שאלה על עדכוני מפות במכשירי gps


מפקד קוברה

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
בכוונתי לקנות לאבי מתנת יום הולדת בצורת מכשיר ניווט, ואחד הדברים הנסתרים בעיני הוא כל נושא עדכוני המפות. למישהו יש נסיון עם רונלייט למשל, ויכול לספר כמה עולים עדכונים מפות, וכמה עולה רכישת מפות למדינות חדשות (האתר שלהם לא מכיל את האינפורמציה הזו כל עוד לא קונים מכשיר)?
האם יש הבדלים משמעותים במחירי העדכונים בין התוכנות השונות?

ובדרך אגב, חשבתי על או mio moov 300 או על asus r600. בגדול הדבר הכי חשוב לי שממשק המשתמש יהיה פשוט ויחסית מדויק (שוב, מתנה לאבא שלי), שהמסך יהיה גדול יחסית, ושהבטריה תהיה חזקה כדי לאפשר גם טיולים רגליים (וכאן היתרון הגדול של asus על ה-mio). כל שאר הקונצים (בלוטות, נגן מדיה) לא חשובים. אם יש למישהו דעה על אחד המכשירים, או הצעה חלופית, אני אשמח לשמוע.
 

נערך לאחרונה ב:

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
מכשירי הנייוט של MIO נמכרים כעת עם תוכנת הניווט MIO MOOV שעדיין לא יצא לנו לבדוק . אם אני לא טועה ה ASUS עדיין משווק עם תוכנת IGO שאהובה על רוב הציבור בארץ. אתה צריך לראות איזה תוכנה ניווט נוחה לך יותר לשימוש.
בקשר למפות כל התוכנות בארץ משתמשים כעת במפות של חברת מפה וחשוב בזמן רכישה של מכשיר ניווט לבדוק מה הם תנאי עדכון המפות - כמה פעמים מגיע עדכון חינם, כמה עולה עדכון בתשלום וכיצד מבצעים עדכון (ONLINE או שצריך להגיע למרכז שרות)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור