LCD או פלזמה תהיה LCD עם LED ופלסמה


dayanjak

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
כמו רבים , גם מתלבט: חשבתי שפלסמה היא התשובה אך עדיין תוהה:האם טכנולגיית LED שהולכת ונכנסת לLCD והעובדה שכה מעט מפעלים נותרו שמייצרים פלזמות העובדה שרוה הפיתוחים החדשים הינם בטכנולגיית LCD ורק מעט מושקע בפיתוח הפלסמה האם אין בכל אלו כדי להכריע סופית את הפלסמה ? ואם כן מדוע עדיין בפורומים "המקצועיים" ישנה נטייה או רק נדמה לי להמליץ על פלסמות ?
אני אישית צופה רב הזמן 90% טלויזיה רגילה אעבור עם הרכישה החדשה ל HOT HD צופה בחדר שאינו מואר מידיי מרחק של כ 3.7 תקציב כ 12-14K ואין לי כוונה להחליף עוד שנתיים שוב המסך
:מבולבל:
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,630
נקודות
113
אני ממש לא מבין את צורת החשיבה שלך
אתה רוכש מסך לשימוש היום ולא מקבל שידרוג כאשר יש דגם חדש מוצלח יותר בשוק.

לכן ממש לא חושב לך מה המסך שיהיה מחר מוצלח יותר או אם טכנולוגיה מסוימת תיהיה מוצלחת יותר. כמו כן כל עוד אתה קונה מסך מחברה רצנית, לא ממש מעניין אותך אם הם מפסקים ליצר את הדגם הזה (בעצם כל דגם שאתה קונה היום יופסק להיות מוצר תוך כמה חודשים או שניים).

אני מקווה שאני עושה לך סדר בראש - אם לא תגיד לי מה לא ברור
 

dayanjak

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
מקצת "ממצוקת" החשיבה....

כרמי , ראשית תודה על התגובה ,
ההחלטה צריכה להיות על בסיס מידע שקיים היום . לא הייתי רוצה לרכוש פלסמה ול"הנות" מחסרונות הפלסמה ( צריבות , השתקפויות ) כשברקע במחיר שאינו עולה על פלסמה טובה קיימת כבר טכנולוגיה שגם פותרת את בעיית הפלסמות וגם מגיעה לרמות איכות שאינן נופלות מפלסמה .
תהייתי היא האם אין בהצבעת הלקוחות ברגליים כמו גם בהצבעת היצרנים ברגליים כדי להכריע בנושא הנדוש הזה של פלסמה/LCD . סתם כדוגמא פלסמה קורו 50" של פיוניר שלכל הדעות נמצא כמסך מעולה האם עדיין עדיף על פני LCD באתו גודל עם טכנולגיית LED ? (סמסונג סדרה 7 ) המחיר כמעט זהה...
אנו מנסים לקבל את ההחלטה הנכונה לפחות למספר שנים קדימה ונראה כי העתיד נמצא דווקא ב LCD , נראה כי יותר מחקר ופיתוח הושקע בשנים האחרונות ב LCD מאשר בפלסמות - פרט אולי לפיוניר וגם היא סוגרת ייצור ומעבירה הידע לפנסוניק.
מקווה שהבהרתי מקצת מ "צורת החשיבה שלי"
חג שמח!
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,630
נקודות
113
העתיד לא יודע, אבל בעתיד מדובר על תכנולוגיות של OLD ו SED וכל מיני דברים כאלו, ממש לא LCD.
ה LCD זה הווה :)

למסכי LCD יש חסרונות של הצגת תומונה פחות טובה מפלזה ולכן יש הרבה מאוד טכנולוגיה חדשה שמוסיפים למסכי ה LCD כדי שיראו יותר טוב.

זה לא של LCD יש יתרונות ללא חסרונות וברור שגם לפלזמה יש יתרונות ויש חסרונות.

אני חוזר ואומר למי שהולך לרכוש מסך היום כל הההסברים האלו על נה שיהיה בעתיד חסרי משמעות וכך גם לגבי איזה מסך נמכר יותר - ראה מה המכוניות הנמכרת ביותר בארץ אתה בטוח שהיא היא המכונית הטובה ביותר.

להסיר ספק אם אתה רוצה לרכוש מסך LCD אתה מוזמן לרכוש אחד - רק אל תצפה ממני להצדיק את הרכישה שלך בגלל שזה העתיד או משהוא כזה, למרות שיכול להיות שמסך LCD הוא באמת המסך שהכי מתאים לך.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור