רמקולים רמקולים של harman kardon

  • פותח הנושא hey
  • פורסם בתאריך

hey

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
הי. אני חדש פה.
רציתי לשאול דבר כזה. כבר כמה שנים יש לי רמקולים שקניתי למחשב, של הרמן קרדון. השקופים האלה, עם סבופר, ושני רמקולים בצדדים.
הרמקולים ממש אחלה. הסאונד ממש אחלה. אבל יש איתם בעיה שאף פעם לא הצלחתי להבין אם גם יש לאחרים שמשתמשים בהם, או שאני עושה משהו לא נכון.
הבעיה היא שיש כפתור שמסובבים כדי לכוון את מידת הבס שרוצים, ומה שקורה זה שכל שיר עם בס בסיסי מאד, גורם לכל הקופסה של הסבופר ממש לרעוד ולהשמיע צליל של טרום התפרצות הר געש או משהו חח.
לא יודע איך להסביר, אבל זה לא מאפשר בעצם להגביר את הבס יותר מדי, ולהישאר עם סאונד מאד מוגבל אם בא לי ליהנות יותר מהשיר וזה.

לפני כמה חודשים עשיתי קצת שינויים בחדר, ובחרתי למקם את הסבופר במקום אחר, ושמתי לב שהרעידות האלה פסקו! זה היה מפתיע ברמה שממש עברתי שיר שיר שבעבר היה גורם לכל הרעידות האלה, סיבבתי את הכפתור לבס המקסימלי והגברתי את הווליום ו - וואו! השירים נשמעו כמו שהם צריכים להישמע! בלי רעשים מיותרים, עם בס מושלם! לא הבנתי מה קרה, אבל ממש נהניתי לתקופה של כמה זמן. עד ש... הרעידות חזרו.
לא שיניתי שום דבר, לא נגעתי בכלום, הסבופר ממשיך לעמוד באותו המקום, אבל חזרתי לאותה המתקונת של להשתמש במידה מאד קטנה של בס, ואין לי מושג מה לעשות עם זה.

האם מישהו מכיר את הרמקולים, או משתמש בהם, ויודע מה אפשר לעשות עם זה?
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור