שרות גרוע אלקטרה - פיליפס


יריב3

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
שרות גרוע של אלקטרה נציגת טלוויזיות פיליפס בישראל .
הטלוויזיה מקולקלת כבר חודש וחצי אין חלפים בארץ ואין שירות ! אי אפשר לקבל מהם מענה ! לקחו את הטלוויזיה והיא כבר חודש וחצי במעבדה ...
מה ניתן לעשות ?
 

יריב3

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
הטלויזיה באחריות , נרכשה באמצע ינואר . מתחילת יולי במעבדה ללא תגובה או שרות !

בנוסף לאחריות של שנתיים שקיבלתי ברכישה עוד הרחבתי בתשלום נכבד מעל 1000 ש"ח לעוד 3 שנים !!!

פשוט אין עם מי לדבר בפיליפס / רטפון . בקשתי לדבר עם מנהל אמרו לי שזה יקח 48 שעות ... עבר חודש וחצי עם

אינספור פניות ...
 

יריב3

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
הדגם של הטלויזיה פיליפס 7600 65 אינצ'
אין להם חלקי חילוף ...
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
יש לי חבר עם אותה טלויזיה נמסרה למעבדה ב- 02.08.16.
קיבל בינתיים חלופית(על הפנים) ועדיין ממתין...
 

יריב3

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
לא קיבלתי טלוויזיה חלופית למרות שעברו מעל 45 ימים .
הילדים בחופש ללא טלוויזיה ואין מענה באלקטרה / פיליפס אין עם מי לדבר !
פניתי למועצה לצרכנות וזו לא התלונה הראשונה ...
 

alicenir

חבר משקיען
הודעות
914
מעורבות
172
נקודות
43
תשלח אימייל לפיליפס העולמית ,תנסה כאן: https://www.mea.philips.com/c-w/support-home/support-contact-form.html
תכתוב הכל על התקלה ותגיד שאתה מאוכזב מרמת השרות, לדעתי אתה תקבל תגובה מהם
 

יריב3

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
תודה רבה , אנסה אין לי ברירה ...
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
בלי קשר למה שנאמר עד כה, הייתי מגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות..(שהסכום המקסימלי שלהם לא כ"כ קטן).
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
נראה שהיבואנית רואה מה נכתב כאן בפורום, קיבלתי מהם תגובה רשמית:
מאלקטרה סחר נמסר: "לאחר בדיקה מקיפה נמצא כי אחד החלקים הקשור לצג ה-LCD הינו תקול והועברה הזמנה ליצרן לספק את החלק הדרוש.
בשל עיכוב מעבר לזמן הסביר בהגעת החלק לארץ שלא היה תלוי בנו, החלטנו לפנים משורת הדין לפצות את הלקוח ולהעביר אליו מסך חדש שיגיע לביתו עוד השבוע.".
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
נראה שהיבואנית רואה מה נכתב כאן בפורום, קיבלתי מהם תגובה רשמית:
מאלקטרה סחר נמסר: "לאחר בדיקה מקיפה נמצא כי אחד החלקים הקשור לצג ה-LCD הינו תקול והועברה הזמנה ליצרן לספק את החלק הדרוש.
בשל עיכוב מעבר לזמן הסביר בהגעת החלק לארץ שלא היה תלוי בנו, החלטנו לפנים משורת הדין לפצות את הלקוח ולהעביר אליו מסך חדש שיגיע לביתו עוד השבוע.".

מאחר ונראה שהיבואנית רואה מה נכתב פה אני במקום בעל המכשיר הייתי אומר להם:
1. לכו תז__נו.
2. למה הלקוח לא מקבל תשובה/עדכון ישירות?
3. למה לוקח לאתר תקלה/להביא חלק חודש וחצי?
4. למה כשרואים שהתיקון מתעכב מעבר לזמן סביר (נניח 7-10ימים) לא מביאים טלוויזיה חדשה ללקוח?
5. מהי שורת הדין שלכם? האם הדין שלכם זהה להוראות החוק?
6. הפיצוי צריך להיות כספי ומשמעותי! אם לא- נראה מה בית המשפט יפסוק.
 

hbs

חבר משקיען
הודעות
971
מעורבות
9
נקודות
18
למה להשתמש בשפה מגעילה כזאת ? לא מתאים לאתר .
 

alicenir

חבר משקיען
הודעות
914
מעורבות
172
נקודות
43
אני בכל זאת הייתי שולח אימייל לפיליפס העולמית!
ליאור - לא יכול להיות שבגלל שאולי מישהו מטעם היבואן ראה מה שכתוב ורק אז התייחס אז הלקוח קיבל תשובה.
היה לי מקרה כזה מניופאן לפני כמה שנים על מסך TOSHIBA שבמסגרת האחריות התקלקל 3 פעמים, גם תקלת מסך. תמיד קיבלתי מסך חליפי, ובסוף כשהתקלה חזרה קיבלתי מסך חדש.
לצערי, שמעתי על הרבה מקרים מאלקטרה סחר...גם פה
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
חבר'ה, אני לא אחראי על היבואן... אני מנסה לעזור במסגרת האתר למי שאני יכול ולהעביר את המסר הלאה. נראה שהלקוח קיבל מענה והוא מוזמן להגיב כראות עיניו.
 

goe1951

חבר משקיען
הודעות
538
מעורבות
142
נקודות
43
האם קיבלתם הצעה לשדרג את הטלויזיה לדגם יותר גבוה עם תוספת תשלום?
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
לפי שיחה אתמול עם גיתי,כן.
 

goe1951

חבר משקיען
הודעות
538
מעורבות
142
נקודות
43
אפשר לקבל יותר פרטים? דגם? תוספת כספית?
 

goe1951

חבר משקיען
הודעות
538
מעורבות
142
נקודות
43
תודה . השאלה היא גם לפותח השרשור הזה ולאחרים שנתקלו בבעיה זו.
סוף שבוע נעים
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
נראה לי שראוי כי פותח השרשור יגיב כאן, אחרי שקיבל במה לתלונותיו, הוא יכול בהחלט גם לספר כיצד זה נפתר.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור