שגעון הפיקסלים!!!


carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
איתי אם אני הולך לעבור לניקון זה בטוח יהיה ל FF ל 700
קשה לי להאמין שכדאי לי לעבור לניקון בקרופ
 

LiorDrZ

אוהב את התחום
הודעות
388
מעורבות
60
נקודות
28
ברגע שתצא ה D800 יהיה מבול של D700 יד שניה במחיר שיהיה שווה לכל אחד שרוצה לעבור ל FF. ה D700 זו אחת מהמצלמות הכי כיפיות לשימוש עם איכות תמונה מצויינת.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
ליאור, זה הכיוון
על D700 או 5DMII יד שניה שמחליפות יפציאו :)
 

LiorDrZ

אוהב את התחום
הודעות
388
מעורבות
60
נקודות
28
בחירה קשה...
מצד אחד גוף יותר טוב שאטום למזג אוויר. עם מערכת AF ומדידת אור הרבה יותר טובים. ביצועי ISO מצויינים ומצלמה מהירה יותר.
לעומת מצלמה עם חיישן שיש בו מספר פיקסלים כפול ווידאו.
קשה יהיה לטעות מבין השתיים. אבל אם וידאו לא חשוב לך ה D700 הרבה יותר מצלמה מאשר ה 5D.
ליאור
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
מיכאל.

מי שקונה Mark III משתמש בה באופן מיקצועי. רובן מפוצצות בקליקים, עברו חיים לא קלים והיא ענקית בגודלה.

התכוונתי ל-5D MK III
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
ליאור, זה הכיוון
על D700 או 5DMII יד שניה שמחליפות יפציאו :)
אם איזה עדשה?
אין לך את ה 17-55 שלך...
העדשה זה 50% מהשיקול שלך כי אתה מצלם עם עדשה אחת (כרגע).
כפי שליאור ציין, ה 700 עדיפה כמצלמה, אבל ה 5 מוציאה תוצאה יותר טובה...
חוץ מצילומי ספורט/אקשן/ציפורים, שם אתה נעזר בפוקוס האוטו'.
לא שאי אפשר לצלם אם ה 5 ספורט, זה לא שאתה עיתונאי.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
מתרבים הסימנים שה- D800 של ניקון תושק בחודש הבא.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
לפי מה שאני חושב יש לי כמה אפשרוית

להמשיך עם המצלמה שלי ועם ה 17-55 - זה לא פתרון רע בכלל:
רק קצת לא מוצלח בתאורה חלשה - בעיות פוקוס ואיכות התמונה ב ISO גבוה. כמו כן בצילום בתאורה חלשה היכולת הדינמית של המצלמה קצת חלשה.

לרכוש מצלמת קרופ מתקדמת יותרעם ה 17-55 (כמו 7D), לקבל שיפור מסוים בחוסרים שלי (אני מאמין שמדובר על שיפור קל)
בהשקעה הכספית של כמה אלפי שקלים.

לרכוש 5DMII עם עדשת 24-105 F4 לקבל שיפור ביכולת של המצלמה בתאורה חלשה בעיקר בנושא של הצילום ב ISO גבוה ובטווח הדינמי. כמו כן ואולי שיפור קל ביחולת לקבלת פוקוס באור חלש
השקעה מעל 10 אלפים ש"ח במצלמה ועדשה

לרכוש את ה D700 עם עדשת 24-120 F4 לקבל שייפור בתאורה באור חלש הן ביכולת של ISO גבוהה, דינמיות ויכולת קבלת פוקוס טובה יותר (הפסד קטן ברזולוציה - לא אמור להיות משמעותי)
השקעה מעל 10 אלפים ש"ח במצלמה, עדשה ופלאש.

כעת אני עוד לא בטוח בכיוון
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
מתרבים הסימנים שה- D800 של ניקון תושק בחודש הבא.

עם השמעות נכונות אז היא תהפוך להיות מצלמת סטודיו עם רזולוציה בשמיים, מעניין איך היא תתפקד בתנאי תאורה חלשים
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
יש לך עקב אכילס מתמשך במה שאתה בוחר בשני המחנות - העדשות.
אלה לא עדשות לאור נמוך. אלה עדשות walk around כלליות, צמצם בינוני, טווח זום גדול, בוקה לא יפה, כבדות ויקרות.
אם ה 500 שלך ועדשה 35 1.4 של קנון אתה לא תרצה כלום יותר. תאמין לי, כמו שנמר אומר.
50 1.4, 28 1.8, 85 1.8, והרשימה ארוכה, בעיקר אם את לא נרתע למקד ישנית, אבל עם ה 500 שלך זו תהיה משימה קשה כי העינית קטנה וכהה משהו.
עכשיו תשדרג את הגוף ל 60D, או ל 5D משומשת דור ראשון, או D700 משומשת,
ויהיה לך גוף עמיד באור נמוך,
ותקנה עדשה נורמלית, לא ה%$# הזה שאתה מכיר, וסליחה על הבוטות.
אתה מצלם פורטרים באור נמוך, והעדשות שאתה מציין ממש לא מתאימות לסיטואצייה ולא ינצלו את ה D700-800 או קנון 5D סימן אחד שתיים או שלוש. אלה עדשות בינוניות.
 

יעקב ח

חבר משקיען
הודעות
1,121
מעורבות
170
נקודות
63
-נערך-
 
נערך לאחרונה ב:

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
איתי אני מצלם את הרגע כך שעדשות ידניות לא מתאימות לי
יש לי עדשת קנון 100 F2 שאני מאוד מרוצה ממנה להמשיך לרכוש עוד עדשות פריים זה רעיון טוב ובתוכניות שלי - אבל עם כמה עדשות בן אדם יכול להסתובב ברחוב :)

חשבתי שעדשות עם F4 על FF יספקו לי בערך את מה שעדשות F2.8 מספקת על הקרופ.

הערה: למרות שאני גם המצלם בתאורה לא מוצלחת לא כל התמונות (לא רוב התמונות) שלי הן כאלו.
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
לדעתי, עדשות זום כלליות מוגבלות בחלק מהסיטואציות. זה לא נכון לקנות אוטומטית זום.
אתה מקבל גמישות בטווח, אבל משלם ב IQ, בוקה, משקל ותאורה.
את ה F4 מערכת הייצוב והאיזו יצטרכו לאזן כל הזמן באור נמוך. ואתה תצלם כל הזמן ב F4...
כלומר אתה תשפר את ביצועי האיזו ע"י מעבר לקנון 5 או ניקון 700, ואז תעלה את האיזו כדי להתמודד עם הצמצם הסגור - לא עשית כלום...
אתה זוכר שהסתובבנו ביחד בפלורנטין? היתה לי אז עדשה 50 מ"מ, ו 100 מ"מ בתיק שהוצאתי ל 20 דקות והחזרתי.
עם ה 50 צילמתי 90% מהתמונות ולא חסר לי שום זום. (אני לא מדבר על עדשות עם פוקוס ידני.)
לצילום רחוב, במרחקים די שחוזרים על עצמם, ממטר עד 10 מטר, ובסגנון דומה, של תפיסת הרגע וכדומה,
יש משהו "מלמד" ו"מרגיע" בעדשה קבועה. את כיסוי הטווח אפשר לעשות עם שני צעדים קדימה ואחורה.
יש גם משהו יפה ומסודר יותר בסידרת תמונות ממקום שכיסית, כשהמשתנה הוא הנושא ולא הזום. הסשן מקבל יותר אופי של סידרת צילומים. הסגנון של הצלם בולט יותר.
וכמובן הצמצם הפתוח, המשקל הקל, החדות, זה בונוס.
מקווה שמה שרציתי להגיד יותר ברור עכשיו...
:)
 

נערך לאחרונה ב:

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
שבת שלום איתי, כעת זה ברור (גם לי :) )
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור