קנייה בחו"ל


avi50

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
העובדה שמחירי המצלמות בחו"ל זולות בהרבה מאלו שבארץ אינה חדשה, במיוחד בני יורק... עכשיו, אני חושב על לקנות מסרטה חדשה (לאור מהפכות הטכנולוגייה בעולם זה) וחשבתי על לבקש מאחיייני השוהה בניו יורק בחופשה להביא לי מסרטה במחיר נמוך בהרבה מזה של הארץ. האם אתם אי פעם קניתם מצלמה מני יורק? אם כן מאיזו חנות הכי מומלץ? וגם כן איך מתנהל עניין האחריות, האם היא בין לאומית?

בנוסף,
כיום יש מצלמות רבות עם זיכרון מובנה וכרטיסים במקום קלטות הminiDV האם ישנו הבדל בין האיכויות של התמונה, על פי מה שהבנתי המצלמות miniDV הן עדיין בעלות איכות טובה יותר. האם זה נכון?
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
כמה יותר זול?
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
דגם?
 

mery77

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
במקרה שלי הסוני xr500v או פנסוניק tm-300 עולות באמת באזור האלף - אלף שלוש מאות דולר כפי שציינת avi50 הבעייה היחידה שלי היא שאינני יודע באיזה לבחור!
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
שתי חנויות מומלצות בניו-יורק: B&H ואדורמה.
שתיהן בבעלות של יהודים - חרדים (סגורים בשבת וחג), שתיהן נחשבות לאמינות מאוד, והמחירים בשתיהן די דומים. לשתיהן יש אתרים מסודרים ברשת כך שתוכל להתרשם מראש ולדעת בדיוק מה אתה קונה ובאיזה מחיר.
B&H היא אולי חנות ציוד הצילום הגדולה בעולם. שווה ללכת לבקר בה (וגם לקנות) כי זו חוויה מיוחדת. השירות מעולה, היעילות מעוררת התפעלות (זה כמו מפעל מסודר), המבחר אינסופי והמוכרים מקצועיים, שיענו לך בסבלנות על כל שאלה.
בכל מקרה, לא להתפתות לכל מיני חנויות של סוחרים שמדברים במבטא של מהגרים באזור ברודווי או רחוב 42.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור