פנל שניצל – ביקור אצל אלדר


Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
תהיתי אם להגיב כאן או לא, שכן אלדר, חנן ואני עסוקים עכשיו בשוטטויות מושתפות בין בתי האודיופילים.
החלטתי להגיב, כי כמאמר שורת השיר בסאטירה של יובנליס: "ומי ישפוט את השופטים?"

קראתי בעניין את דברי הפנל וכמה מן התגובות כאן.
חשבתי עליהם ונדמה לי שאני מזהה את "הבעיה".

להערכתי, המערכת של רבים מאיתנו הרגילה אותנו לקומפרסיה כללית בדינמיקה, בגודל הצליל, ובממדי הבמה.
כמעט כולנו התרגלנו לכנות את הפריזמה המעוותת של המערכת שלנו במילים כגון [מערכת] "חמה", מלטפת", "אינטימית", וכיו"ב, או "מערכת שמכניסה לביתך מועדון ג'ז אפלולי ומעושן בניו יורק" ועוד כל מיני הפלגות מילוליות כאלה. אבל האמת מאוד פשוטה: אם תכניסו לחדר ההאזנה שלכם (כמובן, בתנאי שהמקום שלכם יספיק לכך בכלל) מערכת תופים, פסנתר כנף, קונטרה בס וסקסופון טנור, אני חושש מאוד שכל התארים המלטפים והאינטימיים לעיל יתפוגגו באבחה חדה וחסרת רחמים.

הקומפרסיה וכל העיוותים הנלווים אליה מתחילים, כמובן, במיקרופון, באולפן ובמגבלות התוכנה: תקליט או תקליטור.
השאלה היא כמה המערכת שלנו מוסיפה לקומפרסיה ולעיוותים.
הטענה שלי היא שרובנו התרגלנו במערכת שלנו לרמת עיוותים כל כך גבוהה, עד שהדבר האמיתי עלול ממש להפחיד אותנו ו/או לצרום לנו ו/או להבריח אותנו ו/או לצרוח: "שקט! שקט, בבקשה!"
התרגלנו לרמת עיוותים כזאת, עד שמערכת עם סף עיוותים מתחת לבלטות עלולה, לפחות בהתחלה, לנכר אותנו -
זה פשוט כל כך שונה ממה שאנחנו מכירים, ממה שהתרגלנו אליו.

אם כן, אני סבור שהמערכת של אלדר די קרובה בדרך כלל ומרוב הבחינות לדבר האמיתי, ולרגעים, בהקלטות מסוימות, כמעט צמודה אליו.

נדמה לי, על רקע הטענה הזאת, שזו הבעיה של חלק מן המגיבים.

אולי זאת "הבעיה" ואולי לא. איני יודע.
אגב, שנינו שמענו בפעם הראשונה את המערכת של אלדר ביחד. כאשר יצאנו, אמרתי לך את התרשמותי, שהייתה דומה מאד למה שכתבתי כאן ואתה אמרת לי דברים דומים למה שכתבת כאן.

אינני יודע אם אתה קולע ללב העניין, או לא. אינני יודע מה "נכון" ומה "לא נכון".
כל מה שאני יכול לעשות זה לדווח על התרשמויותיי, על פי טעמי והעדפותיי האישיות – הנגזרות גם מהרגלי האזנה שלי. איני מבקר מערכות שמע ולא סוקר מערכות שמע וגם אין לי רצון להיות כזה. כל מה שיש לי זה התרשמויות אישיות.

גם אם מה שאני שומע ומה שאני מורגל אליו הוא "לא נכון" על פי אמת מידה זאת או אחרת – זה מה שיש לי, אין לי משהו אחר. אני יכול לשמוע רק באופן אני שומע – איני יכול לשמוע באופן בו אחרים מעדיפים. ההעדפות שלי הן בהתאם לטעמי האישי בלבד וברור לי מלכתחילה שלאנשים שונים העדפות שונות.

אני מסכים אתך שגודל הצליל וגודל הבמה במערכת של אלדר קרוב להופעה חיה הרבה יותר, מאד הרבה יותר מאשר במערכת שלי וגם יותר מאשר במערכת שלך. עם זה, במוסיקה קלאסית, המערכת של אלדר אינה לטעמי. יתכן שיש אנשים שעבורם הפרמטר של גודל מציאותי יותר של הבמה הוא העיקר. עבורי, פרמטרים אחרים חשובים יותר. הייתי שמח לצליל ובמה גדולים כמו אצל אלדר, אבל לא על חשבון דברים אחרים שחשובים לי יותר.

ברור לי שאין אף מערכת שמע בעולם, בכל מחיר שהוא, המסוגלת לשחזר בנאמנות מלאה תזמורת סימפונית. דהיינו, כל מערכת שמע שהיא היא "נכה" במידה זאת או אחרת. נראה לי שאנשים מסוימים מעדיפים "נכות" אחת על פני "נכות" אחרת, בעוד אצל אנשים אחרים ההעדפות הן שונות.

בעניין אחר.
אם יש אנשים שמצאו בהתרשמויותיי האישיות מנוף כדי לגמד באמצעותו את המערכת של אלדר – זאת בעיה שלהם. כל מה שאני יכול לעשות זה לנסות לדייק במה שאני כותב. איני אחראי על פרשנויות של אחרים שאינן נובעות באופן ישיר ממה שכתבתי.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
http://www.vonschweikert.com/
תלחץ למטה vr-9se - שם זה מוזכר... אי אפשר לעשות קישור ישיר.


גדול.....(lol)

כנס שם גם לקטע על ה - 5.
תמצא בדיוק את אותו תיאור - עד כמה ה - 5 דומה ל - 9 רק באריזה "קטנה" יותר וכו' וכו'.
ברציונל הזה ה VR1 זהה בעצם ל VR11 למעט גודל התיבה (great)

לא שמעתי את ה - 9 אבל כן את ה -7 (גם של שניצל) ואת ה - 5. הם נהדרים. מאחל לך מכל הלב להתארגן על אחד מהם.
 

שי קציר

חבר משקיען
הודעות
624
מעורבות
2
נקודות
16
גדול.....(lol)

כנס שם גם לקטע על ה - 5.
תמצא בדיוק את אותו תיאור - עד כמה ה - 5 דומה ל - 9 רק באריזה "קטנה" יותר וכו' וכו'.
ברציונל הזה ה VR1 זהה בעצם ל VR11 למעט גודל התיבה (great)

לא שמעתי את ה - 9 אבל כן את ה -7 (גם של שניצל) ואת ה - 5. הם נהדרים. מאחל לך מכל הלב להתארגן על אחד מהם.

ההתלבטות שלי היא בין 4 ל 5 ולא (כפי שכתבתי מקודם בטעות) בין 9 ל 5. 7 אינו מופיע באתר שלהם כלל. יש למישהו מושג מה עלה בגורלו? האם יצורו הופסק? מדוע? האם הוא שודרג ל 9? האם מישהו מכיר את ההבדלים (השמיעים בלבד, טכניים לא מעניינים אותי בגרוש) בין 4 ל 5? האם מישהו בארץ מחזיק בביתו או בבית העסק שלו אחד מהם?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
למיטב ידיעתי אין לא את זה ולא את זה בארץ.
אני יכול להגיד לך ש-vs עשו הרבה שינויים בתקופה האחרונה אז בהחלט יכול להיות שהאתר שלו לא מעודכן.
אנסה לחפש לך מידע ברשת.
 

שי קציר

חבר משקיען
הודעות
624
מעורבות
2
נקודות
16
למיטב ידיעתי אין לא את זה ולא את זה בארץ.
אני יכול להגיד לך ש-vs עשו הרבה שינויים בתקופה האחרונה אז בהחלט יכול להיות שהאתר שלו לא מעודכן.
אנסה לחפש לך מידע ברשת.

מעניין גם לדעת מי מייבא אותם (אם בכלל)? עופר? מה ה pros & cons של לקנות אותם יד שניה באודיגון? אילו הגברות מתאימות להם? האם הם נוחים לסוגים שונים של הגברה? מדוע הם לא פופלריים בארץ? הרי ה-4 לא כ"כ יקר והם נחשבים ל"יצירות מופת" של אודיו..
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
מעניין גם לדעת מי מייבא אותם (אם בכלל)? עופר? מה ה pros & cons של לקנות אותם יד שניה באודיגון? אילו הגברות מתאימות להם? האם הם נוחים לסוגים שונים של הגברה? מדוע הם לא פופלריים בארץ? הרי ה-4 לא כ"כ יקר והם נחשבים ל"יצירות מופת" של אודיו..

1. היבואן שלהם בארץ הוא עופר שחורי (מאסטרו אודיו).
2. לגבי החיוב ושלילה בקנייה מאודיגון, זה בדיוק כמו לגבי כל מוצר אחר.
3. הם לא רמקולים למגברים יפנים של ואט וחצי. כמעט כל כל הרמקולים מן הסוג הזה זקוקים להגברה חזקה, וזה תלוי כמובן גם בגודל החלל.
4. הגברה שפופרתית או טרנזיסטורית? עניין של טעם. העיקר שתהיה איכותית.
5. החברה הזאת לא ממש התברגה בארץ מסיבות שלא אמורות לעניין אותך - בין השאר הן כוללות גם סתם פוליטיקה פנימית מצחינה של סוחרים נגד סוחרים והעדפות מסוימות של אתרים מסוימים לטובת סוחרים מסוימים. זה הכול.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
ואכן לגבי האינטימיות סתם התבדחתי. לא מטרידה אותי סוגיית האינטימיות מפני שלדעתי היא בכלל נוצרת במהלך הזמן וכתוצאה מהכרות ספציפית עם הצליל של המערכת הפרטית.

מערכת שמייצרת הופעה חיה אמורה לגרום להתרגשות על גבול האקסטזה ולכן מה שכן הטריד אותי זה עניין ההתרגשות שהם הזכירו שחסרה להם. זה הטריד אותי במיוחד לנוכח העובדה שאני שוקל לבנות את המ"ע הבאה סביב VR5 או VR9.
אז תתיעץ איתם ,כשהם יתרגשו תספר לי.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
אולי זאת "הבעיה" ואולי לא. איני יודע.
אגב, שנינו שמענו בפעם הראשונה את המערכת של אלדר ביחד. כאשר יצאנו, אמרתי לך את התרשמותי, שהייתה דומה מאד למה שכתבתי כאן ואתה אמרת לי דברים דומים למה שכתבת כאן.

אינני יודע אם אתה קולע ללב העניין, או לא. אינני יודע מה "נכון" ומה "לא נכון".
כל מה שאני יכול לעשות זה לדווח על התרשמויותיי, על פי טעמי והעדפותיי האישיות – הנגזרות גם מהרגלי האזנה שלי. איני מבקר מערכות שמע ולא סוקר מערכות שמע וגם אין לי רצון להיות כזה. כל מה שיש לי זה התרשמויות אישיות.

גם אם מה שאני שומע ומה שאני מורגל אליו הוא "לא נכון" על פי אמת מידה זאת או אחרת – זה מה שיש לי, אין לי משהו אחר. אני יכול לשמוע רק באופן אני שומע – איני יכול לשמוע באופן בו אחרים מעדיפים. ההעדפות שלי הן בהתאם לטעמי האישי בלבד וברור לי מלכתחילה שלאנשים שונים העדפות שונות.

אני מסכים אתך שגודל הצליל וגודל הבמה במערכת של אלדר קרוב להופעה חיה הרבה יותר, מאד הרבה יותר מאשר במערכת שלי וגם יותר מאשר במערכת שלך. עם זה, במוסיקה קלאסית, המערכת של אלדר אינה לטעמי. יתכן שיש אנשים שעבורם הפרמטר של גודל מציאותי יותר של הבמה הוא העיקר. עבורי, פרמטרים אחרים חשובים יותר. הייתי שמח לצליל ובמה גדולים כמו אצל אלדר, אבל לא על חשבון דברים אחרים שחשובים לי יותר.

ברור לי שאין אף מערכת שמע בעולם, בכל מחיר שהוא, המסוגלת לשחזר בנאמנות מלאה תזמורת סימפונית. דהיינו, כל מערכת שמע שהיא היא "נכה" במידה זאת או אחרת. נראה לי שאנשים מסוימים מעדיפים "נכות" אחת על פני "נכות" אחרת, בעוד אצל אנשים אחרים ההעדפות הן שונות.

בעניין אחר.
אם יש אנשים שמצאו בהתרשמויותיי האישיות מנוף כדי לגמד באמצעותו את המערכת של אלדר – זאת בעיה שלהם. כל מה שאני יכול לעשות זה לנסות לדייק במה שאני כותב. איני אחראי על פרשנויות של אחרים שאינן נובעות באופן ישיר ממה שכתבתי.
תגיד יהושע ! והאם לדעתך יש מצב שבכתיבתכם אתם מושכים את ציבור הגולשים באתרנו לבינוניות המשמימה שנמצאת ברוב המכריע של האאודיופילים כאן , ולראיה הנה שניצל הגדול טעה ,התאמץ התאמץ ,שילם סחב בדק ,והנה אני שלראשונה ראיתי שנאי מבדל אצלך , וכבלי חשמל אצלך ,אני קניתי לי מערכת צנועה שעושה יותר טוב ,אז למה להתאמץ חברים , תראו את שניצל -חי לו בטעות ,חושב שיש לו הי אנד , מה פתאום , האמת הצרופה ניצאת בדברים הקטנים והפשוטים , יותר מידי דינמיקה , יותר מידי פרוט , חברה אני אומר לכם -איכות זה לא טוב , הנה תראו את שניצל ,הכל איכותי ,אבל אני לא אוהב ,תחי הבינוניות והמינימליזם , במה גדולה? מה פתאום, במה קטנה "ואינטימית " ,רמקולים 4 מטר אחד מהשני עם המון אויר אחריהם , שום דבר חברה , אני אומר לכם מוסיקה קלאסית נשמעת טוב כאשר יש אפקט אוזניות חזק ,
תראה יקירי אני נחשפתי כאן אחרי הרבה שנים שאני רק עם החברים שלי , וכל זאת כדי להראות שיש לנו כאן אאודיו מושקע שמצית את הדימיון , כל הפעילות היא כדי להעלות את המודעות, ובאתם אתם ובמחי קולמוס סחבתם שוב כלפי מטה, וזאת בגלל הרגלי בוסר של כל השלושה שביקרו ,הרי אם תשים את ההפריון הברודמן או רחמנא לצלן את הטנוי אצלי בחדר , הייתם בורחים מיד ,לפני שיעופו עליכם הקפיצים של הטויטר , בקיצור הצלחתם קצת להוריד לי את הרוח מהמפרשים בקריאה שלכם לבינוניות , אבל זה המזג שלי והוא בוודאי אינו מתאים לרוב האנשים.
והנה פתאום מגיעים העורבים שיורדים על כל חתול שנדרס , כמו שי קציר ,פנתר ועוד,ומעודדים את החוסר הבנה במין ציניות יהירה " הרסת את הצליל מרוב טוויקים" וכדומה , והנה שוב חזרנו לביצה המעופשת והרדודה המטובלת ברוע לב , מי צריך את זה , למה? כדי שתדביק לעצמך כמה נוצות ותנסה לעופף, כל מה שנותר לי להגיד לך הוא "עוף גוזל" ,כי גישתך גוזלית בעיני.
 
נערך לאחרונה ב:

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
אלדר
אל תתרגש,
קנאים לא חסר (ורד)
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
באמת למה להתרגש

מצחיק בכלל שנותנים עצות על מערכת שלא שמעו בכלל.
רבותי מעט צניעות.


אין ספק שבחללים גדולים קשה יותר להתאים רמקולים -אני מכיר את זה מקרוב.
היו הרבה רמקולים שהייתי מוכן לחיות איתם בהרמוניה,אבל לא בחלל הנוכחי שלי.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
מה קשה איזה קשה? לא קשה בכלל עופר, אפילו קל. שים כסף גדול והחלל יתמלא.

אני טוען ועדיין טוען שהבוחנים {מלבד גיא} שבחנו את המערכת של אלדר אינם מסוגלים לעכל את התוצאה הזו.
פתאום הם מקבלים פירוט מבהיל, אנרגיה מטורפת, דינמיות וכוח מתפרץ, פתיחות ואווריריות, במה ענקית ומדוייקת וציוד שרובם רואים פעם ראשונה בחייהם שהוא בכלל לא הסטנדרט שהם רגילים אליו. כל זה מבהיל אותם, מוזר להם והם מחפשים את הנימוס שבמערכת, העצלות או הבומיות שהם מכנים אותם "נשמה" או "רגש".

אני עד היום לא התערבתי כלל בשירשורים הללו ברמה של לתת את דעתי. מבחינתי אני נותן במה לרצונות הגולשים. אבל בחייאת ראבק, ללכת ולשמוע את אחת מהמערכות הכי מושקעות בארץ, בחלל כמו שצריך, עם יתרונות סונים שאין ולא יהיה אצל רוב היושבים כאן, בתקציב מטורף, עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר וזה לא "לטעמם"????

וואלה, סלחו לי אבל כאן אני ממש לא מבין מה קורה. הרי האודיופיל המצוי לא מסוגל להגיד שמה שהוא שומע אצל האחר הוא גם טוב וגם לטעמו מפני שאם יעשה כך יקטין אוטומטית את התוצאה אצלו.

אני בטוח ב-100% שמערכות הבוחנים אינה מגרדת את התו הראשון של המערכת המדוברת, נחותות ממנה במליוני מונים ואם היא לא מספיק טובה עבורם או אם אף אחד מהבוחנים לא היה מתחלף איתו בזה הרגע ראש בראש {כולל החדר} אז אני מתקשר למוהל שלי ומבקש ממנו לחתוך עוד.

בקיצור.
מי שחי עם מערכת טובה לא מסוגל להבין מערכות כמו זו.
 

שי קציר

חבר משקיען
הודעות
624
מעורבות
2
נקודות
16
תגיד יהושע ! והאם לדעתך יש מצב שבכתיבתכם אתם מושכים את ציבור הגולשים באתרנו לבינוניות המשמימה שנמצאת ברוב המכריע של האאודיופילים כאן , ולראיה הנה שניצל הגדול טעה ,התאמץ התאמץ ,שילם סחב בדק ,והנה אני שלראשונה ראיתי שנאי מבדל אצלך , וכבלי חשמל אצלך ,אני קניתי לי מערכת צנועה שעושה יותר טוב ,אז למה להתאמץ חברים , תראו את שניצל -חי לו בטעות ,חושב שיש לו הי אנד , מה פתאום , האמת הצרופה ניצאת בדברים הקטנים והפשוטים , יותר מידי דינמיקה , יותר מידי פרוט , חברה אני אומר לכם -איכות זה לא טוב , הנה תראו את שניצל ,הכל איכותי ,אבל אני לא אוהב ,תחי הבינוניות והמינימליזם , במה גדולה? מה פתאום, במה קטנה "ואינטימית " ,רמקולים 4 מטר אחד מהשני עם המון אויר אחריהם , שום דבר חברה , אני אומר לכם מוסיקה קלאסית נשמעת טוב כאשר יש אפקט אוזניות חזק ,
תראה יקירי אני נחשפתי כאן אחרי הרבה שנים שאני רק עם החברים שלי , וכל זאת כדי להראות שיש לנו כאן אאודיו מושקע שמצית את הדימיון , כל הפעילות היא כדי להעלות את המודעות, ובאתם אתם ובמחי קולמוס סחבתם שוב כלפי מטה, וזאת בגלל הרגלי בוסר של כל השלושה שביקרו ,הרי אם תשים את ההפריון הברודמן או רחמנא לצלן את הטנוי אצלי בחדר , הייתם בורחים מיד ,לפני שיעופו עליכם הקפיצים של הטויטר , בקיצור הצלחתם קצת להוריד לי את הרוח מהמפרשים בקריאה שלכם לבינוניות , אבל זה המזג שלי והוא בוודאי אינו מתאים לרוב האנשים.
והנה פתאום מגיעים העורבים שיורדים על כל חתול שנדרס , כמו שי קציר ,פנתר ועוד,ומעודדים את החוסר הבנה במין ציניות יהירה " הרסת את הצליל מרוב טוויקים" וכדומה , והנה שוב חזרנו לביצה המעופשת והרדודה המטובלת ברוע לב , מי צריך את זה , למה? כדי שתדביק לעצמך כמה נוצות ותנסה לעופף, כל מה שנותר לי להגיד לך הוא "עוף גוזל" ,כי גישתך גוזלית בעיני.

לא מתאים לאריה לילל, להתגונן, להתנצל, להיבהל ולתקוף בגלל ביקורת, בטח לא בגלל ביקורתם של עורבים, זבובים וכיו"ב מרעין בישין :) ...

יש לי את מלוא הריספקט למ"ע שלך, לעולם שאתה מנסה לברוא בחדר שלך, לאישיות שלך ובכלל לכל נסיון לפרוס כנפיים בתוך עולם ביצתי.

שום דבר כאן לא מושך אותי לבינוניות. אני בסה"כ מנסה להבין (ע"י העלאת השערות ונסיון לפתח דיון קונסטרוקטיבי) איך אפשר להגיע עם רמקולים מופלאים כשלך למצב שמישהו יעלה על דעתו שהם לא מרגשים ואני מנסה לעשות את זה אך ורק מתוך עניין אישי בבניית מ"ע של צליל גדול המבוססת על רמקול בדיוק מאותה סדרה כמו שלך.
 

נערך לאחרונה ב:

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,764
מעורבות
932
נקודות
113
לו אני בנעליך הייתי מתחנן לשמוע את המערכת במו אוזני.
מה הטעם בלהסתמך על דעות של אחרים?
כבודם במקומם מונח אבל מה יותר פשוט וטוב ממשמע אוזנים?
אם כבר הייתי סומך על דעתו וניסיונו של שניצל.

ארז
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
תגיד יהושע ! והאם לדעתך יש מצב שבכתיבתכם אתם מושכים את ציבור הגולשים באתרנו לבינוניות המשמימה שנמצאת ברוב המכריע של האאודיופילים כאן , ולראיה הנה שניצל הגדול טעה ,התאמץ התאמץ ,שילם סחב בדק ,והנה אני שלראשונה ראיתי שנאי מבדל אצלך , וכבלי חשמל אצלך ,אני קניתי לי מערכת צנועה שעושה יותר טוב ,אז למה להתאמץ חברים , תראו את שניצל -חי לו בטעות ,חושב שיש לו הי אנד , מה פתאום , האמת הצרופה ניצאת בדברים הקטנים והפשוטים , יותר מידי דינמיקה , יותר מידי פרוט , חברה אני אומר לכם -איכות זה לא טוב , הנה תראו את שניצל ,הכל איכותי ,אבל אני לא אוהב ,תחי הבינוניות והמינימליזם , במה גדולה? מה פתאום, במה קטנה "ואינטימית " ,רמקולים 4 מטר אחד מהשני עם המון אויר אחריהם , שום דבר חברה , אני אומר לכם מוסיקה קלאסית נשמעת טוב כאשר יש אפקט אוזניות חזק ,
תראה יקירי אני נחשפתי כאן אחרי הרבה שנים שאני רק עם החברים שלי , וכל זאת כדי להראות שיש לנו כאן אאודיו מושקע שמצית את הדימיון , כל הפעילות היא כדי להעלות את המודעות, ובאתם אתם ובמחי קולמוס סחבתם שוב כלפי מטה, וזאת בגלל הרגלי בוסר של כל השלושה שביקרו ,הרי אם תשים את ההפריון הברודמן או רחמנא לצלן את הטנוי אצלי בחדר , הייתם בורחים מיד ,לפני שיעופו עליכם הקפיצים של הטויטר , בקיצור הצלחתם קצת להוריד לי את הרוח מהמפרשים בקריאה שלכם לבינוניות , אבל זה המזג שלי והוא בוודאי אינו מתאים לרוב האנשים.
והנה פתאום מגיעים העורבים שיורדים על כל חתול שנדרס , כמו שי קציר ,פנתר ועוד,ומעודדים את החוסר הבנה במין ציניות יהירה " הרסת את הצליל מרוב טוויקים" וכדומה , והנה שוב חזרנו לביצה המעופשת והרדודה המטובלת ברוע לב , מי צריך את זה , למה? כדי שתדביק לעצמך כמה נוצות ותנסה לעופף, כל מה שנותר לי להגיד לך הוא "עוף גוזל" ,כי גישתך גוזלית בעיני.

אולי מנת חלקי היא בינוניות ומנת חלקך היא גדולה.
כל מה שאני יכול לעשות הוא לדווח על התרשמותי בכנות – מתוך טעמי האישי והעדפותיי.
אם אתה מייחס לי מניעים נפשיים כלשהם – אתה טועה בגדול. אין לי שום כוונה לנסות להוכיח שאין לי אחות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
שי.
אני אענה במקום השניצל.

יש כאלה שמתרגשים מרמקול קופסאתי ובומי.
יש כאלה שמתרגשים מרמקול קטן וחיוור.
יש כאלה שמתרגשים מרמקול רך כמו מרשמלו.
יש כאלה שמתרגשים מרמקול רזה וצרחני ומספרים שהוא מפורט וטבעי מאוד.

קח את כל הסוגים האלה ותביא אותם למשהו שהוא לא בומי, לא קטן וחיוור, לא רך ומרוח כמו מרשמלו, לא רזה וצרחני וקיבלת אנשים שלא מתרגשים ממשהו שהוא לא כמו שלהם.

בקיצור.
כמו שאני תמיד אומר. הרבה אודיופילים חיים בפשרה של כסף, של חדר, של אישה שיושבת על העורק או עוד כמה כאלה {גם אני חי בפשרה} וכשהם מתרגלים לפשרה הזו היא הופכת לרפרנס הנכון למרות שזו הטעות הכי גדולה.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
וואלה, סלחו לי אבל כאן אני ממש לא מבין מה קורה. הרי האודיופיל המצוי לא מסוגל להגיד שמה שהוא שומע אצל האחר הוא גם טוב וגם לטעמו מפני שאם יעשה כך יקטין אוטומטית את התוצאה אצלו.

פסיכולוגיה בגרוש.
על המערכת של שמעון יש לי רק שבחים.
 

שי קציר

חבר משקיען
הודעות
624
מעורבות
2
נקודות
16
לו אני בנעליך הייתי מתחנן לשמוע את המערכת במו אוזני.
מה הטעם בלהסתמך על דעות של אחרים?
כבודם במקומם מונח אבל מה יותר פשוט וטוב ממשמע אוזנים?
אם כבר הייתי סומך על דעתו וניסיונו של שניצל.

ארז

אני אעשה זאת When the time is right :)
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,926
מעורבות
365
נקודות
83
פסיכולוגיה בגרוש.
על המערכת של שמעון יש לי רק שבחים.

טוב.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור