פיליפס 8700


goe1951

חבר משקיען
הודעות
540
מעורבות
142
נקודות
43
האם למישהו יש ניסיון עם הטלויזיה הזו. קעורה "65
 

יריב3

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
אזהרה ! אל תקנה טלוויזיית פילפס אני קניתי את הדגם הקודם עבד חודשיים ומאז אין לי טלוויזיה מעל חודש וחצי בתיקון !
אין חלקים ואין עם מי לדבר !!!
שרות גרוע ביותר !
לא להעיז להתקרב לטלוויזיית פיליפס !
 

goe1951

חבר משקיען
הודעות
540
מעורבות
142
נקודות
43
איזה דגם יש לך ?
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
אזהרה ! אל תקנה טלוויזיית פילפס אני קניתי את הדגם הקודם עבד חודשיים ומאז אין לי טלוויזיה מעל חודש וחצי בתיקון !
אין חלקים ואין עם מי לדבר !!!
שרות גרוע ביותר !
לא להעיז להתקרב לטלוויזיית פיליפס !

מאד מזדהה עם המסקנה שלך, אף שאישית לא היתה לי פיליפס מעולם
אבל לחברים יש, אוכלים מרורים עם מסכים חדשים.
 

יריב3

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
הגרוע מכל זה שיש אחריות על מוצר חדש בן 6 חודשים ואין שרות לקוחות כשמתקשרים מגיעים לחברת תיקונים חיצונית שאין לה מודעות שרות בוודאי לקוחות פיליפס לא מעניינים אותה !
מיותר לציין שאפילו מנהל המותג של פיליפס בארץ לא מתרגש ... הוא כנראה מוכר הרבה טלוויזיות כאלה ללא כיסוי ...
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
מאלקטרה סחר נמסר: "לאחר בדיקה מקיפה נמצא כי אחד החלקים הקשור לצג ה-LCD הינו תקול והועברה הזמנה ליצרן לספק את החלק הדרוש.

בשל עיכוב מעבר לזמן הסביר בהגעת החלק לארץ שלא היה תלוי בנו, החלטנו לפנים משורת הדין לפצות את הלקוח ולהעביר אליו מסך חדש שיגיע לביתו עוד השבוע".
 

gitay

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
1
לא לקנות פיליפס ,קניתי בתחילת השנה את ספינת הדגל שלהם
הטלוויזיה מ2 לאוגוסט במעבדה אין חלקים ,אין עם מי לדבר.
 

gitay

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
1
אני מאוד מאוכזב מהם
 

goe1951

חבר משקיען
הודעות
540
מעורבות
142
נקודות
43
איזה דגם? 7600?
 

gitay

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
1
כן
 

hbs

חבר משקיען
הודעות
971
מעורבות
9
נקודות
18
מה קרה לה ?
 

יריב3

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
חברים שלום,
תודה על הסיוע ... נציגת קשרי לקוחות בשם לבנת חזרה אליי ולראשונה מאז נלקח המסך קיבלתי שירות וכתובת לשוחח בנושא. היא הבטיחה לי שתוך יומיים אקבל מסך חדש כפיצוי ואכן קיבלתי מסך חדש לאחר שבמשך יותר מחודש וחצי לא הצליחו לתקן את המסך הישן ( 7600 ). אין ספק שבזכות האתר הנושא קודם מאוד !
 

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,188
מעורבות
718
נקודות
113
חברים שלום,
תודה על הסיוע ... נציגת קשרי לקוחות בשם לבנת חזרה אליי ולראשונה מאז נלקח המסך קיבלתי שירות וכתובת לשוחח בנושא. היא הבטיחה לי שתוך יומיים אקבל מסך חדש כפיצוי ואכן קיבלתי מסך חדש לאחר שבמשך יותר מחודש וחצי לא הצליחו לתקן את המסך הישן ( 7600 ). אין ספק שבזכות האתר הנושא קודם מאוד !
אין ספק האתר מסייע לא פעם,
במתן פתרונות ועזרה מול היבואנים/ספקים
ובזכותו יש מענה והתיחסות מהירה יותר.
מאשר הלקוח .
 

goe1951

חבר משקיען
הודעות
540
מעורבות
142
נקודות
43
שלום יריב. ראשית , מזל טוב על המסך החדש שקיבלת.
האם קיבלת את אותו הדגם או ששודרגת לדגם אחר יותר יקר והיית צריך להוסיף כסף ?
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור