תומר צין: המערכות המענגות ביותר חלק א׳ - מינכן 2019


tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אני רוצה לספר על רמקולים צרפתים פלאנריים נפלאים שנקראים diptyque DP 160, הם יכולים לבוא פאסיביים או אקטיביים ויש להם שתי יציאות.

Bandeau_diptyque_munich_2019.png

אני מציין שהמהירות וקצב המוזיקה שוחזרו בנאמנות הצליל נשאר מדויק לכל אורך האזנה, האיזון הכללי היה מאוד טבעי והטונליות נכונה. הבס היה מדויק, מהודק והתקפי במידה נכונה. צליל האמצע טבעי וצלול רוב הזמן, הגבוהים מפורטים ופתוחים והדינאמיקה הייתה טובה. בהחלט שווים להיות במקום החמישי בעלות לזוג 12,000 אירו.

אתר החברה: http://www.diptyqueaudio.com/en/
 

תמונות מצורפות

  • Bandeau_diptyque_munich_2019.png
    Bandeau_diptyque_munich_2019.png
    KB 483.9 · צפיות: 633

למה

חבר משקיען
הודעות
1,293
מעורבות
782
נקודות
113
תודה רבה לתומר על הכתבה. :אצבע מורמת השאלה: האם היו מערכות באלפים בודדים של דולר/יורו לרכיב,שהרשימו ???
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
פרימאר לפייגה? בושה שכזו
לפרמיאר יש מגברים מעולים עם סאונד מצויין ממש, ובמחירים יחסית סבירים.
אני חושב שבארץ הם קצת מפוספסים, כמו הרבה חברות מצוינות אחרות שלא הצליחו משום מה בשוק הישראלי הזעיר ( והמאוד לא מייצג ביחס לעולם!).
לא כדאי לטעות, ההגברה של פרמיאר מצוינת ומומלצת.
לדעתי הם גם לא ממוצבים בשוק "פחות" מפיאגה. ממש ממש לא.
 

מר לין פיאגה

אוהב את התחום
הודעות
82
מעורבות
10
נקודות
8

הפעם שהשוואה אחד נגד אחד היתה הכי נוקבת היתה כשהשוויתי עם חבר פרימאר נגד פליניוס, גם סידי וגם מגבר:eek:, אז כן, זה לא אותו מוצר כנראה אבל אני איתם גמרתי כמו שאומרים בגשש.
החבר קנה פליניוס כמובן ומאושר אבר סינס.
פרימאר זה כמו P.A , לא מוסיקלי בעליל
אז ברור שעם פיאגה הכל נשמע טוב אבל אולי זו הסיבה שהם לא מקום ראשון.;)
 

מר לין פיאגה

אוהב את התחום
הודעות
82
מעורבות
10
נקודות
8
לדעתי הם גם לא ממוצבים בשוק "פחות" מפיאגה
ממוצבת? זה שהם בכל המגזינים זה אני מכיר, מהתקופה שהתעניינתי בזה יותר, זה שכולם כולל היבואן מאמינים ואוהבים אותם פה, זה ידוע. עצוב וידוע.
למה עצוב, כי זה קצת מוכיח שלאנשים אין אוזניים.
הצלחתם בשוק הישראלי ובכלל, לא מעניינת, גם B&W מצליחים והם החברה הגרועה בעולם.
אבל פה בפורום אנשים אוהבים גם את הצליל של זיו בתערוכות:מאזין:
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
ממוצבת? זה שהם בכל המגזינים זה אני מכיר, מהתקופה שהתעניינתי בזה יותר, זה שכולם כולל היבואן מאמינים ואוהבים אותם פה, זה ידוע. עצוב וידוע.
למה עצוב, כי זה קצת מוכיח שלאנשים אין אוזניים.
הצלחתם בשוק הישראלי ובכלל, לא מעניינת, גם B&W מצליחים והם החברה הגרועה בעולם.
אבל פה בפורום אנשים אוהבים גם את הצליל של זיו בתערוכות:מאזין:

הבנתי אותך.
הרבה מילים והשמצות, מעט תוכן.
שמעת פרמייאר? ספר מה שמעת ולמה חובר ואתייחס.
כל היתר קשקוש, הרי "הרוב" כלל לא מכירים אותם כאן. המותג בקושי תפס בארץ, וחבל שכך.
אתה מחפש להתנגח. יש בפייסבוק המון מקום לזה, למה כאן?
 

מר לין פיאגה

אוהב את התחום
הודעות
82
מעורבות
10
נקודות
8
למערכת קוראים פרימאר, לא פרמייאר, למה לי להתנגח בה? בזמנו חבר ייבא אותה..
בהשוואה מול פליניוס 9100 וסידי של פליניוס מול אינטגרייטד וסידי של פרימאר, הפרימאר היה פשוט משמים.
מה תפס בארץ זה לא ענייני, אני מדבר על האוזן.
אבל שמח שזה קישקוש, אפשר להמשיך בפייסבוק, ברגע שיהיה לי.
למה כאן?
למה כאן לא?
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,303
מעורבות
775
נקודות
113
הוויקוח על ״אוזן״ הוא מיותר ומוזר לדעתי כי לכול אחד יש משלו ... לאחד נשמע ״פצצה״ לאחר ״זוועה״ - מי צודק? :)
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
למערכת קוראים פרימאר, לא פרמייאר, למה לי להתנגח בה? בזמנו חבר ייבא אותה..
בהשוואה מול פליניוס 9100 וסידי של פליניוס מול אינטגרייטד וסידי של פרימאר, הפרימאר היה פשוט משמים.
מה תפס בארץ זה לא ענייני, אני מדבר על האוזן.
אבל שמח שזה קישקוש, אפשר להמשיך בפייסבוק, ברגע שיהיה לי.
למה כאן?
למה כאן לא?

למה לא כאן? כי לכתוב על אנשים ש"אין להם אזניים" בגלל שטעמם אולי שונה משלך, זה לא מכובד ולא מתאים כאן. אני לא יודע מה נסיונך, אבל אני מכיר את תומר כבר המון המון שנים ומעריך את נסיונו וטעמו.

ואם פליניוס נשמע לך טוב יותר, כנראה שזה באמת עניין של טעם, וטעמנו מן הסתם שונה.
 

מר לין פיאגה

אוהב את התחום
הודעות
82
מעורבות
10
נקודות
8
אני מכיר את תומר כבר המון המון שנים
אין לי שום טענה לגבי תומר, רק למציגי הפייגה, כאמור.
 

מר לין פיאגה

אוהב את התחום
הודעות
82
מעורבות
10
נקודות
8
אני מסתמך על תמימות דעים במבחני ההשוואה אותם ערכתי, לא על שלי לבד.
ואכן לדעתי העיניים, מה שבין האוזניים ומתקפות היח"צ משפיעים על ה"סאונד" לעיתים יותר מהצליל עצמו.
פלסבו מוזיקלי נקרא לזה.
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,485
מעורבות
395
נקודות
83
למערכת קוראים פרימאר, לא פרמייאר, למה לי להתנגח בה? בזמנו חבר ייבא אותה..
בהשוואה מול פליניוס 9100 וסידי של פליניוס מול אינטגרייטד וסידי של פרימאר, הפרימאר היה פשוט משמים.
מה תפס בארץ זה לא ענייני, אני מדבר על האוזן.
אבל שמח שזה קישקוש, אפשר להמשיך בפייסבוק, ברגע שיהיה לי.
למה כאן?
למה כאן לא?
לקשקש שטויות אפשר בלי סוף, אפילו יש עודף כאלה. אבל למה ללכלך על יבואן לגבי השמעות שלו בתערוכה ? טיפה לחשוב לפני שכותבים משהו.
 

מר לין פיאגה

אוהב את התחום
הודעות
82
מעורבות
10
נקודות
8
לקשקש שטויות אפשר בלי סוף, אפילו יש עודף כאלה. אבל למה ללכלך על יבואן לגבי השמעות שלו בתערוכה ? טיפה לחשוב לפני שכותבים משהו.

על איזה יבואן מדובר? על ההוא בגרמניה?!? מי ליכלך? רק אמרתי שלפייגה מגיע יותר.
לכל הצבועים פה שיורדים עליי, אני פה עושה שירות לקהל, יש אלפי מערכות סטיראו, אני רק מצמצם ברירה אחת לחסוך זמן והכל לטעמי כמובן, תמיד מי שירצה יוכל לקנות גם פרימאר.
(כמה סוחרים כבר ויתרו על מכירתו בארץ?)
אבל כל הדיונים פה הם על טעם אישי אין קשר לליכלוך.
 

itzik2305

אוהב את התחום
הודעות
482
מעורבות
149
נקודות
43
אין לי שום טענה לגבי תומר, רק למציגי הפייגה, כאמור.
היית שם? שמעת? או שאתה מסתמך על השוואה שתלויה בכל כך הרבה גורמים של מכשירים מלפני עשור?
מעבר לכך, זה יומרני לחשוב שאתה מבין יותר בסאונד מאלה שהציגו שם בין אם שמעת ובין אם לאו.
למען הסר ספק, אין לי עניין בשני המותגים.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
תסלחו לי אבל אני הולך להיות לא פופולרי.

אני לא מסכים עם מר לין פיאגה לגבי טענתו ש- b&w היא החברה הגרועה בעולם. זו אמרה שהיא מנותקת מהמציאות. זו חברה מדהימה לדעתי. תחת קורת הגג שלהם הוציאו כמה וכמה מוצרים מדהימים בסדרה העליונה ובינוניים בסדרות הנמוכות. אבל המהדורות החדשות, בכל הסדרות, הם יותר טובים ממה שאפשר לשער. דהיינו, החברה פשוט המציאה את עצמה מחדש.

אבל אני כן מסכים איתו לגבי הטענה על התצוגה של פיאגה. ואיך בדיוק? סקרתי את המוניטור שלהם לא מזמן. יחד עם זאת, סקרתי עוד כמה רמקולים של החברה. היכולות של הרמקולים שלהם להיות פשוט יותר ויותר טובים בשילוב אלקטרוניקה בהתאם הוא עניין מאוד בולט. אני מכיר את האלקטרוניקה המצויינת של פרימאר. באמת מצוינת. אבל וואלה, עם אלקטרוניקה של סולושיין, דרטזיל, ch, או לחלופין avm, אודיו ריסרצ׳ ונלסון פס הם היו פורחים שם באופן משמעותי יותר.

אי לכך, אני חושב שמר לין פיאגה הפריז עם הירידות שלו. אבל לא הפריז כלל בנוגע לתצוגה של פיאגה. וכאחד שמכיר פליניוס היטב, ומכיר גם פרימאר, הפליניוס טוב מהפרימאר בקנה מידה. לכן, גם בהיבט הזה, אובאקטיבית (פרטים, רזולוציה, דינמיקה, איזון, מהירות, טבעיות) הוא גם צודק. שוב - זו דעתי.

עכשיו לגבי הסגנון של מר לין פיאגה. הוא בהחלט היה יכול לעדן את דבריו. אבל עדיין לא מצאתי כאן איזו התבטאות פוגענית כלפי אדם. לרדת על ציוד אפשר חופשי. תמיד יבואו טענות נגד.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
נמר,
כותב כאן תומר צין שזה היה אחד הסטים הכי טובים בתערוכה.
ותומר היה כבר בעשר תערוכות במינכן, ואני מניח שאתה כמוני מעריך את דעתו, אז בחייאת אבוק, על מה הפלסף? לדבריו ההגברה של פרימאר ישבה בול על הפיאגה והסאונד היה מהטובים ששמע. נקודה. מזכיר שהוא היה שם ואנחנו, כנראה כולל מר לין פיאגה, לא .

לגבי B&W. היו לי שני סטים של החברה. אחד טוב משמעותית מהשני, זה היה ה 804. נפרדתי ממנו, לא בצער רב.
בשבת ( אתמול) קפצתי לאחד החברים בפורום. אם ירצה יזדהה. יש לו זוג b&w 803. אה-מה-מה מחוברים לסט חלומי, שבמרכזו פטיפון מדוגם, עם זרוע מהחלומות, ראש סופר דופר, מגבר פונו ליגה לאומית, מגבר במחיר צנוע שכנראה יכול לעשות בית ספר ליקרים ממנו, המון השקעה בחשמל, בכבלים בהעמדה, בכיוון דקדקני עד כדי פדנטי של הפטיפון, קצת השקעה באקוסטיקה,והתוצאה..... וואו. מרשימה מאוד!
רוצה לומר:
1. כמו מכל רמקול משובח, אפשר להוציא מ b&w המון, אם רק יודעים איך. תענוג של תוצאה.
2. אולי צדק מי שלימד אותי פעם ( והתקשתי לקבל את דבריו) שקודם כל מקור והגברה, אחר כך רמקולים.
אבל זה לדיון אחר.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
נמר,
כותב כאן תומר צין שזה היה אחד הסטים הכי טובים בתערוכה.
ותומר היה כבר בעשר תערוכות במינכן, ואני מניח שאתה כמוני מעריך את דעתו, אז בחייאת אבוק, על מה הפלסף? לדבריו ההגברה של פרימאר ישבה בול על הפיאגה והסאונד היה מהטובים ששמע. נקודה. מזכיר שהוא היה שם ואנחנו, כנראה כולל מר לין פיאגה, לא .

ברור שאני מעריך את דעתו. אבל אני גם חושב שעם אלקטרוניקה טובה יותר הרמקולים האלה היו פורחים משמעותית. האם היו נבחרים לטובים ביותר? לא בטוח. האם היו טובים יותר עם אלקטרוניקה של קונסטליישן או אחת מאלה שדיברתי עליהן? ברור. איך אני יודע? סקרתי אחד כזה, מהמהדורות הבסיסיות יותר. הפער בביצועים שהציג בין הקונסטליישן למגבר משולב (אחד מהרבים שסקרתי) זה היה מעולה, אבל פחות טוב משמעותית.

לגבי היתר - מסכים איתך ב-100%
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,485
מעורבות
395
נקודות
83
ממוצבת? זה שהם בכל
הצלחתם בשוק הישראלי ובכלל, לא מעניינת, גם B&W מצליחים והם החברה הגרועה בעולם.
אבל פה בפורום אנשים אוהבים גם את הצליל של זיו בתערוכות:מאזין:

נמר אני דיברתי על השורה האחרונה שלו. בהחלט לא במקום. לנהל ויכוח לגבי מוצרים מסויימים וללעוג ליבואן אחר כדוגמה ?
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
בוקר טוב,

ששמעתי את ה-PIEGA MASTER LINE SOURCE 3 שעולים לזוג 32,000 אירו מול קומפקט דיסק PRIMARE שעולה 3,200 אירו, קדם מגבר PRIMARE שעולה 3,900 אירו ומגבר הספק PRIMARE שעולה 2,900 אירו במחיר כולל 10,000 אירו. בנוסף, סט כבלים in-akustik שעולים 10,000 אירו (כבלי רמקולים שעולים 5,600 אירו, אינטנרקונקטים שעולים 1,000 אירו וכבלי חשמל), קצת התפלאתי מהמחיר הלא יקר של האלקטרוניקה והכבלים כ-20,000 אירו.

הסט הזה (רמקולים-אלקטרוניקה-כבלים) נשמע מדהים ומוזיקלי בטרוף, רזולטיבי עם באס מדהים, יש לו ריצפת רעש נמוכה מאוד, המהירות וקצב המוזיקה משוחזרים בנאמנות, הצליל נשאר מדויק לכל אורך האזנה, האיזון הכללי היה מאוד טבעי וכולה, ידעתי שיש לנו סט מנצח. אף אחד מהכותבים בפורום לא יודע באמת איך נשמע הסט של PRIMARE, חוץ מזה ששמע אותו 3 פעמים בתערוכה, בנפרד.

אם היה לי כסף (52,000 אירו) לרכוש את הרמקולים PIEGA המדוברים, אין צל של ספק שהייתי רוכש בביטחון את הסט של PRIMARE, הם מתאימים כמו מכסה לסיר סולתם.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור