תקלה במסך-בקשת עזרה

  • פותח הנושא ze1
  • פורסם בתאריך

ze1

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
יש לי מסך 32" של פיליפס. מאז שההמסך מחובר עם ממיר HD לכניסת HD -(ממיר HOT),ישנה תופעה
שמידי פעם המסך מוחשך לשבריר של שנייה כאשר ההחשכות יכולות לבוא במקבץ או בבודדת. כבר כמה חודשים שהמסך נמסר למעבדה של אלקטרה, והם לא מזהים את התקלה. החליפו כרטיס ראשי וספק כח ועדיין התקלה קיימת. יש לי ממיר HD נוסף והצלבתי בינהם,החלפתי כבל HDMI -לא עזר. טכנאי HOT שהיה אצלי בדק את האות של הממיר -תקין. הוא החליף שקע בקיר וכן הוסיף "איזולטור" לכבל -התקלה עדיין מופיעה. מהמעבדה של אלקטרה עדייו אומרים שהם לא מזהים תקלה ולדעתם המסך שמיש.
מישהו יכול לעזור בעצה מה לעשות ?
 

זורו44

אוהב את התחום
הודעות
229
מעורבות
0
נקודות
16
תקלה נפוצה בקליטה של הוט.
 

אלקטרה

עוסק בתחום
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
מבדיקה שביצענו במכשיר שברשותך לא נמצאה כל תקלה, כמו כן, למען הסר ספק החלפנו כרטיס ראשי וספק כח במכשיר שברשותך. המכשיר תקין לחלוטין.
יחד עם זאת אנו מבינים כי לאחר בדיקה שלך מול חברת הכבלים הינם זיהו תקלה בממיר שברשותך ובהתאם לזאת הינם מבצעים עבורך החלפה של הממיר לדגם אחר.

כמו כן אנו נמשיך במעקב טלפוני עימך.

בברכה,
שירות אלקטרה
 

ze1

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
עדכון, ובקשת עזרה.

טכנאי של הוט החליף את ממיר ה HD לממיר HD מדגם אחר של חב' טומפסון.
התקלה עדיין מופיע עם הממיר החדש. אני כרגע תקוע בין שרות אלקטרה שטוענים שהתקלה בממיר של הוט, ובין שרות הוט שטוענים שהתקלה בתוכנת מסך הפיליפס.
יש למישהו עצה מה לעשות ?
 

jexy

עוסק בתחום
הודעות
869
מעורבות
1
נקודות
16
להצליב מסך עם שכן או חבר רק לצורך בדיקה...

דווקא בכמה מקרים ראיתי שיש אי תאימות בין מתחי היציאה לבין מתחי הכניסה המקובלים של המסך. בכל פעם שמתח יותר מתחת לרמת המינימום יש קפיצה.
בנוסף ישנה גם אפשרות שיש השפעה סביבתית, כמו למשל מדחס של מזגן שנכנס לפעולה כל זמן מסויים ובאותו זמן יש קפיצה בתמונה אולי בגלל האות הכניסה של הRG6 לממיר ואולי דווקא במעבד של המסך...
קשה להגיד, צריך לנסות לבודד את התקלה על ידי החלפה לא באותו דבר אלא בציוד אחר.
אם תחליף למסך אחר והתקלה לא תחזור, תדרוש פיצוי מפיליפס, אם התקלה תחזור תדרוש פיצוי מהוט...
אתה יכול גם לנסות לחבר לחבר או שכן שיש לו יס או ממיר לוויני אחר...

במקורות אחרים זה קורא? DVD? מדיה סנטר?

האם יש ארקה בשקעי חשמל? האם הארקה טובה ביחס לבית? האם ישנו עומס על ארון החשמל בבית? האם הוחלפו מאמ"תים לגדולים יותר ולא הוחלפה תשתית?
 

אלקטרה

עוסק בתחום
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

קיבלנו את הודעתך, ובהתאם לכך שוחח עימך שוב מנהל האלקטרוניקה מטעמנו, מדבריך אני מבינה כי חברת הכבלים עדיין מטפלת בפנייתך.

במידה ויידרש, נשמח למסור עבורך DVD HD לצורך בדיקה נוספת, זאת כדי לוודא שהטלוויזיה אכן תקינה.

חדוות
שירות אלקטרה
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור