פס מופיע בכל התמונות במצלמה 700D, הספק טוען נזק מלייזר??

  • פותח הנושא Zinch
  • פורסם בתאריך

Zinch

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,

לפני כשלושה שבועות קניתי את ה DSLR הראשונה שלי, Сanon 700D. הכל היה בסדר בהתחלה, עד שלפני כשבוע התחלתי לראות פס אופקי שמופיע בכל התמונות. שלחתי את המצלמה חזרה לספק דרך החנות קאמרה (אני חוזר המצלמה בת שבועיים), ואחרי שבועי התקשרתי לברר מה קורה. אמרו לי שמחכים לחלק חילוף מחו"ל, ושנעשה נזק למצלמה עקב צילום לייזר, אבל שהפעם יבואו לקראתי (?!)

לא הייתי ולא התקרבתי לשום איזור של לייזר, הוצאתי את המצלמה בדיוק פעמיים מהבית ובטח שלא לאיזה מסיבה מטורפת או משהו כזה (ממש אני ארצה לצלם לייזרים בלילה עם עדשת קיט...). זה מאוד מתסכל אותי, לא השתמשתי כמעט במצלמה וכבר צריך להחליף חלקים - אני מאמין שצילמתי פחות ממאה תמונות סה"כ - האם למישהו יש נסיון עם טיפול כזה בתקלות דרך קאמרה? איך בדיוק אני אמור להוכיח שלא נעשה שום שימוש בלתי הולם?..

תודה מראש.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
שמעתי כבר כמה סיפורים על היבואן 4H (קאמרה) - אין לי מה להגיד
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אולי נסעת ברכב עם מצלמה פועלת ושוטר כיוון אליך ממל"ז...
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
סליחה,ועם כל הכבוד למנוסים ממני: אני לא ממש "קונה" את סיפור הלייזר. פס במקום קבוע בכל תמונה,וזה להבנתי המצב,כדי שיווצר על ידי קרן לייזר צריך לייזר בעוצמה שלא נמצאת בשימוש אזרחי. הלייזר הצבאי היחידי שיש בא"י ארץ הקודש,למיטב ידעתי,נגנז ולא בשימוש.

לגבי הלייזר של המשטרע (הטעות המכוון): נו באמת ליאור. אם לייזר כזה מסוגל לחולל כזו בעייה בעדשת המצלמה אז מה על העיניים שלנו. לפי התיאוריה הזו (נו בסדר הבנתי שהתלוצצת) כל נהג שממל"ז כיוון אליו לא ישוב לנהוג כי יהפך עיוור.

ועכשיו חזרה לרצינות ולמציאות: מה שמפריע לי בסיפור הזה,ובלי שום קשר לחברה שהוזכרה,היא התרבות הצרכנית הלקוייה. כלומר: אדם רכש מצלמה במיטב כספו וזה הרבה כסף - אפילו הרבה מאוד - ולמיטב ידעתי:לא גדל על העץ בגינה. שבועיים אחרי הרכישה המוצר כושל לעשות עבודתו למשעי ובמקום,פשוט,להחליפו באחר מתקנים.

אני מודע לשלל שרשראות המכירה שמקובלות בא"י ארץ הקודש אבל,וזה אבל גדול: עדיף לשנות את מדיניות המסחר הקלוקלת הזו שמוצר בן ימים ספורים,ובעיקר יקר כמצלמה הזו,פשוט להחליף.

אני בטוח שלו הייתה מוחלפת המצלמה הפוסט הזה היה מאוד אוהד ושווה הרבה מכירות ובעטיין הכנסות למוכר - באשר הוא.

אני מדבר מדם ליבי. מוצר אלקטרוני יקר ערך (לא מתחום השמע) שקניתי כשל אחרי כמה ימי שימוש. לתומי פניתי,דרך האינטרנט,למרכז התמיכה של היצרן (יצרן גדול מאוד ומוערך מאוד) ותוך יום קיבלתי תשובה מסמנכ"ל מכירות של הקונצרן ליפנות מיד לנציג שלו בארץ. המייל הזה היה ממוען גם לנציג בא"י ארץ הקודש.

כשהגעתי ליבואן חטפתי ממנו קיטונות של רותחין - ממש כך. מכל מקום היבואן סירב להחליף המוצר במוצר אחר,זהה לחלוטין,והתעקש לתקנו. התיקון עזר בדיוק לכמה ימים.

מאחר והייתי בקשר עם היצרן,הסתבר לי שההסדר שלפיו היצרן עורב ליבואן בארץ כך שמכשיר שהתקלקל בתקופת השימוש הראשונה שלו (מקובל בשלושת החודשים הראשונים שלאחר הקנייה) יוחלף, מצריך מהיבואן להקים מערך תמיכה,טכנית וגם כזו שעוסקת בשילוח מוצרים חזרה לחו"ל,מה שעולה לא מעט כסף... והיבואן הספציפי וגם הרבה אחרים בהרבה תחומים - מעדיף לא להוציא את הכסף הזה ולקחת את הסיכון.

אם מי מאיתנו נפל במסגרת המאתגרת את נטילת הסיכונים של היבואנים - הפוסט הזה דגים את התוצאה.

בנימת אגב: למרות הקיטונות של רותחין מצד היבואן,במשך השנים רכשתי מתוצרת הקונגלומרט המסויים הזה לא מעט מוצרים (לא מעט מהם מיובאים על ידי ובואנים אחרים),ולא התאכזבתי. ואת זה העשיתי משיקול צרכני גריידא,קרי: היצרן בחול,למרות היותו חברת ענק,כן מאזין לרחשי ליבם של הצרכנים שלו לא משנה אם הם יושבים בארץ הקודש או במקום אחר בפלנטה הזו.

צא ולמד.

לילה טוב.

מנחם.

נ.ב

אני מאוד מבקש לא לעשות פלסתר בפוסט הזה שלי. אין צורך להתלהם על יבואן מסויים או על חנות מסויימת - זה לא המקום, זה עלול להתגלגל למערכת המשפט,וזה לא אתי למי שמבקש הוגנות צרכנית.

הדברים מובאים כהבעת דיעה כללית בלבד.

תודה.

מנחם.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
ברור שהתלוצצתי מנחם... מעניין לשמוע כיצד יגמר העניין.
 

Zinch

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
סיכמת בדיוק למה זה כל כך מציק לי, אני לגמרי ציפיתי שפשוט יחליפו לי אותה וזהו. עכשיו מסתבר שמצלמה בת שבועיים צריכה חלקי חילוף אלוהים יודע מאיפה. כמובן ש-"מנהל המעבדה" שהיה אמור לדבר איתי לא חזר אליי אז ננסה היום שוב אבל אני לא יודע כמה יעזור להתעקש איתם.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור