פיוניר NC-50DAB במבחן - רסיבר סטריאו עם "הכל כלול"


matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,066
מעורבות
1,563
נקודות
113
כמי שעוסק כל כך הרבה זמן בפרי עיתו של מאמרו של מר ירקוני, לא ברור איך שכחת בכלל את המחיר. מלבד זאת, מתי קרה פעם אחת שמישהו רכש מוצר אודיו (בארץ) במחיר הרישמי שלו?
כ"כ הרבה זמן? בדיוק פעמיים, אתה מתכוון. פעם אחרונה היתה שנה שעברה, אם זכרוני אינו מטעה אותי. ולגבי המחיר, זה לא עלה לדיון בכלל. אתה רוצה להתנצח איתי? אתה מרגיש לי כמו האלטר-אגו הלוחמי של ירקוני. יאללה, בכבוד, לך על זה. יש לי יום חופשי היום.
לגבי המחיר, אולי לך יש כישורי התמקחות נדירים. אני רוצה לראות מישהו שמוציא מכשיר שעולה 5500 בפחות מ- 5300. איך הגעת ל- 4400?
לעניין האיכות- הדבר סובייקטיבי והמכשיר הזה לא בא להתחרות בחברות מובילות ( אל תדאג- מקינטוש ו-MBL ימשיכו לייצר הגברה) ואני חוזר לעיקר- למחירו בשוק הישראלי- סדר גודל של 4,400 ש"ח- זה פתרון מעולה ואני עדיין מחכה שתציג פתרון אחר, זהה או טוב יותר בעלות זו. נראה כי החלטת להתנצח ולהלין לגופו של אדם ולא לגופו של עניין... אין כאן נכון או לא נכון אבל בהחלט יש דרך לכתוב דברים והמסקנה העולה ומתגבשת (לצערי) שמתחיל להיות לא נח לבקר באתר זה וחבל...:(
אדוני, על מה אתה מדבר? לאיזה דלת אתה מתפרץ? אף אחד לא אמר שהמכשיר לא טוב למחירו. זה בדיוק מה שניסינו להבין מהסוקר, וזה בדיוק מה שהסוקר לא הצליח לענות לנו באופן שמניח את הדעת.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
נדמה לי שלכותרת "אודיו דו ערוצי" יש משמעות של תת פורום איכותי ומכאן הפליאה שמכשיר כזה נסקר פה.
אני כמעט בטוח שחלק מהתגובות לא היו נכתבות או לא היו נכתבות באופן שהן נכתבו אם הסקירה הזאת היתה מופיעה בפורום "גאדג'טים" או "אודיו דיגיטלי".
פורום "אודיו דו ערוצי " הוא סוג של תו תקן איכות ולראות כזה מכשיר זה כמו לראות פורד פוקוס בפורום רכבי מנהלים...
היה רצוי, ולדעתי היה גם עוזר ומונע ויכוחים, אם כבר בתחילת הסקירה היה רשום מי קהל היעד של מכשיר כזה.
נכון שלרוב החברים הפעילים פה זה לא מכשיר מעניין אבל יש לנו חברים אחרים שתחום האודיו לא ממש עושה להם את זה והם פונים ושואלים. מכשיר כזה יכול להיות רלוונטי עבורם.
ארז

לכותרת ״דו ערוצי״ יש משמעות אחת - שני ערוצים. דהיינו סטריאו.
לכותרת ״רב ערוצי״ יש משמעות אחרת - יותר משני ערוצים. דהיינו לרוב קולנוע או מוסיקה רב ערוצית.

ניקח למשל מגזין ״דו גלגלי״. האם תהיה לך בעיה שיכתבו בו כתבה על קטנוע 125 סמ״ק ועמוד אחרי בדיוק יכתבו על סוזוקי מטורלל 1200 סמ״ק? האם צריך לפתוח קטגוריה נפרדת ל״דו גלגלי״ כזה לעומת ״דו גלגלי״ אחר?

״דו ערוצי״ הוא כשמו - שני ערוצים. הוא לא חופן בחובו ערובה לאיכות או משהו דומה. לכן, אני לא מוצא כאן סיבה להתבלבל אבל כן מוצא דרך להסתרבל.;)
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,763
מעורבות
930
נקודות
113
נמר,
במהות מדובר במכשיר דיגיטלי - גם סטרימר, גם דאק , גם נגן CD .
למכשיר הזה הוסיפו קישוריות אטרקטיבית, להלן יכולות של קדם הגברה והוסיפו מגבר.
גם איציק בסקירה שלו מהלל את היכולות הדיגיטליות של המכשיר (כמובן ביחס למחירו ) ואת שלל הקישוריות שיש בו.

נדמה לי שאם היה מוצג באופן הזה אז היה יותר מובן מה זה המכשיר הזה ומי קהל היעד שלו.
אם הכל מסתכם ב "דו ערוצי" או ב "רב ערוצי" אז בשביל מה צריך את שאר הפורומים ?

ולדוגמא שנתת, גם "דו גלגלי" נחלק בדרך כלל לקטגוריות משנה - דו גלגלי כבד, קטנועים או עד 50 סמ"ק וכו...
ארז
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
ההתנצחות וההלנה היא לא על המכשיר. היא על המידע אפשר ללמוד אודותיו מהסקירה. ובניגוד לארז אני דווקא חושב שטוב עשה ירקוני שסקר אותו, וטוב עשו המנהלים שיזמו סקירה של מכשיר כזה. אבל ברוח דבריו של ארז - אם עשו בדו ערוצי, מין הראוי שיתנו התייחסות הולמת לאיכות הצליל של המכשיר.

ואם אני רשמתי איפשהו 6K (אין לי כוח לחפש) והמחיר הוא 5500, אז - אני מתנצל. טעות שלי.

טוב, מיצינו קצת, נכון? עד שיבוא נמר ויתן לי חזרה בראש, ואז יקבל בראש, ונפתח את זה מחדש?

מה לא הבנת מהכתבה מתנוש. בוא נעזור לך.

הוסבר של על כל הפונקציות שלו, על מערכת השליטה, על איכות הבניה ואפילו כמה הוא מתחמם (במידה ותרצה לדחוף אותו במזנון).

הוא נבחן עם סאב וסטליטים ודוחח משהו אחד, הוא נבחן עם זוג מוניטורים ודווח משהו אחר והוא נבחן עם רמקולי רצפה יקרים וגדולים ודווח ש-וואלה, איזה קטע, קשה לו למתוקי.

הוא גם סיפר לך שהמסך שלו הוא 3.5 אינטש מה שבעצם לא ממש מאפשר לך לראות את התכנים מרחוק.
הוא גם מדווח לך שהמגבר הזה הוא בעל יחידת כוח דיגיטלית, יציאה לסאב אקטיבי בלבד וdac מסוג זה וזה.

הוא דיווח על האפליקציה החדשה של המכשירים המודרנים של פיוניר (אש שחורה), הוא גם סיפר דרך איזה קטגוריה במכשיר הוא שמע את המוסיקה (סטרימר, ממיר, נגן תקליטורים) ודיווח על התוצאות.

הוא תאר את ההבדלים בין שימוש בשלט הרחוק המגיע עם המוצר ביחס לאפליקציה. הוא גם למד לאהוב אותו יותר ויותר ככל שהאזין לו שעות מרובות יותר. זה מלמד על כך הוא כנראה לא מעייף להאזנה.

מי המתחרים?
קיבלת תשובות בהמשך.

ואז הגדלת וסיפרת לנו שאם אין השוואה ראש בראש אז זו פרסומת. ואת זה מתנוש אני צריך לקחת ברצינות ועם טענה כזו אני בעצם צריך להתמודד. אז איך מתמודדים איתה? אין לי מושג. אתה יודע למה? כי לא חשבתי שמישהו יטען דבר כזה אווילי על ביקורת. אבל הזה, תמיד יש פעם ראשונה. אז ישבתי וחשבתי לעצמי איך עונים על זה. ולהלן תשובתי.

באתר הזה לא היה ולא יהיה מאמר פרסומי ללא מידע מפורש על כך. מודעות פרסומיות מסומנות ככאלה ומובאות כלשונן על ידי הכותב שאינו חלק מצוות האתר. ההתערבות שלנו במודעה פרסומית היא אך ורק התזמון שלה, המיקום שלה באתר ומשך הזמן שהיא תופיע - זהו!

אם לא נכתב במפורש שמדובר במאמר פרסומי אז הוא אינו כזה. בכלל, הטינוף המכוער הזה על שררה הוא די מאוס. אבל נראה שיש כאלה שהם כל כך חדים, כל כך מיוחדים ובעלי תובנות על אנושיות, מוסר אדיר שמידי יום מציל חיי אדם מהכתבים הנוראיים הללו שמביאים את התחום הזה למקומות שלא אתה מתן (אתה כן?) ולא קונטיינר עמוס בכמוך מסוגלים רק לדמיין. וזו אינה הפעם הראשונה ובטוח שלא האחרונה. הרי יש כאלה שמכורים לזה, מכורים לתחושה הזו של להנמיך את האחר ולדווח שמה שהוא כותב אינו נכון, מוטה, שיקרי. זה קטע כזה שאיציק יאלץ ללמוד ולחיות איתו. זה קורה עכשיו וככל שהוא יגדל זה יקרה יותר.

אני מוכן להבטיח לו שזה יגיע למצב בו יקום איזה דראג קווין מקנדה, יעלה פוסט נגוע בהיטרלסטיות תשפוכתית במקום שאיציק לא מסוגל להגיב בו, וישפוך עליו את כל הטענות הכי דוחות, שיקריות, נמוכות, גזעניות ומה לא. העיקר שזה הנורא מכל (כתב שלא ממש בא לך עליו) ייגע בראש העץ. הוא חייב להיות למטה, נמוך, על מנת שלא יחשוב חס וחלילה שנסיונו עלול להביא אותו להיות שם דבר בתחום.

אני מגבה את הכתבים שאני בוחר ואת איציק אני בחרתי. הכתבות שלו מצויינות לטעמי. כתבה כזו היא מעולה! מתאימה למי שמחפש מוצר שעושה הכל מבלי להתפלסף יותר מידי על מונחים. ואני מודיע לך חגיגית שכל המוצרים ״הכל באחד״ האלה נשמעים בערך אותו הדבר - לא מספיק טוב למה שאנחנו מחפשים) והקהל שלהם מחפש בדיוק את זה. השילוב של מחיר, טכנולוגיה, יכולות סוניות טובות והדברים הללו יצאו ברורים לכל בר דעת מהביקורת.

מי שמחפש לקשקש ולא להבין, ימצא עוד הרבה דברים כאלה בכל ביקורת. אני יכול לשלוף כאלה אפילו מהפוסטים שלך ולהוכיח לך שגם אותך אפשר ״להפיל״. אני לא חייב באמת לא להבין למה התכוונת בשביל לנגח אותך. תמיד אפשר לנגח לשם הניגוח.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
חשבתי טוב טוב אם לכתוב את זה, אבל אין מנוס: אנשים פה לגמרי נפלו על השכל - אבל לגמרי.
יש ביקורת, עניינית, על מכשיר יותר מסביר עבור 99.999% מרוכשי האודיו, הא ותו לא. ישב בנאדם, שחק את האינטרקונקטים שלו והשקיע מסבלנותו כדי שנדע מה קורה סביבנו בתחום, כדי שיהיה לנו מה לקרוא. כמו כל ביקורת היא סובייקטיבית, ולטעמי זו ביקורת מאוזנת.
והנה מתנצחים פה, ברמה האישית ולא ברמה העניינית, לא לגופו של מכשיר אלא לגופם של קוראים (מי יותר ומי פחות, הן לגופו של הסוקר והן לגופם של חבר'ה אחרים) ב 6 מתוך 7 דפים בשאלות שתסלחו לי, אזוטריות לגמרי (כן היי אנד, לא היי אנד, כן SACD או לא SACD, כן הכל כלול או שלא כולל בופה ארוחת בוקר למרות שיש מפירות העונה על שפת הבריכה).
בחיאת...מה, באנו לפה כדי להתעצבן? הפוך! מה, מישהו שקרא את הסקירה עלול לומר לעצמו שהגיע הזמן לזרוק את המערכת הקיימת שנבנתה בדקדקנות לאורך מי יודע כמה שנים ולהחליף אותה במגבר הזה? ברור שלא. אז מה פה קורה פה?
אם מחר היו מציעים לי להכין סקירה על מוצר כלשהו (לא שזה יקרה, כי אני בור ועם הארץ חובב קופסאות שאבד עליהן הכלח. פה לא כותבים ביקורות מוצרים על קופסאות שמישהו הניח על המדרכה כי התעצל ללכת עד למיחזורית), אני חושב פעמיים ואז מסרב, כי למה לי את זה? אני עוד עלול לא לכתוב משהו בביקורת, וזה יקים עלי חצי מהגולשים או שאכתוב משהו שמישהו חושב שלא צריך להיות בביקורת ואז זה יקים עלי את החצי השני.
אז אולי קצת פרופורציות? ואם החיבה לאודיו זו תורה, אז אולי נזכור שדרך ארץ קדמה לתורה?

מבלי לפגוע,אומר לך רק זאת,
אם ברשותך הייתה מערכת high end,
לא הייתה ליברל כל כך גדול,
בדף פתיחת הפוסטים שנפתחו,
שעמום כמו מדבר צחיח,
הדו ערוצי אוהבים מה שמוכר להם,
אם רוצים להכניס רסיברים וציוד vintage
צריך לפתוח פורום חדש "ציוד יוקרתי"
להבדלה כמו בפורום הכחול,
אחרת חצי הפורום שהזכרת
יציץ פעם בשבועיים אם קרה משהו
מעניין,
אתה לא חושב שהנהלה צריכה לחיות
ואנחנו צריכים לחיות,
כל הנאמר פה באווירה טובה.
 
נערך לאחרונה ב:

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,658
מעורבות
1,409
נקודות
113
כל זה במחיר של 800 יורו בחו"ל ו-4,400 ש"ח בארץ (אני מניח שאיציק מחויב לרשום מחיר שניתן לו מהיבואן- 5,500 ש"ח) לא יודע איך האדון המכובד העלה את המחיר ל-6000? מפוסט לפוסט המחיר עולה?
הראייה של כל מכשיר באשר הוא, חייבת להיות גם בהתאם למתחרים שלו (שחלקן צוינו, כגון המרנץ) ובטח על פי המחיר שלו לצרכן. לא הצלחתי להבין ולקבל פתרון אחר באותן עלויות, אז אולי יועילו המתלוננים, להעביר קישור לאחד שכזה במקום להפנות חיצי רעל? וכן, אני כן אגיד וארשום את צמד המילים ה"מסוכן"- הכל כלול!!!

amazon.de מוכרים ב-3600 ש"ח כולל משלוח ומיסים עד פתח הבית.
ב-2000 שקלים פחות זה יותר הגיוני ונותן אופציות של יעוד המכשיר לחדר סטודנט, חייל וכו'

מבחינת המכשיר, ביקורות לא מחמיאות בכלל. כשלים די רציניים בתפעול (DLNA, הזרמה משרותים ברשת), באגים, מסך לא שימושי, מגבר אוזניות וכו'.
 
נערך לאחרונה ב:

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,658
מעורבות
1,409
נקודות
113
נבדק משהו מכל זה בפועל?

סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ושירותי מוסיקה מקוונים


התחום הדיגיטלי בעולם האודיו צובר תאוצה, חלק גדול מהאזנה למוסיקה שלנו מתרחש בעולם הדיגיטלי האינטרנטי. ל- NC-50 יש חיבור רשת אלחוטי – WiFi שעובד בשני מצבים 2.4 ו- 5 ג'יגה הרץ. יש כאן גם קישוריות Bluetooth שמותאמת למכשירי מובייל כמו טאבלטים / סמארטפונים מבוססי אנדרואיד או גם אפל (כולל תמיכה ב- Air Play). אפשר להאזין גם לשלל תחנות רדיו אינטרנטיות איכותיות. אפליקציית השליטה של פיוניר מרהיבה ונוחה. כך האייפון / טאבלט שלכם יהפכו לשלט הכי נוח שניתן לבקש ויאפשרו לכם לשלוט באופן מוחלט על המגבר וכל מרכיביו.

ל-NC-50 הוכנסנו מערכות שליטה חדישות, ועימה גם אפליקציה חדישה ונוחה להפעלה. אחת ממערכות השליטה הוא FireConnect מבית Blackfire Research's מערכת זו בעלת יכולת שליטה על אזורים שונים בבית. היא מיועדת להזרים מוסיקה ברזולוציות שונות ברמה מיטבית, בחלל הבית, מבלי לפגוע ביכולת ההגברה. אם כי יש צורך להשתמש ברכיבים חיצוניים התומכים בשיטה זו. ולכן, בכדי ליהנות מאפליקציית FireConnect יש לרכוש את ליין המוצרים המתאימים. אפליקציה נוספת שהוכנסה ב NC-50 היא Google Cast.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,066
מעורבות
1,563
נקודות
113
נמר, הטענות שהעליתי היו ממוקדות ופשוטות. אתה זה שבוחר לעשות מזה סרט מצרי על תככים, מזימות וקונספירציות להפיל כתבים. אחדד לך, כדי שלא יהיה לך תירוץ להתנפל עלי שוב בעקבות טיעונים שמעולם לא טענתי:
1. לא רמזתי שהסקירה היא פירסומת. אמרתי שאם הסקירה אינה פירסומת, אז היא מחוייבת לסטנדרט איכות מינימלי שאותו לא עברה. אם כ"כ קשה לך להתמודד עם הטענה הזאת, חזור נא וקרא את מה שארז כותב - הוא חוזר בדיוק על דעתי, רק בצורה יותר מרוככת:
אני אומר את מה שגם אתה אמרת - המידע שהוגש בסקירה ואופן ההגשה מאוד מקשה להבין למי זה טוב, מה היכולות של המכשיר הזה (וכבר בתגובה הראשונה או השניה שלי רשמתי שעל מנת להבין את זה צריך לרשום לאיזה ציוד ייעודי הוא מקביל בכל תחום ) , האם עדיף באותו המחיר לרכוש ציוד מיד 2 (אם יש משהו באזור המחיר הזה) וגם למי מכשיר כזה יכול להיות סבבה.
ארז

2. אתה בעצמך כתבת שכל המוצרים האלה נשמעים אותו דבר:
מה לא הבנת מהכתבה מתנוש. בוא נעזור לך.
מתאימה למי שמחפש מוצר שעושה הכל מבלי להתפלסף יותר מידי על מונחים. ואני מודיע לך חגיגית שכל המוצרים ״הכל באחד״ האלה נשמעים בערך אותו הדבר - לא מספיק טוב למה שאנחנו מחפשים) והקהל שלהם מחפש בדיוק את זה. השילוב של מחיר, טכנולוגיה, יכולות סוניות טובות והדברים הללו יצאו ברורים לכל בר דעת מהביקורת.

אז איך הסקירה הזאת עוזרת לי לדעת אם המוצר הזה טוב או לא? היא לא. היא בסה"כ מפרט טכני של המוצר. זה לא סקירה.
איך סקירה כזאת עוזרת לבחור מוצר מסוג המוצרים האלה? ולא רק ברמת הסאונד, אלא גם ברמת הפיצ'רים. היא לא משווה לשום מתחרה. וכן, כאן זה הרבה יותר רלוונטי מאשר בסקירות שלך, כי במגבר של 30,000 מענין בעיקר איך הוא נשמע, לא אם יש לו או אין לו PRE OUT.

3. אתה עוד פעם הולך לכיוון ה"אישי", כאילו יש לי מטען קשה נגד ירקוני או משטעמו, ויוצא להגנתו כמו אם המגינה על גוריה. אתה מפספס את הנקודה בגדול. אני לא יושב במחשכים ורק מחכה שירקוני יעשה סקירה שאינה לרוחי ואז נכנס בו כי אין לי משהו יותר טוב לעשות. אני רציתי לקרוא סקירה, ושוב מצאתי בה הרבה פגמים, אז שוב הערתי עליהם. לא זכותי? רק תגיד. אם אסור להביע ביקורת, אז לא נביע ביקורת. אבל ההפצצה הארטילרית המסיבית שלך שמטרתה היא להוציא אותי רשע מנוול ולהשקיט אותי, לא מרתיעה אותי. נהפוך הוא, היא רק גורמת לי לרצות לשבת כל היום על הפורום ולהמשיך לזבל את השרשור הזה. למה? כי יש כאן סקירה גרועה. וסנגוריה על סקירה גרועה. סנגוריה לא עניינית.

4. אני לא יודע מה זה אומר להפיל.
מי שמחפש לקשקש ולא להבין, ימצא עוד הרבה דברים כאלה בכל ביקורת. אני יכול לשלוף כאלה אפילו מהפוסטים שלך ולהוכיח לך שגם אותך אפשר ״להפיל״. אני לא חייב באמת לא להבין למה התכוונת בשביל לנגח אותך. תמיד אפשר לנגח לשם הניגוח.
אתה מתכוון להרגל שלי, לכאורה, למצוא טעם לפגם בכל סקירה? וואלה, תאמין לי, התעלמתי בקלות ממושגים כמו "מגבר אודיופילי" ומושגים חדשים אחרים שהנ"ל טבע. אבל כשנשאלו שאלות פשוטות כמו "איך המכשיר נשמע", התשובות שהתקבלו היו מעורפלות ובאופן עקבי. מה אתה רוצה שאני אעשה? להתעלם, להבא? להסתפק באיכות נמוכה של תשובות כדי שלא יהיה לך בלאגן בשרשור? סבבה. נצטמצם ל- (ורד) ו- :בעד:.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
אני לא מדבר על הזכות שלך לשאול. אתה מזכיר לי את השמאל הישראלי שכל הזמן צועק שהלכה הדמוקרטיה בגלל שראש הממשלה הזה הוא חתיכת ....! אם הלכה הדמוקרטיה? איך אתם יכולים להתבטא כך?
האתר הזה, בניגוד לאחרים, מאפשר חופש ביטוי כמעט לא אחראי. אבל תאמין לי, הכל תמיד בשליטה.
אתה תהיה רגוע, אתה רחוק מהגבול האסור. תן בראש חופשי...


זכותך לשאול. זכותך אפילו שאלת יפה בהתחלה. התגובות שהוא נתן לך הן התגובות שהוא נתן לך. זהו אינו מגבר המתאים לאודיופילים שמחפשים את הניואנסים, בכתבה הוא סיפר על הקושי שלו להניע רמקול גדול, אך כיוון ליתרונות שלו. מה שאיציק מנסה להעביר לך ואתה לא מצליח לעכל את זה, הוא שהמוצר הזה נשמע אחלה. הוא יודע להגביר את רוב הרמקולים שמי שרוכש אותו יקנה, הוא יודע לעשות את אותם פעלולים טכנולוגים בצורה יציבה והוא נראה מעולה.

ואם בכל זאת זה לא מספק אותך, זה כנראה המקסימום שאיציק יודע לענות. כמו ששמת לב איציק לא הפך את המוצר הזה לרפרנס אבל מצד שני הוא פירגן לעובדה שמוצר זול (עניין יחסי) מחזיק בתוכו כל כך הרבה טכנולוגיות ועדיין מצליח להשמע לא רע. אז זהו, קבל את זה שהמגבר הזה נשמע לא רע. מזה לא רע? לא בשביל מי שמחפש משהו ״ליגה״ אבל הרבה יותר טוב מאותן מערכות משולבות שמוכרים בדיוטי פרי ב-2000 ש״ח.

שורה תחתונה
הבעיה איתך היא לא כשאתה שואל. הבעיה היא שכשאתה מקבל תשובה שלא מספקת אותך.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
אני לא מדבר על הזכות שלך לשאול. אתה מזכיר לי את השמאל הישראלי שכל הזמן צועק שהלכה הדמוקרטיה בגלל שראש הממשלה הזה הוא חתיכת ....! אם הלכה הדמוקרטיה? איך אתם יכולים להתבטא כך?
הדמוקרטיה זו הבעיה הקטנה במצב הנוכחי...
הלכה הרפובליקה והוקמה מונרכיה.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,066
מעורבות
1,563
נקודות
113
זכותך לשאול. זכותך אפילו שאלת יפה בהתחלה. התגובות שהוא נתן לך הן התגובות שהוא נתן לך. זהו אינו מגבר המתאים לאודיופילים שמחפשים את הניואנסים, בכתבה הוא סיפר על הקושי שלו להניע רמקול גדול, אך כיוון ליתרונות שלו.
מה שאיציק מנסה להעביר לך ואתה לא מצליח לעכל את זה, הוא שהמוצר הזה נשמע אחלה.
יופי, נמר. באמת תודה. בשביל לדעת שמוצר נשמע "אחלה" אני יכול לקרוא חוות דעת של משתמש בזאפ.
אף אחד לא ציפה ממוצר כזה שתהיינה לו תכונות "אודיופיליות" (אני לא יודע מה זה בכלל). ציפיתי להבין אם המוצר נשמע טוב יותר או פחות ממוצרים אחרים באותה רמת מחיר.
הוא יודע להגביר את רוב הרמקולים שמי שרוכש אותו יקנה
וואלה? בניגוד למה? איזה מגבר לא יודע להגביר את רוב הרמקולים שמי שקונה את המגבר יקנה?

בקיצור, עזוב אותך נו... אם אתה מפרגן לבחור ורוצה להעמיד אותו כסוקר מין השורה, בכיאת דינאק, תעביר אותו סדנת כתיבה כדי שלא יבייש את האתר.

הבעיה איתך היא לא כשאתה שואל. הבעיה היא שכשאתה מקבל תשובה שלא מספקת אותך.
כאן אתה צודק באמה אחוז. התשובה לא סיפקה אותי, ולא סיפקה אחרים. אני פשוט הייתי משועמם מספיק כדי להמשיך לחפור על זה.
 

Yasmart

אוהב את התחום
הודעות
184
מעורבות
86
נקודות
28
נמר, אני לא מבין מה מהות הויכוח? כנראה ש-MATANOOSH ציפה לביקורת כזו שמפרטת ופורטת כל צליל ותו המונפק ממערכת זו (וזה לכשעצמו- לגיטימי) אבל נניח שכך היה הדבר- אזי השירשור הזה היה בין 50 עמודים כי אז, כל מומחי הסאונד יסבירו לנו את משנתם ויפארו כל אחד את ה"ברזלים" אותם הם מחזיקים בבית. ובוא לא נהיה תמימים- גם אם איציק היה כותב עוד 200 מילים על הסאונד ויכולות ההגברה- הייתם חופרים (סליחה על המילה, אבל כבר אין מנוס)ומלינים... באמת נמר! איך "העזת" להכניס ביקורת על מכשיר כזה לפורום "דו-ערוצי"??? זה פורום ששמור רק למיוחדים! יש תנאי סף.. מזל שיש לי מונובלוקים בבית, אחרת אסור היה לי להגיב פה...
מה השלב הבא- לאשר את שלל המבחנים עם הקוראים, טרום הפצה?
שחררו ותנו להנות מהפורום כפי שהיה בעבר
נ.ב
MATANOOSH- באם אתה באמת חושב שמקבלים 200 ש"ח הנחה? כנראה שאתה באמת לא חי את התחום- מוכן להתערב על ארוחה טובה לגביי המחיר!
 
נערך לאחרונה ב:

Yasmart

אוהב את התחום
הודעות
184
מעורבות
86
נקודות
28
ביקורת מחו"ל על המוצר:
http://www.lite-magazin.de/2016/09/pioneer-nc-50dac-hifi-hi-res-streaming-all-inclusive/
נכון, מבחן ארוך (לטעמי גם מייגע) המכיל מידע מפורט לגביי יכולות המכשיר אך גם כאן, הדגש על היכולות לשמם הוא נולד- יכולות רשת וגם כאן, בסופו של דבר, המכשיר מומלץ בשל כך ולא בשל יכולות אודיו מרהיבות....
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,658
מעורבות
1,409
נקודות
113
ביקורת מחו"ל על המוצר:
http://www.lite-magazin.de/2016/09/pioneer-nc-50dac-hifi-hi-res-streaming-all-inclusive/
נכון, מבחן ארוך (לטעמי גם מייגע) המכיל מידע מפורט לגביי יכולות המכשיר אך גם כאן, הדגש על היכולות לשמם הוא נולד- יכולות רשת וגם כאן, בסופו של דבר, המכשיר מומלץ בשל כך ולא בשל יכולות אודיו מרהיבות....

זה נכון מאוד מה שאתה אומר, ונושא הזה להבנתי לא נבחן.
ואם תילך לאמזון הגרמני לביקורת האמיתיות - תראה ששם המכשיר לא מצטיין במיוחד.
 

Yasmart

אוהב את התחום
הודעות
184
מעורבות
86
נקודות
28
מה הרלוונטיות של "אמזון גרמניה" ? הדבר משול לביקורות בזאפ... יש לך מבחן שבוצע ע"י בוחן ראוי מאתר ראוי...
טוב, כנראה שגם הוא לא עשה את עבודתו נאמנה.... אפשר לפתוח גם שם שירשור (נראה לי שעם הגרמנים יהיה קצת יותר קשה)
נ.ב
יש התייחסות לסאונד (מינורית) ובכללי הביקורת דיי טובה (שוב, ביחס לעלות המוצר והאפשריות הרבות בו).
בקיצור, על זה נאמר- "נחשפו במלוא ערוותם"
לילה טוב ומאחל לכולנו, דיונים מעניינים ועמוקים באמת!
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,066
מעורבות
1,563
נקודות
113
נ.ב
MATANOOSH- באם אתה באמת חושב שמקבלים 200 ש"ח הנחה? כנראה שאתה באמת לא חי את התחום- מוכן להתערב על ארוחה טובה לגביי המחיר!

א. אני באמת לא חי את התחום. אתה צודק.
ב. יאללה. ארוחה טובה עלי. אם אתה מוציא אותו ב- 4500 ש"ח אני קונה לך ארוחה טובה בשווי 200 שקל. אם אתה לא מוציא אותו בפחות מ- 5000 ש"ח, אתה קונה לי. ומה באמצע? האזור האפור.
הולך?
 

Yasmart

אוהב את התחום
הודעות
184
מעורבות
86
נקודות
28
ראשית, אמרתי 4,400! שנית, ארוחה ב-200 ש"ח, תאכל אתה :)
 

Yasmart

אוהב את התחום
הודעות
184
מעורבות
86
נקודות
28
לא זכור לי שאיציק או מי מאנשי האתר, חייבו או שלחו וואצ'ר לקניית המכשיר...
אני חוזר על נקודת המוצא- סאונד הוא דבר סובייקטיבי, אין שחור או לבן, איש איש ואוזנו, טעמו וכיסו....
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור