תחקיר ידיעות אחרונות עם אתר DTOWN – על מוכרני טלויזיות ברשתות האלקטרוניקה


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,357
מעורבות
724
נקודות
113
 

מ

מיכאלG

אורח
לא יאומן מה שאמרו חלק מהמוכרים, אשתי לא הבינה למה צחקתי כל כך.
 

utopia

אוהב את התחום
הודעות
73
מעורבות
0
נקודות
0
אנו בעונש ?!

רגע וקוראי אתר אך לא קוראי ידיעות אחרונות בעונש ?!
לא נקרא את התחקיר ?!
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
תירגעו זה בטח יפורסם מתיש הוא , יש לאתר הסכם עם ידיעות וכרגע זו כתבה במוסף , אני מאמין שמתישהו בעתיד הקרוב כשהעיתון יהפוך להיות העיתון של אתמול זה יתפרסם . בכל מצב בלי לקרוא את הכתבה אני יכול להגיד מנסיוני שרוב המוכרנים בחנויות הרגילות לא מבינים כלום מהחיים שלהם חוץ מלמכור , בטח שלא בדברים מקצועיים . אני הולך לחנויות כדי לראות ולמשש ואחר כך בא לשאול כאן .

קורה לא פעם שאני שומע מהצד איך הם מוכרים לאחרים ובא לי ממש להתפוצץ , לא מהבורות של הלקוחות אלה מהלוקשים והשטויות שהמוכרן מאכיל אותם רק כדי למכור להם זבל של מכשיירים.

מצד שני מה לעשות רוב הלקוחות לא מבינים גם הם מהחיים שלהם וזה כמו עכביש וחיה שנתפשת בקורים שלו .. טרף קל .

אגב , תבואו לחנות אחרי שקניתם וראית שעבדו עלייכם ונראה איך יתיחסו אלייכם ...
 

עמית

חבר משקיען
הודעות
1,687
מעורבות
211
נקודות
63
האם קיים ענף,תחום, בישראל שבו לא עובדים ,משקרים,מרמים,על אנשים בעיניים?
שתמצאו תכתבו על זה.
 

Guyaros

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
איך אף מוכרן לא זיהה את ליאור קורן ? זה לבד שווה תחקיר
ועכשיו ברצינות:

ליאור עם כל הכבוד וההערכה אליך, ההצעות שהצעת ללקוח שרוכש טלוויזיה הם הצעות שאולי באמת יוכלו לעזור ללקוח לבחור את הטלוויזיה שהכי מתאימה לו אבל הם לא הצעות פרקטיות בעליל.

אני לא זוכר בדיוק מה הם היו (חבל שאין לינק לכתבה) אבל אני זוכר שממש לא הסכמתי עם מה שכתבת שם, ממה שאני כן זוכר זכורה לי השורה הזאת:

"לדרוש מהחנות שתחליף לערוצים רגילים ולא ערוצי HD , להביא DVD מהבית ולרוש לנגנו בחנות " .

לקוח שנכנס לחנות, הוא קודם כל אורח של החנות, וזה אומר ששני הצדדים- גם הצד של החנות, וגם הצד של הלקוח צריכים להתנהג בהתאם, אם זה להתנהג באדיבות, ולפי כללי הנימוס המתבקשים.

מצד החנות, המוכר צריך לקבל את פניו של הלקוח באדיבות, לבדוק באילו מוצרים הוא מתעניין, לייעץ ולספק לו הסברים על המוצרים שהכי רלוונטים בשבילו.
לדעתי הצורך הזה לייעץ למישהו ברכישה, אמור להגיע בכוונה של עזרת אדם לאדם ולא רק בתור שני בעלי אינטרסים (משלם \ מוכר) .

הקודים (לא מוצא מילה אחרת) האלו חלים גם על הלקוח שצריך להתנהג בהתאם, מה שלא קורה בדרך כלל בחנויות, שהלקוחות מגיעים עם דרישה לשירות, הם בטוחים שמגיע להם לקבל שירות ושהנציג שעוזר להם מחוייב לכך מתוקף תפקידו ( ע"ע עבד ), הנקודה היא שזה לא מנומס להגיע לחנות ולדרוש להחליף ערוצים כבקשתך, ולבטח לדרוש לנגן DVD שהבאת מהבית, בדיוק באותה צורה שכאורח את לא אמור לבוא בדרישות למארח שלך.

מה גם שבצד המקצועי צפייה בטלוויזיה בחנות ממש לא זהה לצפייה בטלוויזיה בבית, מכייון שתנאי התאורה שונים, החנויות משתמשות במפצלים ובחיבורים שונים בין מגוון הטלוויזיות (לרעה או לטובה) , הפרופרוציות לא נכונות ואתה מוצא את עצמך בוהה מול שורת טלוויזיות שכל אחת בגודל אחר, בטווח מחירים אחר, מיצרן אחר, הכיוונים של כל מסך שונים, ולכן הצפייה בטלוויזיה בערוצים שונים היא זניחה, ולא היא צריכה להיות העיקר כשאתה שוקל רכישת טלוויזיה.

בתור אחד אחד שכל כך מבין בתחום (הכוונה אליך) הייתי מצפה ממך לדגשים אחרים.
מניסיון, לי יש דגשים אחרים שהייתי נוקב, אבל אני לא יפרסם אותם מכיוון שאני לא מומחה בתחום ולא מתיימר להיות כזה (אני מומחה בתחום אחר :) )

בנוסף, אני סבור שיש בהחלט מקום לסקירה כזאת, ולבצע אותה לעיתים קרובות יותר, ולא רק באופן חד פעמי, דבר שלבטח ישקף טוב יותר את מה שקורה בענף, וחבל לצאת בהצהרות וכותרות שיכולים לעשות רק רע לענף על בסיס אפיזודה בודדת.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
שלום לך,
תודה לך על הפידבק.
פתחת במשפט "ההצעות שהצעת ללקוח שרוכש טלוויזיה הם הצעות שאולי באמת יוכלו לעזור ללקוח לבחור את הטלוויזיה שהכי מתאימה לו", זו כל התמצית מבחינתי, אין כאן שום דבר אחר.
לקוח מגיע לחנות בכדי לקבל את המוצר שהכי מתאים לצרכיו, זו מטרת הביקור היחידה וזו גם מטלת החנות לעמוד בה.
לגבי "אורח ומארח", הכלל היחיד שהמבקר צריך לעמוד בו הוא להתנהג בנימוס בחנות ולכבד את המוכר, בדיוק כפי שהמוכר צריך לכבד את הלקוח ולא לספר לו סיפורי מעשיות.

לגבי בקשת הלקוח להעביר ערוצים בטלויזיה (בממיר המחובר), אין לכך כל קשר עם נימוס, זו דרישה בסיסית מקצועית לחלוטין שהחנות חייבת לספק, גם אפשרות לנגן סרט DVD היא לא מסובכת לביצוע טכני בכלל.

לקוח חייב לקבל תנאי בדיקה בסיסיים שיאפשרו לו להתרשם באופן כל שהוא מהמסך.
מבחינתי, אלו הן הדרישות העיקריות והדגשים החשובים. לא יודע לגבי איזה דגשים אחרים אתה מדבר.
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
ומתי חברי האתר יזכו לקרוא את הכתבה ??
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
השתתפתי בתחקיר שנעשה עבור ידיעות אחרונות, יש כרגע רק גרסה מודפסת על גבי נייר...
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
חברי האתר יכולים לשאול כאן ולקבל תשובות - מה שלא ניתן לעשות בעיתון
כמ כן יש לנו מספר מדריכים על הנושא

אבל לא את הכל אנחנו יכולים לספק כאן :) למרות שאנחנו מנסים
 

א

אורח

אורח
קראתי את הכתבה ולצערי לא שמרתי אותה.
אני מתכוון לרכוש טלוויזיה בקרוב.
אשמח לקבל תזכורת לגבי הרשתות ואת המותג שיש להם אינטרס לקדם.
 
א

אפי

אורח
רשתות ואינטרסים
א.ל.מ-יבואנית סמסונג
טרקלין חשמל-יבואנית סוני
שקם אלקטריק- פיליפס
בסט ביי וביג בוקס-בעיקר טושיבה והיטאצ'י
עולם הקולנוע-סנסוי, דנטקס ועוד שלל מחלות.
אבי סופר- מכל הבא ליד.
מחסני חשמל- מוכרים קרטונים ללא ידיעה מה בתוך הקרטון.


אני מקווה שקיבלת תשובות
נ.ב: תפזול לכיוון מסכי פנסוניק הם הטובים ביותר בשוק היום.
דרוש לקנות עם אחריות יורוקום בלבד !
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
והכי חשוב, להגיע לחנות, להתעקש לקבל את השלט של הטלויזיה, להוריד את הכל למצב צפיה נורמלי.
ואז לראות.
מומלץ שמאחורה יש לפחות תמונה סטטית כלשהיא.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור