להיות אגרסיבי כלפיו.

אנלוגיה קצרה שתעזור לך למצוא כמה זה תלוש:

אני רוצה לראות אותך יושב מול סוחר מכוניות שמוכר לעמיתך בקבוצה מכוניות זבל במחירי מרצדס. אני בטוח שהיית מסביר לו בעדינות שהוא 'גונב דעת'.

ואותו סוחר היה אומר לך שהכל יחסי ואין אמיתות יסוד בתחום המכוניות- ואתה היית לוקח את דבריו 'לבנק'.

הביטחון שלי בידע אדיופילי אני מניח מקביל לשלך ברכבים, ואתה מה זה עדין ולא מתנשא בדיבורך אל אנשים בתחום הרכב, במיוחד סוחרים. כמו שאמרתי- אני אשתדל לא לצחוק בקול.

אתה, אילן, אינך מסכן דבר כאשר אתה כותב. לא ייתכן שמישהו שמתפרנס מזה יהסס בגלל זה. ודעתך, תתפלא, לא ממש מנומקת תמיד, וגם לא נכונה תמיד - כן, אני יודע, זה בניגוד לחוק השלישי של ניוטון, ובכל זאת.

איל בוחר כסוחר לנסות ולשלוט במידע / בדעות על מוצריו בהליך התערבות בפורומים, שמירב הסוחרים לא נוקטים- ולצערו / למגינת ליבו ההליך מגלה עצמאות ויוצא עם תוצאות הפוכות מצפיותיו.

ואתה עוד 'מתייפייף' על הליך אגרסיבי יחודי של סוחר- שסרח לו- ומשתתף בבכיו שהלקוחות גילו כי נכשל. ההזדהות שלך עם הסוחרים נוגעת ללב.

נכון, אמרו חז"ל: "עשרה קבין של ידע אודיו ירדו לעולם, תשעה נטל אילן", אבל עולה כאילו ונראה לך שקיבלת עשרה. אז זהו, שלא.

לא יודע על חלוקות- לא נכחתי שם.

היה לי פעם מורה לכימיה חכם, שאלנו אותו האם אפשר לשאול אותך כל שאלה בכימיה? אמר אין בעיה. אמרנו לא יכול להיות שאין שאלה שלא תדע לענות ? אמר בטח שיש- אבל לכם אין מספיק ידע לשאול אותה.

מקווה שהבנת את ההומור- וזה לא היה בהתנשאות, אלא בקריצה.



עובדות
"אתר נוסף 'התפורר' ונעלם ממפת הדיונים כאשר הפסקתי לכתוב בו" - זאת לא עובדה, זאת טענה מסוג של הערכה

אתר נמדד במספר הפוסטים החדשים והכניסות שלו- אלו נתונים יבשים. אנא לך למד את הנתונים ותחזור עם שיעורי בית ראויים, האתר התפורר לחלוטין.

"אם אני תורם לדיון או לא ישפטו אחרים - לא אני אעריך זאת". זאת לא עובדה, זאת אמירה

תיבדוק בכל האתרים מהו ממוצע הכניסות לדיונים 'הסוערים' שהשתתפתי, ותראה באורח פלא שהם בעשירון העליון של ההתעניינות בפורום. ושיטת השיפוט היחידה על תרומתי / שיפוטם של אחרים היא שם ולא בשום דבר אחר.

ולכן יואל ידידי- אלו עובדות ולא אמירות.

עכשיו לדעות
"אני באמת לא חש שסגנוני הוא יותר מ 'נושך' וענייני- בהתאם לעובדות. וכך אמשיך בעתיד" - סגנון אינו עניין של תחושה, גם לא של הכותב. סגנון הוא (גם) עניין של שימוש במלים ובהקשרים. אין קשר בין סגנון ובין עובדות. ענייניות מתייחסת לגופו של דבר.

אם אתה רוצה אפרק את הביטוי להקל על הבנתך- אני כותב ענייני ונושך, שני דברים שונים שביחד הם תיאור שיטת התבטאותי.

האחד מתאר כתיבה בצד הטכני שלה, והשני דן בטענות עצמן- ואך ורק על סמך עובדות לא חלומות באספמיה.

ותיאור תחושתי הוא לא סיגנון, אלא איך אני מתאר את סיגנוני- אתה יודע אדם מנסה לתאר את עצמו בעין אוביקטיבית / סוביקטיבית ביחד.

אני כתבתי שבנושך לא משתמשים במילים והקשרים ?

אני כתבתי שסיגנון חייב להשען על עובדות- כתבתי שברמת הטענות אני דן בעובדות. בשיטת הכתיבה / הסיגנון אני כותב נשכני.

עכשיו תנסה להסביר לי מה 'הסלט' שרקחת ? אני אמרתי שתחושתי זה סיגנון- מאיפה ההמצאה הזאת ?

"ציניות ורטוריקה הם חלק מכלי דיון ממוקד בכתיבה - במיוחד שהצד השני מנסה ספינים ועובדות דמיוניות" - המושג ספין לא רלוונטי לטענות; אין דבר כזה עובדה דמיונית: או שזאת עובדה או שזה דמיון; ציניות היא מהות, רטוריקה היא כלי. לציניות אין ולא כלום עם דיון ממוקד

עיתונאי שטוען שספין לא רלוונטי לטענות- איפה, באסכולת כתבי החצר ? ספין במהותו נועד ככלי כנגד טענות שלא רוצים לענות עליהם- ואני חוטא?

אין דבר כזה עובדה דמיונית- ואיך אתה היית רוצה שאגדיר בדיון משהו שלא קיים מבלי לעלוב באיש עצמו. או שמה שפה מעודנת פתאום לא מסתדרת לך ורק בוטות הביטוי היתה מבהירה לך את הכוונה.

יש לי תחושה שאנשים הבינו למה התכוונתי- ומבלי לייחס לאדם תכונה / אמירה.

ציניות היא מהות- איפה, בפילוסופיה של תורת הנאום ? שם היא היתה כלי. בתחרות עיסקית שהיא משמשת כלי עבודה, בחקירות או משחקי תפקידים לצורך שינוי מצב.

אז בגלל שיואל החליט שזו מהות- אז כולנו נאמין למשפט ריק מתוכן למול השימוש שלו במציאות, אני ממליץ שתימנע מכל אמירה על מהות אלו אמירות מסובכות ובדרך כלל מוטעות.

"אין דרך אחרת להסיר את הקליפות / ההגנות שעוטפות התבטאויות שחוקות ולעיתים קרובות סותרות את העובדות" - מה לקליפות, להגנות ולהתבטאויות שחוקות. לא כל דבר שפלוני טוען כי הוא עובדה, אכן עובדה. עובדה

בוא נפריד לצורך ההקלה בהבנה. התבטאויות שחוקות מה מהותן ? בדרך כלל מנטרות לא מעמיקות של דברים שלא נבדקו או דברים 'מקובלים' מבלי שמישהו טורח 'לקדוח' בהן.

איך מסירים / קודחים מנטרות- מתחילים טכנית להסיר את רבדי הטיעון עד שמגיעים 'לקור'- ולכך נדרשת טכניקה. יש מיגוון טכניקות ואני מפרט מהי דרכי.

עכשיו אני מקווה שבהנת את הקשר בין הדברים.

השיטה היחידה בפורום פתוח להתמודד עם עובדות- היא חשיפתן המלאה לעיניי כל. באותו רגע העובדה / פלוני עומדים למול כל הידע / הביקורת שקיימת.

אני מאמין גדול בחשיפה מלאה, רבים אחרים לא ששים לאותה חשיפה. מדוע- כי בדרך כלל הם לא ממש מביאים עובדות, ולא בגלל שמישהו אומר ששמע / חווה אחרת.

זו הדרך הטובה ביותר להתמודד עם שאלת תקפות העובדות- וזו עובדה מוכחת כל פעם מחדש.

" הביטוי "פעיל באתר" בהקשר של סוחר, הוא ממין הדמגוגיה. איל ענה כמי שמתעניין, לא כמי שפעיל כסוחר. אמירה המדברת על "דעתי המנומקת" וכוללת טענה על איכות צליל בתערוכה - וזוהי טענתך שלך, ולא ניתן לנמקה בכלים בעלי ערך אובייקטיבי - מערבת יותר מדי מושגים שאינם שייכים לעניין.

אני בטוח שהטענה היא ממין הדמגוגיה- רק העניין שטענתך היא דמגוגית.

אני מציע שתעשה עבודת איסוף נתונים על 'התערבויות' איל, ותעביר אותן לבחינה האם הם נראות 'תמימות' או שמא מדובר בבעל עניין מובהק.

אני אקצר לך את המחקר- הדמגוגיה בטענתך לא מחזיקה בדיחה טובה. הנייר / המחשב אכן 'סובלים' כל שטות שנאמרת- הדעת לא.

תרשה לי לקחת אותך לסיור בכתבי על התערוכה ושיפוטי אותה. שני מרכיבים נדונו על הצליל בתערוכה: הרמקול, המגברים.

הרמקול קיבל את ההערכה שבסט המוצג נראה היה שיש בו פוטנציאל שלא מומש, כמה הוא טוב לא אדע עד שאתנסה בו.

ההערכה שלי היתה שהבעיה היתה ההגברה- שאותה בחנתי והשוואתי במספר הזדמנויות, שפורטו בהרחבה בדיון הרלוונטי, ואותה חולשה התגלתה.

ולכן שאני כותב דעתי המנומקת- אני מתכוון דעתי המנומקת.

ושתימצע כלי ההשוואה אובייקטיביים לתחושת הנהג ברכב- אני אשלח לך סט של כלי השוואה אובייקטיביים בצליל. ההתקשקשויות הפסדו-פילוסופיות האלו שוות ערך לביקורתי על כתבותיך בעולם הרכב.

אני יודע מה זה אוטו ואני אפילו מבין מה זה הגה וגלגלים, אבל לבוא ולדרוש ממך כלי השוואה אוביקטיבים על תחושת הנהיגה היתה מתקבלת... אני אשאיר לך למלא את החסר.

" באמת, כאשר אדם מבוזה וכל טיעוון שלו נפסל מתוך כך שהוא "סוחר"

התבלבלת קלות- כל טיעון שלו נפסל כי הוא היה מצוץ מהאצבע והסתמך על דמיונות מסחריים.

[I- הנה שגיאה במהות: איל לא נתן מכשיר כדי שתיכתב דעה עליו; נושא איל בכלל לא עלה, הנושא היה אחר. מה שקרה שאיל הגיב לנושא, ונפגע במקום אחר.

תרשה לי לתקן אותך- מהותית.

אף אחד לא נתן לליאור מכשיר טלווזיה לבדיקה. ליאור ביוזמתו כתב ללא הזמנה או דרישה מדריך לצרכן כנגד המוכר היצירתי. ויותר מכך לא פירסם זאת כאן בלבד- אלא גם באתר המידע הנצפה ביותר ברשת.

השמעת קול אז על פרנסת המוכרנים ? שפתאום כל כך התרגשת מאיל.

ותרשה לי לתקן אותך- מהותית, בשנית.

אני לא צריך את רשות איל לכתוב ששמעתי ציוד שלו והוא זבל לטעמי- זה ברור לחלוטין.

אולם במידה ואיל בוחר להגיב על נושא שהוא, ועולה החשש שהוא מערב שיקולים לא ראויים- הוא נפגע מכיוון שטענותיו היו 'נגועות', ולא בגלל 'כוח עליון' לא צפוי, או אי הגינות לא ראויה.

[I
זאת אינה הגנה, זאת טענה. זאת לא פילוסופיה ואין בה עומק. הנושא אינו אמת מוחלטת או לא, ומאידך גם אם יש אמיתות - ויש - לא כל מי שעומד ומכריז בקול גדול כי הוא מחזיק אותן בידיו, אכן כך הדבר. לעניות דעתי, כמה דברים שטענת בפסקנות אלוהית, לא ממש נכונים לכשעצמם או בהקשר כזה או אחר. אז?

אז כמוך יש לא בודדים- ושמגיע מבחן התוצאה הם מתגלים ככלי ריק. מה חדש שיש בורים או בעלי ידע בסיסי שמתהדרים בידע שופע ? זו עובדה שלא ידעת לפני- או שהתגלתה לך רק לאחרונה.

זה שאתה חושב שדברי לא נכונים זה נפלא ומשעשע כאחד- הדרך היחידה שאני מכיר זה לברור את אותן טענות ולבדוק אותן לגופן. בכל הזדמנות שתחפוץ- אני לרשותך.

[I[/- "דמיון פעיל" - זה ציניות, רטוריקה, אמירה מנומקת, משהו נושך? זאת סתם גסות. זה נראה לך סביר? "צועק אינטרסים מסחריים"? לא התבלבלת? הרי יש עוד אחד או שניים בעולם שחושב כך ולא כמוך, כולל כמה יצרנים זבי חוטם כמו מר ישראל בלומנקרנץ או אחרים (למרות שמעצם עובדה זאת דעתו אינה ראויה).

יש לי הצעה קונקרטית בשבילך- שתעזור לך להתגבר על הבעיות הפסיכולוגיות.

תשכנע את דיז ואיל להגיע עם הרמקול המהולל ועם מגברי ה 20 וואט שלו למפגש- נגיע כולנו- והם ישמיעו את ההגיון המקצועי שלהם, ואני את שלי. לאחר מכן תשב אתה להתכתב עם המתכנן כאוות נפשך.

מה אתה אומר ? זה יעזור לך להתגבר על הבעיה שאני קורא תיגר על השקפתם ?

"לא נשכת, אילן; העלבת, פגעת, ובוודאי אתה יודע שהיבריס הוא אחד החטאים הגדולים לפי היוונים.

לצערך, לא מסכים. אני חושב הפוך ממך- איל מתנהג לא כראוי בפורום, והוא בסך הכל קיבל תגובה מינורית לעומת פורומים מקצועיים בחו"ל.

ואם אני צריך ללמוד מחו"ל- אני מעדיף צרכנות אמריקאית על מיתולוגיה יוונית.

"דעתי על כך ברורה מדברי." לא היית צריך לכתוב את זה, זה ידוע: הסגנון הוא האדם. חבל שדבריך, שרבים מהם ראויים להישמע(Y), עטופים בכל זה. תסיר את זה ולכולם יהיה רק טוב.(ורד)

ואני חשבתי שעשיית טוב זו לא המחלקה שלי- אני בצד של המקצוע, לא של תוכנית הבידור.


לשאר אענה בהמשך.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
סיכום הדיון מבחינתי:

א) מהיום, שום סוחר לא יתבטא יותר מעל דפי הפורום בענינו של סוחר אחר, ולא יביע עליו חוות דעת מכל צורה שהיא.
כל הודעה כזו תמחק מיידית.
אם יש לכם בעיה עם הודעה, יש לכם כפתור "דווח" (בצד ימין למעלה, משולש עם סימן קריאה).

ב) אילן הנכבד, אם תמשיך בסגנון דורסני ופוגע כלפי אנשים אחרים (פרטיים או עוסקים בתחום), אתה לא תכתוב כאן יותר ולא משנה מהי תרומתך לפורום או מספר הצפיות בפוסטים שלך.
 

arama-audio

עוסק מסחרי
הודעות
508
מעורבות
0
נקודות
16
תודה רבה
 

נערך לאחרונה ב:

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
לדיז

אני מבין שהמותג והרמקול הספציפי יקרים לליבך, ומגברי 20 וואט הם האידאל שלך להנעתו.

שתירצה פעם להצטרף לחברות ההובלות והשינוע- תגיע איתם, ואני אנסה להדגים לך מה אני חושב עליהם.

אתה יודע כמה פעמים טעיתי בסוגי ההגברה עד שהתחלתי להבין דבר או שניים, יותר מכל טעויות המשתתפים בפורום, ביחד. אתה יודע כמה פעמים אני טועה מאז- נדיר יחסית.

ההזמנה פתוחה מעוד חודש וחצי- אז ינחתו מטס 'מפלצים', ואולי נארגן בהובלות גם מגברים אלטרנטיביים.

יהיה מעניין ושמח- גם אם לא תביא את מערכתך הסודית ותירצה לשמוע.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
אתה ממשיך לטעות

קודם כל החברה שציינת אינה יקרה לליבי. למעשה אין חברה כזו שיקרה לליבי.
לגבי ההגברה- 20 ואט אולי מתאים לך אבל לי יש SET 32W לצד מתוך מחשבה שקצת יותר כוח ב SET לא מזיקים לאף אחד אם לא ההיפך.
אני גם עסוק מאוד ובתהליך בחינה של כניסה לפרוייקט של רמקול שופרי רציני ולא איזו צפצפה שזורקת סאונד ל 360 מעלות.:O
 
נערך לאחרונה ב:

arama-audio

עוסק מסחרי
הודעות
508
מעורבות
0
נקודות
16
תאמת אילן

הרמקול המדובר אכן עובד בצורה מדהימה ובשליטה מלאה (מפאת נצילותו הגבוהה) עם מגבר Unison Research S 6
המפיק 35 ואט בלבד ושייך לבחור מירושלים בדיוק כפי שכתב Diz 1 .

איך הוא יעבוד עם מגבר עתיר וואטים , ממש אין לי מושג.
 

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
לליאור

לצערך אני לא כותב על על פי דרישות מנהלי אתרים או בעלי עניין- מאחר והפוסט נוגע בעיקרו לגופו של אדם (במקרה זה אני), תרשה לי הערה קצרה.

חובת המפגש ביננו בפורום לא מתחייבת- נמר עשה אין סוף טלפונים אלי שאכתוב כאן (ואיך אני כותב ידוע וברור).

לא עושה לך 'נעים' תעלה לרשת ותבקש להסביר שטעיתם בהערכתכם בגיוסי, לא קרה כלום- ואני בוודאי לא הטיפוס שנעלב גם אם זה יהיה בפומבי.

לפנות באיומים אלי- ממש לא הדרך.
 

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
לדיז

ברוך הבא למשפחת השופרים- מקווה שתמצא משהו טוב יותר מהצפצפות 'שנפלתי' עליהם.
שתירצה לשמוע SET עם הספק של 75 וואט בנורות 845, תתיקשר.

ותעשה טובה, תביא את המולטי-אלמנט, ניתן להם טיפול בביאמפ. עם מיפלצות שיעסו להם קצת את המגנטים. ואחר כך תחזיר אותם ל 300B לטיפול נקודתי ממוקד.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
הבהרתי את עצמי היטב מקודם, לא רואה צורך לחזור על הדברים.
 

audiophile

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
הפורום הזה נהיה מקום מגעיל שלא נעים להיות בו, בגלל מישהו:

שלא מכבד את הפרטיות של חברי הפורום האחרים.

שיוצר את מלחמות השלהוב.

שמשתלח בהתלהמות בחברי פורום אחרים.

שמנצל לרעה את כמות ה"ידע" שלו להתעללות בחברי פורום אחרים.

שמנסה להשליט את דעותיו על חברים אחרים.

שמשתמש בשפה בוטה, מעליבה וגסת רוח.

ששומר על רמה נמוכה של מוסר ושל התנהגות אישית.

שמאיים ומוציא את לשון הרע.

שמותח ביקורת ללא הפסקה.

שפוגע בחברי פורום אחרים.
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
אני קורא מצויין בין השורות

סלח לי מר True Joker מה בדיוק עובר עליך , אינך קורא בין השורות?
מדוע אינך מתיחס לציטוטים ארסיים וצינים שנאמרו בשירשורים עיי סוחר על מוצרים של סוחרים אחרים?
מה זה משנה אם יש בהם ממש או לא? אם הית סוחר ו היו מפרסמים מוצר שלך הית רוצה שסוחר אחר יבקר אותו בבקורת שלילית? ממתי סוחרים מבקרים בפאן שלילי וציני מוצרים של סוחרים אחרים? זה מקובל עלייך?
מתי ראית או ניתקלת בסוחר אחר שהתערב בשירשור הנוגע למרכותו של אייל פור, מתי???

מה זה משנה אם אתה אוהב את פוקאל או לא? האם זה העניין?
מדוע עליי לרחוש כבוד למי שלא רוחש לי או לעופר שחורי ממאסטרו אודיו (שאחד הלינקים נוגע לו)?
אז עכשיו הוא הקדוש המעונה ואנו הפכנו לאשמים? טוב.....תהיה בריא!

ותעשה לי טובה , אל תכניס את IL לעניין שאני מדבר עליו , הוא לא שותף שלי ולא לקוח שלי ולא חבר שלי!

ולנמר

לא כתבת בפוסט הקודם שאני צודק (גם אם בחלק מן הדברים) מה קרה?
הוא רחוק מלהיות קדוש מעונה . העניין הוא שיחסית לצורה המאוד פושרת ודי נימוסית של ההתערבות שלו , אתה פתחת תרד' הגנה על מישהו שהצורה המאוד בוטה שלו של התבטאות צרמה לי מאוד . אף אחד לא יצא להגנתו , אתה העוסק בתחום , שכנראה שביטנך מלאה על אייל כן יצאת
אני גם אומר לך משהו , כשאני רואה מישהו שבטנו מלאה על מישהו אחר , ברור לי שהשני לא יכול להשאר שווה נפש , ומכאן ברור לי שיש המון דם רע בינכם עוד מחוץ לאתר. ואם זה כך אזי ה"התערבויות" של אייל נעשו בצורה מאוד ג'נטלמנית , ובמיוחד יחסית למה שהוא קיבל כאן , ולהגנה שלך על משהו שאני בתור אדם פרטי חשתי מאוד אי נוחות כלפיו

ולא להכניס את IL ?!!!! אז על מי בדיוק הגנת ? או ששמא כול הפוסט הזה ,היה נסיון להתיר את דמו של אייל ,כדי שIL יעשה עבורך את המלאכה השחורה שאתה לא יכול לבצע ?!!!
GIVE ME A BRAKE

ולIL אני חייב לומר שאני מאוד התעניינתי בכמה דברים שדיברת עליהם , רציתי לשאול אותך עליהם , אבל החלטתי שלאור סגנונך אני מוותר. אז ברור לי שאתה לא סופר אותי וזה לא מפריע לך בכלל , העניין הוא שיום אחד אתה תמצא שעוד הרבה אנשים כמוני לא רוצים לקרוא/להגיב על השירשורים שלך .
אז אתה רשאי להמשיך בדרכך , ואתה גם רשאי לנסות לקלוט שיש סגנון ויש בוטות שפוגעת ולעיתים ההבדל הוא דק אבל הוא קיים
ושיהיה לכולם יום נעים
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
שפע בלתי נדלה

הכוונה הייתה לענות לאילן, אבל מה שכתבתי בהקשר העקרוני קודם הוגדל כאן לממדי ענק שלוקים, שוב, באותן בעיות.
הטענה שלי פשוטה: כאשר אדם כותב בפורום בדיון כזה או אחר, חזקה עליו שהוא כותב למיטב שיפוטו, ידיעותיו וכיו"ב. אם שגה, או דעתו לקויה, או רוצים לחלוק על דבריו - עובדות או טענות - יש לענות לפי העניין עצמו. זה תקף לגבי כל אחד, ולא ייתכן שלא יהיה תקף כאשר המגיב עוסק בתחום זה.
אם אילן יכתוב כי מגברים חזקים זה הדבר הטוב היחיד - הנה טענה שלו (הביסוס שלה לא רלוונטי כעת). אם אילן היבואן יכתוב כדבר הזה - אה, זהו אינטרס; עובדה: הוא מייבא מגברי 500 ואט. ייתכן כי הוא מייבא מגברי 500 וואט כי הוא באמת סבור כי זה הדבר הנכון; ייתכן והוא משוחד מכך בדיעבד; ייתכן כי הניסיון אתם לימד אותו משהו בתחום. אבל הטענה היא טענה - ואליה ורק אליה יש להתייחס. העובדה כי אילן היבואן עשה כך או לא עשה כך בהזמנות אחרת ממש אינה רלוונטית לדיון על מגברים.
כאשר אמירות כאלו מלוות במלים פוגעניות, הרי זה חמור עוד יותר. כאשר מלים מסוימות (דמיון, התייפייפות) נכנסות לטענות בטכניקת "הפריים ה-25", נוצרת כאן אווירה הקרובה לאלימה. לסגנון שלך אילן אין כל קשר לנשיכה. זוהי גסות פשוטה המכוונת לאדם מסוים. חד וחלק. בתגובה, אתה חוזר על שגיאות יסוד בהבחנה בין טענה לעובדה, בין נתון לבין פרשנות, בין טענות למסקנה (העובדה שהפסקת לכתוב והעובדה שהאתר נסגר, אינם יוצרים עובדה שזה הגורם). סגנון - וזהו כשל בסיסי - אינו קשור לעובדות; סגנון הוא בחירת המלים והמושגים. הדיון כאן, תתפלא אילן, אינו על עירוב מסחר ומידע (וגם אני כתבתי בתחילת הפוסט ההוא על האינטרסים הברורים מאליהם של היצרנים). הדיון הוא על הדרך בה מועלים טיעונים בכלל, ועל הדרך בה עונים לאנשים ומתייחסים אליהם בפרט. אין לזה קשר לנימוס, יש לזה קשר לכללי יסוד של בין אדם לחברו. השוואה בין אודיו לרכב היא לא לעניין - הסבר בהזדמנות אחרת - ומה שיוחס לי (התנשאות ביחס לסוחרים) הוא מופרך עובדתית. אם אלו העובדות - יש בעיה חמורה בכל פעם שהמושג הזה ייכתב על-דך.
ניתוח הטקסט - הן ביחס לאמירות שבו, הן במושגים, הן ברמות הדיון - ידרוש זמן רב, המון מקום והצבעה על כל שגיאה תסתום את האתר. ונראה לי כי זה לא ישנה. המשפט האחרון מסכם את זה היטב, גם ביחס להבנת הנקרא, ובעיקר ביחס לנושא: "ואני חשבתי שעשיית טוב זו לא המחלקה שלי - אני בצד של המקצוע, לא של תוכנית הבידור". א. לא ביקשתי שתעשה טוב; ממך ביקשתי שתכתוב אחרת (כדי שיהיה טוב). זה לא אותו דבר; ב. הצד של המקצוע דורש גם מרכיבים של הקשר, דיוק ובוודאי אינו מקבל בברכה פסקנות דתית; ג. אם דו-שיח ראוי בין בני אדם הוא תכנית בידור, אין להתכתבות בנושא הזה באמת כל ערך.(ורד נבול)
 

arama-audio

עוסק מסחרי
הודעות
508
מעורבות
0
נקודות
16
True Joker
יאללה ,צא מזה, ניגמר.!
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
אני מקווה שיהיו פה אנשים נוספים עם הידע והניסיון של אילן.
אישית מאסתי בקבוצות התמיכה והעידוד שנקראות פורומי אודיו.
ולמר אילן היקר, הייתי מייעץ להתבטא בנחת, כמו שאמורים להישמע דברי חכמים, ולא כניסות ממוקדות ומוגזמות באנשים
ובמוצרים.
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
תסריט קבוע

של "מבין עניין" שמפוצץ{תרתי משמע}... את האתר/רים בפוסטים ארוכים כגלות...
וקוטל כל מה שבדרכו כולל "חברים טובים" בטענה שמתחננים בפניו לכתוב את משנתו! וזאת למרות
שהסוף ידוע לנו מראש,לא?{מה שונה כאן מפורום אחר?} הרי מיצינו זאת כבר...

לא עדיף לנו פורום עם "פחות ידע" - אבל שהיה נעים יותר לחברותה....
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור