שאלה בעניין שימוש בסים בינלאומי


שירה צבי

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
היי,

אני מחפשת פתרון לסים משולב.
אני צריכה שהסים האוסטרלי, האמריקאי והישראלי יקושרו לסים אחד.
האם יש לזה פתרון?

תודה
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
אומנם הסים כסים נראה זהה אצל כל מפעיל. בפועל רק הצורה החיצונית זהה אבל בפנים התוכן שונה.

כל מפעיל מכניס לסים שלו מספר פרמטרים המאפיינים אותו,למשל: תדרים,זהות המפעיל ופרמטרים שקשורים בנדידה ( roaming) וקשר עם מרכזיות השער (מרכזיית שער = מרכזיה שצד אחד שלה מחובר לחו"ל וצד שני לרשת המפעיל) הסלולרית שלו ושל מפעיל הטלפון הקווי (ה"בזק" במדינה המדוברת). ועוד אי אילו פרמטרים (והרשימה די ארוכה).

זו הסיבה שכאשר נודדים,בישראל רבתי,ממפעיל למפעיל זה מצריך החלפת סים.

אין פתרון של סים אחד לשלושה מפעילים בשלוש מדינות שונות (ישראל אוסטרליה וארה"ב - במקרה דנן).

פיתרון,לא מלא,הוא להשתמש בטלפון חכם שיכול לקבל שני סימים (אין בנמצא כזה שיכול לקבל שלושה סימים) ולהשתמש בקומבינציה ביניהם לפי הצורך,למשל: בישראל להשתמש בסים הישראלי והאמרקאי באוסטרליה בסים האוסטרלי והישראלי ובארה"ב בסים האמרקאי וישראלי - רק למשל...אפשר עוד כמה וכמה קומבינציות לפי הצורך.

כדי ליישם את הפתרון הזה צריך לוודא שהסים האמרקאי לא נעול על מפעיל מסויים. בסלולר האמרקאי יש מנהג שלפיו הסים של המפעיל נעול רק אליו לא פעם גם הטלפון עצמו - בשאר העולם הכבילה הזו,של המכשיר-->סים,למפעיל מסויים לא קיימת.

עוד פיתרון (לא קשור בהחלפת סימים) הוא להשתמש בסים ישראלי אצל מפעיל ישראלי ודרכו לבצע הסכם נדידה קבוע שעל פיו תוכלי לנדוד,עם המספר הישראלי,בארה"ב ובאוסטרליה ללא צורך בהחלפת סים. יש הסכמי נדידה כאלה והם לא זולים בכלל. אני לא מכיר את הסכמי הנדידה של כל המפעילים בא"י ארץ הקודש אבל אצל חלק מהמפעילים אפשר לקבל מספר מקומי וירטואלי,כלומר: כשתהיי,לדוגמא,בארה"ב יכלו להתקשר מישראל למספר הישראלי שלך ותקבלי את השיחה בארה"ב אבל,כשמשהו בארה"ב יחייג אליך הוא יחייג למספר אחר שהוא מספר של מפעיל אמרקאי שלו ולחברת הסלולר שלך יש הסכם נדידה איתו,הסים - ידע לזהות את המספר הנכנס לכך תדעי האם השיחה היא מישראל לארה"ב או מארה"ב לארה"ב (למספר האמרקאי). כמו שהזכרתי קודם זה דורש הסכם פרטני עם חברת הסלולר ותהיי מוכנה לשלם הרבה...

ואחרון חביב: שוב הסכם פרטני עם חברת הסלולר שלך שלפיו המספר הישראלי והסים הישראלי שלך יוכל לנדוד לארה"ב ולאוסטרליה,ה"קוץ" בעליה הזו הוא: עלות השיחות ועלות גלישה די גבוהים - אבל,כאמור,זה הסכם פרטני ואפשר....להתווכח על המחיר. במקרה הזה יהיה לך אחד טלפון ואחד סים ואחד מספר שהחיוג אליו כפוף להסכם הנדידה.

בהצלחה.

מנחם
 
נערך לאחרונה ב:

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
היי,

אני מחפשת פתרון לסים משולב.
אני צריכה שהסים האוסטרלי, האמריקאי והישראלי יקושרו לסים אחד.
האם יש לזה פתרון?

תודה

אנחנו משתמשים בחברה בסימים של חברה gsm2go
לא יודע אם זה זמין ליחידים
 

שירה צבי

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
תודה רבה לכם על המענה המפורט. ניסיתי לפנות GSM2GO יש להם רק מייל באתר. יש עוד דרך ליצור איתם קשר?
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור