Super_T
סגן אחראי פורום אודיו לרכב
- הודעות
- 41
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
שלום לכם ,
לאחר זמן מה עם התיבה המקורית של הסאב שלי , החלטתי לדאוג לתיבה חדשה , קטנה ואטומה לL7 שלי.
היו כמה מטרות :
1- סאונד מדוייק יותר.
2- החזרתו של חלק מהמקום האבוד בתא-המטען שלי (ועל הדרך שאוכל לראות את פלטת המגברים שלי).
3- ניצול כמה שיותר מיכולותיו של הסאב שלי, שלפי דעת מומחים , לא בא לידי ביטוי ב100% בתיבתו המקורית .
לאחר חישוב מידות תא-המטען וחישוב כמה מתאים לי להקריב עבור התיבה החדשה ,
התחלתי (בעזרתו של גל) את התהליך :
-זה התחיל בטיול שלי לחיפה לנגריות על מנת לחתוך את הMDF בעובי 19 מ"מ עבור התיבה:
-משם לחיתוך הפתח לסאב עצמו שנעשה 1 ל-1 על פי השבלונה בקופסא של קיקר:
-לאחר מכן הציוד עבר לגל שהחל לבנות את התיבה , הנה כמה תמונות מהתהליך:
-גל העביר אלי את התיבה ואתמול בבוקר התחיל הפירוק:
-לאחר הפירוק נערכה השוואה בין הישן לחדש:
-עקרונית כל מה שנשאר היה לחבר את הסאב לתיבה וזהו , אז פה בדיוק נכנס הטוויסט , מסתבר שהסאב לא נכנס לחור שלו ,
נראה שאותה שבלונה שסופקה ע"י קיקר לא התאימה ואותו נגר עם שיער לבן מלמעלה שעשה עבודה טובה ,
לא יכול היה לדעת שהחור קטן מידי , אבל זה לא ממש עוזר לי בשישי בבוקר .
התארגנתי על נייר זכוכית ועליתי הביתה לבצע התאמות במרפסת הפסטורלית שלי:
-לאחר שעתיים של עבודה , הרבה נייר זכוכית גמור ועבודה עם לדרמן וגם איזה ג'קסון שמצאתי כשנגמרה לי הסבלנות ,
החור טופל ונשארתי עם לכלוך בעיקר ..:
-אבל , בסופו של דבר , לאחר ניקיון פסח לתיבה וכאב רב לשרירים - יש לנו תיבה חדשה:
אני חייב לומר ,
שאמנם לקח לי זמן מה לכוון את העניינים מחדש עם המגבר והליין דרייבר אבל , אני כרגע נמצא במצב שהסאב שלי אשכרה "מנגן" ,
זה דיי שינה את המצב ברכב , אני עדיין מתרגל לשינוי , התיבה המקורית היתה יותר SPLית ואילו עכשיו אני אחטא ואומר שהסאב , עם כל העניין שזה L7 , ממש נשמע SQL-LIKE ולא מפרק כליות כפי שהוא היה קודם לכן , מצד שני תמיד אפשר להוציא את זה ממנו שוב ע"י הגברה שלו קצת מהHU .
אני ממש מרוצה מהתוצאות למרות שעדיין אני מתרגל לשינויים ואני מניח שיהיו עוד כיוונונים עדינים פה ושם בשבועות הקרובים .
תודות לגל על העזרה , שוב ..
תומר.
לאחר זמן מה עם התיבה המקורית של הסאב שלי , החלטתי לדאוג לתיבה חדשה , קטנה ואטומה לL7 שלי.
היו כמה מטרות :
1- סאונד מדוייק יותר.
2- החזרתו של חלק מהמקום האבוד בתא-המטען שלי (ועל הדרך שאוכל לראות את פלטת המגברים שלי).
3- ניצול כמה שיותר מיכולותיו של הסאב שלי, שלפי דעת מומחים , לא בא לידי ביטוי ב100% בתיבתו המקורית .
לאחר חישוב מידות תא-המטען וחישוב כמה מתאים לי להקריב עבור התיבה החדשה ,
התחלתי (בעזרתו של גל) את התהליך :
-זה התחיל בטיול שלי לחיפה לנגריות על מנת לחתוך את הMDF בעובי 19 מ"מ עבור התיבה:
-משם לחיתוך הפתח לסאב עצמו שנעשה 1 ל-1 על פי השבלונה בקופסא של קיקר:
-לאחר מכן הציוד עבר לגל שהחל לבנות את התיבה , הנה כמה תמונות מהתהליך:
-גל העביר אלי את התיבה ואתמול בבוקר התחיל הפירוק:
-לאחר הפירוק נערכה השוואה בין הישן לחדש:
-עקרונית כל מה שנשאר היה לחבר את הסאב לתיבה וזהו , אז פה בדיוק נכנס הטוויסט , מסתבר שהסאב לא נכנס לחור שלו ,
נראה שאותה שבלונה שסופקה ע"י קיקר לא התאימה ואותו נגר עם שיער לבן מלמעלה שעשה עבודה טובה ,
לא יכול היה לדעת שהחור קטן מידי , אבל זה לא ממש עוזר לי בשישי בבוקר .
התארגנתי על נייר זכוכית ועליתי הביתה לבצע התאמות במרפסת הפסטורלית שלי:
-לאחר שעתיים של עבודה , הרבה נייר זכוכית גמור ועבודה עם לדרמן וגם איזה ג'קסון שמצאתי כשנגמרה לי הסבלנות ,
החור טופל ונשארתי עם לכלוך בעיקר ..:
-אבל , בסופו של דבר , לאחר ניקיון פסח לתיבה וכאב רב לשרירים - יש לנו תיבה חדשה:
אני חייב לומר ,
שאמנם לקח לי זמן מה לכוון את העניינים מחדש עם המגבר והליין דרייבר אבל , אני כרגע נמצא במצב שהסאב שלי אשכרה "מנגן" ,
זה דיי שינה את המצב ברכב , אני עדיין מתרגל לשינוי , התיבה המקורית היתה יותר SPLית ואילו עכשיו אני אחטא ואומר שהסאב , עם כל העניין שזה L7 , ממש נשמע SQL-LIKE ולא מפרק כליות כפי שהוא היה קודם לכן , מצד שני תמיד אפשר להוציא את זה ממנו שוב ע"י הגברה שלו קצת מהHU .
אני ממש מרוצה מהתוצאות למרות שעדיין אני מתרגל לשינויים ואני מניח שיהיו עוד כיוונונים עדינים פה ושם בשבועות הקרובים .
תודות לגל על העזרה , שוב ..
תומר.
נערך לאחרונה ב: