רסיבר Denon 2105 מת אחרי העלאת הווליום


adeeb

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
בינתיים התקציב 4000 +/-, יכול להיות אני ירחיב אותו אם הדינון ימכר מהר אחרי שיחזור מהתיקון.

מה דעתך על האחריות של שנה בלבד לעומת רסיברים אחרים עם 3 שנות אחריות כמו אונקיו/פיוניר.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
http://audioclub.digitalst.co.il/,prodinfo,835
לך על זה.
יש לך פה באתר שרשור של אודיו קלאב תוכל לבקש מהם מחיר.
 

adeeb

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
הריסבר חזר מתיקון מניופאן, הבעייה שהם ממש נתנו לו מכות. נראה לי שהיה קרב במעבדה או בהובלת המוצר.
משני הצדדים מכות אכזריות וסריטות רבות משני הצדדים, מזל שלא נגעו בפנל הקדמי. התקשרתי להתלונן עדיין לא חזרו אליי.... ממש דיכאון!

לא נראה לי שאפשר למכור אותו כך במחיר טוב.
 

adeeb

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
בגלל שאנשים העניינו, אז ניופאן היו נחמדים ושלחו שליח עד הבית לקחת את הרסיבר של דינון, ום הבטיחו לטפל בבעיה ולהחזיר את המכשיר לבית במצב תקין. אעדכן בהמשך.
 

adeeb

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
הרסיבר חזר מניופאן והוא לא נדלק! דיברתי לשירות של ניופאן ומחכה למענה.

מה עושים? אני כבר מתוסכל מהרסיבר של דינון, וחודשיים בלי רסיבר...

נא לייעץ.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
א. להגיע עם הרסיבר אליהם.
ב.לא לצרוח, אלא לא לזוז עד שאתה לא מקבל פיצוי במקום.
ג. לחכות במקום ולראות שזה עובד.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
האם נסיתי להדליק אותו מהמכשיר עצמו {לא מהשלט}.
 

adeeb

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
הבטיחו לחזור אליי מהר, עדיין אין לי תשובה.

שאני מחכה בטלפון ושומע את הסלוגן שלהם: "שמות גדולים, אחריות גדולה", אכן שמות ואחריות גדולים!

נמר: כמובן הדלקת המכשיר היא בכפתור ON, אז הוא נכנס ל- STANDBY ואפשר להדליק או בכפתור אחר או בשלט.
המכשיר לא נדלק בכלל.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
מקווה שיפתרו לך את הבעיה במהרה.

ניופאן ידועים כנותני שירות מעולים, מוזר שקורה איתם מה שקורה לך.
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
ניופאן כבר מזמן לא נותנים שירות טוב.

גם לי יש סיפור איתם שנמשך כמה חודשים,רק לפני כמה ימים קיבלתי את
מה שדרשתי מזמן -אבל עד שזה לא סגור אין על מה לדבר.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
לי אישית יש נסיון טוב איתם.
עד היום כאשר יש לי בעיה אני מקבל שירות מהיר מאוד ומקצועי ביותר.
 

יעקב ח

חבר משקיען
הודעות
1,121
מעורבות
170
נקודות
63
לפותח השירשור-
כדי שדבר זה לא יחזור על עצמו שוב
תנסה להגביל את העוצמה דרך התפריט.
יש בדנון אפשרות להגביל את העוצמות המינימום והמקסימום כדי
לשמור על הרסיבר וגם על האוזניים (חשוב!).
 

adeeb

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
תודה ליעקוב על העצה, אין לי הגבלת ווליום ולא העליתי לרמת קריטית... העלתי באופן הדרגתי עד לרמת ווליום סבירה ביחס לחלל הבית הגדול יחסית.

בכל מקרה הייתה תקלה, שלחתי לתיקון ושילמתי סכום נאה, אז לפחות לכבד את הלקוח ולשמור על המכשיר.
פעם חוזר עם מכות ופעם לא עובד בכלל, ומנהלת השירות אומרת לי שזאת תקלה חדשה! המכשיר חזר שהוא לא עובד בכלל.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אז לא הבנתי. מתקנים לך או לא?
 

adeeb

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
הודיעו לי שישלחו שליח לקחת את המכשיר עוד פעם נקווה לטוב, קשה להיות חודשיים בלי רסיבר.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
שיהיה בהצלחה. מקווים שתצליח.

אם תהיה בעיה נוספת מסוג זה שלח לי הודעה פרטית ואני אדבר עם מי שצריך.
 

adeeb

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
תודה נמר, לקחו את הרסיבר היום נקווה שהפעם הכל יסתדר.
אני ישלח לך אם תהיה לי עוד בעייה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
תעדכן אותנו אם הכל בסדר, אחרי הכל אי אפשר להשאיר את הפוסט הזה בלי סוף טוב, הכל טוב.:)
 

adeeb

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
טוב הדינון בדרך חזרה הביתה, תאריך חזרה משוער "יום ראשון" :)
ניופאן טוענים שהפעם היה כבל פנימי שנפל ממקומו בעת ההובלה.
נקווה שהפעם המכשיר יגיע הביתה בשלום!

נמר: גם אני רוצה סוף טוב :)

אופר: מעניין לשמוע את הסיפור שלך, אם תרצה אני יתקשר אליך או הודעה פרטית.

אורי: על פיצוי כנראה עדיין לא שמעו שם, כדאי שאני אדרוש? הייתי מצפה שהם יציעו לבד, אחרי חודשיים של "עינויים" :) ובלי רסיבר.
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
מה זה אופר? אולי עופר.

ניופאן נעתרו סוף כל סוף לתת לי זיכוי כפי שביקשתי מיום הרכישה {טלפון אלחוטי עם 3 שלוחות}
וזאת לאחר שרכשתי את הטלפון של סימנס דרך המכרז של המדינה
והתגלה כלא נוח לתפעול,בעיות חוזרות ונשנות של קלקולים,מקשים לא "ממושמעים" ועוד.

לא יודע אם זה עקב החלפת מנהלת שירות לקוחות? או משהו אחר -מה שאני יודע שפניתי אליהם
במיילים כמה וכמה פעמים ללא משוב חיובי מצידם. גם שיחות טלפון לא עזרו, עד שלפני כמה ימים
קיבלתי שיחה מאותה מנהלת/אחראית שהודיעה לי שאני יכול לקבל זיכוי,להפתעתי. {חשבתי כבר לזרוק אותו למחסן}

באותה הזדמנות מסרתי להם {לקרט בעצם שהם חברת בת שלהם} רמקולים למחשב של אלטק לסינג
ATP3 שהסאב שבק חיים. היום התקשרו ואמרו שאין אפשרות לתקן את את הרמקולים לכן אני זכאי
לרמקולים חדשים {למרות שהרמקולים בשימוש כמעט שנתיים} מסוג תואם מכוון שאין כבר את ATP3.
זה נקרא שירות. (great)
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור