שרותי יבוא ציוד Audio High End


HiFiBuzz

עוסק בתחום
הודעות
80
מעורבות
30
נקודות
18
בשנים ה אחרונות מתגברת מגמת היבוא האישי מחו"ל.הצורך נוצר אצל "משוגעים לדבר" שאינם מסתפקים בהיצע המוצרים המוגבל הנמכר בחנויות ובאתרים ומעוניינים בציודים יחודיים, יד שניה מחו"ל.לעיתים ניתן לחסוך בשיטה זאת כסף רב ולעיתים ניתן להשיג מוצרים איכותיים ונדירים שמאוד קשה להשיגם בדרך אחרת. בצורה זאת של רכש כרוכות בעיות רבות:
1.בעיות שפה ותרבות- מוכרים רבים אינם מוכנים לפתוח את מכירותיהם ללקוחות ממדינות אחרות.קושי בהבנת המודעות ובתקשורת מול המוכרים בגלל השפות הזרות.
2.בעיות לוגיסטיקה ומשלוחים- סירוב של המוכרים לשלוח מחוץ לגבולות מדינתם מגביל את האפשרויות.מחירים מופקעים של משלוחים שמעמידים את כדאיות העסקה בספק רב.
3.בעיות אמינות - בשנים האחרונות הופיעו מודעות רבות של רמאים למיניהם שפועלים באופן רציף וקבוע באתרים גדולים וידועים.נפילה מול רמאים אלו תביא לאובדן בטוח של הכסף ואי קבלת המוצר.
4.בעיות תאימות ואחריות - מתח החשמל בכל העולם הוא שונה בארצות השונות.מכאן שמגיעים מוצרים שאינם יכולים לעבוד ישירות במתח ישראלי וצריכים התאמה או תוספת של שנאי מבדל.מסיבה זאת צצות בעיות אחריות של היצרנים.
בשנים האחרונות ,מאהבתי הרבה לתחום ,פתחתי שירות יבוא ייצוא לציוד אודיו וידאו hi end.
אני עוסק בתחום מעל ל 15 שנים במהלכן יצרתי קשרים עם לקוחות וספקים במדינות רבות.ביצעתי מספר רב של עיסקאות דרך האתרים הידועים וישירות מול מוכרים וחנויות בחו"ל,בהצלחה רבה.
באמצעות רשת של אנשי קשר שפיתחתי במשך השנים אני מבצע עסקאות במדינות כמו:
יפן,גרמניה,אנגליה וכ"ו.
השירות עולה כסף אך שווה את השקט הנפשי והביטחון שהעסקה אכן תצא לפועל ותתממש לשביעות רצון מלאה של הלקוח.
בניית התקציב היא מודולארית בהתאם לשירותים שאני נדרש לספק.
אני מזמין אתכם להתקשר ולברר ללא התחייבות בכל בעיה ונושא הקשורים ליבוא מחו"ל.
יואב שניאור
050-5296022
קרית אונו
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור