שאלת המגבר המשולב מול מגבר וקדמגבר נפרדים


במבי

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
220
נקודות
43
Yossi24 תקן אותי אם אני טועה אבל רמקולים מקצועיים של pa נצילים ומפיקים באס אימתני..
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
Yossi24 תקן אותי אם אני טועה אבל רמקולים מקצועיים של pa נצילים ומפיקים באס אימתני..

במבי,

באירועים המגברים בני אלפי וואטים.
 

במבי

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
220
נקודות
43
כלומר הם לא באמת נצילים או שהם כן נצילים אבל אספקה של הרבה כח לרמקול נציל, הרבה יותר מההספק המינימלי שלו הוא זקוק בעצם יכולה לפתור בעיה של באס לא מספק?
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
הם עובדים עם. מונובלוקים חזקים ב briged
מחפילים את הכח זו הסיבה שאתה
לא יכול לדבר בחתונה, נמר מומחה
באודיו מקצועי
 
נערך לאחרונה ב:

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
Yossi24 תקן אותי אם אני טועה אבל רמקולים מקצועיים של pa נצילים ומפיקים באס אימתני..
במבי,
רמקול מקצועי הוא לא איכותי בבית
הוא לא אודיופילי ורחוק מ high end
לקנות כזה הביתה זה כסף זרוק,
בסוף בכל מקרה תקנה רמקול הגיוני:)
 

במבי

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
220
נקודות
43
Yossi24 תודה על התגובות
לא מחפש לקנות רמקולים כרגע. יש לי בבית זוג שעושה עבודה יפה מאוד.
ברור לי שרמקול pa מקצועי לא מפיק סאונד איכותי כמו רמקול הי פי ביתי רק רציתי להבין אם מחסור בבאס ברמקול נציל זה כלל או שזה תלוי רמקול ואם אכן זה כלל ידוע האם ניתן לפתור אותו כמו למשל בשידוך מגבר חזק מאוד, או שבאס ברמקול נציל לעולם לא יהיה טוב כמו באס ברמקול לא נציל שמממש את כל הפטנציאל שלו.
בהנחה שכל האמורים לעיל הם איכותיים מבית טוב.
 

yehudaa

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
62
נקודות
28
בעיה בבאס , יש קודם לבדוק האם הבעיה ברמקול או באקוסטיקה לפני שפונים לחלקים אחרים בסט אפ .

גם מגברים של 50 וואט יכולים בחלל ביתי לעשות אחלה באס .
(בהנחה שלרמקולים יש נצילות ממוצעת ולא קשה במיוחד )
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
Efficiency - Low bass - Size of Cabinet

These three loudspeaker parameters are intrinsically connected to each other and are strictly opposite. A deep bass from a small cabinet is only possible with low efficiency. A high efficiency from a small cabinet in reverse leads to a loss of the lower bass. As a
constructor you have to find a reasonable compromise out of these three parameters

Dr. Roland Gauder​
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
במבי,
ברמקול נציל יש צורך בתיבת
בעלת נפח גדול כדי ליצור חלל תעודה
בנוסף שותלים דרייבר "15 הבס
יהיה נוכח אך לא קרוב למקור
אם תחבר תחנת כח יעוות
את הבס או יחרחר,לכן לא נועד
למוזיקת רעש וצלצולים,חוקים פיזיקלים
קובעים מה מסוגל לעשות כל רמקול,
במאה הזו כנראה לא יופיעו רמקולים
נצילים ב 200000 דולר.
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
Yossi24 תקן אותי אם אני טועה אבל רמקולים מקצועיים של pa נצילים ומפיקים באס אימתני..

רמקולים/הגברה בסביבת ה PA הם חיה אחרת לגמרי מההגברה/רמקולים בתחום האודיו הביתי:

1. הם נצילים מאוד.
2. כדי שבכלל ינגנו צריך להניע אותם עם מגברים רבי עוצמה.
3. לא יהיו קופסא ובה סט פול ריינג' אלא כמה יחידות,מאחדות/עשרות ועד למאות,שמטפלים בתחום הגבוהה,אותה כמות למיד ולמיד באס וכמות ניכרת של סאבים.
4. ה"חדר" שלתוכו את מנגנים נמצא בגדלים/היקפים שביחס לחדרי האזנה המקובלים עלינו במתחם הדו ערוצי הם ברמת ענקיים!
5. המטרה שלהם היא:לפזר את הסאנד במרחבים שהם גדולים בכמה מונים כפולים מאלה של חדרי ההאזנה באודיו הדו ערוצי.
6. הם ורסטילים מאוד ובעת ההקמה של מערך ה PA משתמשים בהם כדי להתגבר על מגוון רחב מאוד של בעיות/אתגרים שמציבה הגברה במרחב שבו הם נדרשים לפעול.
7. לא אודיופילים? אודיופילים ועוד איך אבל - בתלות באיש שמציב אותם,מגביר אותם ובמקורות שעומדים לראשותו.

האם הם לא לשימוש אצל האודיופיל בביתו?

הם כן אבל,וזה אבל גדול: מערך PA שישב בסלון בית כלשהו ויענג אוזניים כלשהן (והדגש על יענג ולא יתחרה ברעש שנמצא במסלולי ההמראה של נתב"ג) מצריך השקעה במקורות,בהגברה ובסט PA שעלותו זהה,עד דומה,לעלות סט הי פיי אודיופילי שלא יבייש איש.
נוסף לזה מערך כזה מצריך התעסקות,כיוונונים,והתאמות פר האזנה אי אפשר פשוט לשם דיסק/תקליט/קובץ ולנגן מבלי להיזדקק במהירות לעזרי שמיעה. כל זה הופך את העניין ללא כדאי ולא שווה אבל - ובקונטרסט לאבל הקודם,מי שרוצה או אוהב או מתמצה בהתעסקות הזו והממון ומנהל הבנק שלו חברים טובים - אפשר להפיק מסט כזה תוצאות שסט הי פי הי אנד איזה שלא יהיה יתקשה להתחרות בו.

מנחם
 

במבי

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
220
נקודות
43
רוז.יוסי,מנחם
תודה על התשובות!

אגב, פעם שמעתי כמה יצירות מוזיקליות בחדר מיקסינג אנלוגי בבית ספר של יואב גרא.
על סטנדים גבוהים ( או שהיו תלויים.. לא זוכר) עמדו מוניטורים פול ריינג' עצומים של pa. אינני יודע את שמם. המוזיקה שיצאה מהם הייתה מהממת
אני לא אשכח את הרושם וההתפעלות שעברו בי כשהם נגנו את פולחן האביב בווליום עצום.
פעם ראשונה בחיי שנשאבתי באופן טוטאלי ליצירה קלאסית. חוויה שממש נחרטה בי.
 

Adifigen

אוהב את התחום
הודעות
270
מעורבות
12
נקודות
18
רוז.יוסי,מנחם
תודה על התשובות!

אגב, פעם שמעתי כמה יצירות מוזיקליות בחדר מיקסינג אנלוגי בבית ספר של יואב גרא.
על סטנדים גבוהים ( או שהיו תלויים.. לא זוכר) עמדו מוניטורים פול ריינג' עצומים של pa. אינני יודע את שמם. המוזיקה שיצאה מהם הייתה מהממת
אני לא אשכח את הרושם וההתפעלות שעברו בי כשהם נגנו את פולחן האביב בווליום עצום.
פעם ראשונה בחיי שנשאבתי באופן טוטאלי ליצירה קלאסית. חוויה שממש נחרטה בי.
החדר האנלוגי שאתה מתאר ביואב גרא, נקרא "מיקס 1" ואין בו רמקולי PA. אלו מוניטורים 3 way של טאנויי.
 

תמונות מצורפות

  • d.jpg
    d.jpg
    KB 182.8 · צפיות: 286

במבי

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
220
נקודות
43
עדי תודה! אלו הרמקולים. לי הם נראו דומים קצת לרמקולי pa אבל באמת הגיוני שהם מוניטורים אולפניים.. יש לך מושג מה שמו של הדגם?
 

aviv007

אוהב את התחום
הודעות
336
מעורבות
82
נקודות
28
יש לך מושג מה שמו של הדגם?

חיפוש תמונה בגוגל מראה Tannoy System 215 DMT II
נראה מעניין :cool:
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור