תם עידן: התו השמיני נסגרת

  • פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
אתה צודק בסך הכל אבל תקרא לי מיושן. חנויות תקליטים, ישיבה בבית ועילעול בעטיפה או בחוברת, הנחת המדיה בנגן היה בזה משהו קדוש, אישי ואינטימי.
לצרוך מוזיקה ממדיום שגם משמש לקניות זבל מסין או פורנו לי מרגיש כמו חילול קודש זה, ואם כבר מדברים על פורנו, גם צריכתו של זה מטלפון ועוד ע"י זאטוטים לי מחללת את הסקס שבתקופתי היינו צריכים לעבור סדנת אומץ כדי לעבור ליד הבוטקה של מוכר המגזינים כדי לרכוש פלייבוי שגם שם לא היו ממש חדירות ואנאל ולכן כל מפגש מיני עם מישהי אז היה מתוק מדבש וגם סוג של קדוש.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
מישהו פה כותב על קניית דיסקים בפיקדילי כנוסטלגיה, אוף... כמה שאני זקן... מי שקניית דיסקים זו נוסטלגיה עבורו, מה יגיד על תקליטים וקסטות...

פלאי הטכניקה מביאים אותנו למקומות שלא חלמנו שהם אפשריים. כשאני נזכר בשיר ואני בדרך כלל לא זוכר את שם השיר ולא זוכר את שם המבצע ולמרות זאת לוקח לי זמן קצר לאתר את השיר ברשת ולהאזין לו במערכת - זה בעיני יעיל הרבה יותר מללכת לחנות ולחפש משהו. אני כבר לא מדבר על הנגישות לחומרים שאינם בנמצא בחנויות.
גם עבודה עם סאונד האנט מדהימה. אני שומע קטע, מפעיל את האפליקציה שמזהה ושומרת לי את כל הפרטים ובבית שוב קל מאוד לאתר ולהאזין.
אני גם לא מאלה שמרגישים שלצליל של הפטיפון יש איזו עדיפות על איכות הצליל של המדיה הדיגיטלית היום. תענוג להאזין למדיה דיגיטלית גם מדיסקים וגם מהרשת. אולי זה נובע מכך שהפטיפון שלי לא עולה כמו וילה בדניה והוא לא נראה כמו חללית עתידנית שעוד לא נמצאת על שולחן השרטוט אבל זה ממש לא חשוב. היום כל המוסיקה מאוד נגישה ובאיכות פנטסטית ואין בי שום רגשי נוסטלגיה לעבר בהקשר זה.
לגבי עסקים, כמו בנרבה תחומים, מי שלא קרא את המפה בזמן מקלע למבוי סתום. יכול להיות עצוב אבל זה חלק מהחיים.

אריה
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור