שאלה חשובה - מצלמת וידאו FULL HD


TheArchibald

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
היום נפתרתי ממצלמת הוידאו הישנה שלי, ואני מוכן להשתדרג סוף סוף!
עכשיו אני רק נמצא בדילמה.. מכיוון שחשוב לי שתהיה לי מצלמת וידאו איכותית (FULL HD אמיתי, לכידות גבוה, מיקרופון איכותי ואפשרות למיקרופון חיצוני, יכולת צילום גבוה במקום לא מואר יחסית וכו') בין היתר בשביל הערוץ שלי ביוטיוב, ואני גם צלם חובב (אני מצלמה עם 15 מגה פיקסל לפחות ועדיף שתהיה ריפלקס/חצי מקצועית)- אני חשבתי לשלב בין השתיים- יענו לקנות מצלמה שהיא גם וגם.
האם זה מעשה נכון?
מה עדיף: מצלמת וידאו שהיא גם מצלמת סטילס או מצלמת סיטלס שהיא גם וידאו (הוידאו יותר חשוב לי)?
התקציב שלי הוא עד 5000 שח.. ואחת הסיבות שאני רוצה לשלב בינהם זה כי לקנות וידאו וסיטלס בנפרד בתקציב הזה הוא כמעט בלתי אפשרי (למוצרים איכותיים), ואולי ביחד יהיה "הנחה"?
תודה מקרב לב,
מארק.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
היום מצלמות ה SLR (רפלקס) מתחילות להציג יכולות וידאו (כלל HD), אך לדעתי מצלמות אלו עדיין לא מצלמות וידאו נוחות ולא רק בגלל שהפוקוס האוטומטי במצלמות אלו לא מוצלח במיוחד (עדיין אני מאמין שהמצב ישתפר בעתיד). אם נושא הפוקוס האוטומטי לא חשוב לך (לצילום וידאו מקצועי הנושא פחות חשוב) יש על מה לדבר למרות שעדיין לדעתי יש עוד מספר חסרונות בנושא.

כיום יש לי מצלמת SLR עם יכולת וידאו HD ואני חושש שזה לא פתרון מושלם - כן אפשר לעשות קיליפים מדהימים עם מצלמה זו או לצלם וידאו בעת הצורך - אבל לדעתי זה עדיין לא נוח כמו מצלמת וידאו.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
כניסת מיקרופון חיצוני קיימת במספר מוגבל מאוד של דגמי מצלמות רפלקס, כגון CANON EOS 550D, 7D, 5D, ניקון D300S, פנסוניק GH1.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור