על מוסיקה אודיופיליה ונפתולי החיים...


menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
...אז למי שלא יודע פעם,הייתי נמנה על כחולי המדים. עמוק באלף הקודם הייתי קצין הנוער של עיר לא חשובה במרכז הארץ. לפעמים,הייתי מעביר בבתי הספר התיכוניים של אותה עיר לא חשובה,הרצאות בנושא סמים.

ןואחת מההרצאות האלה ניגשה אלי נערה צעירה שיופיה היה בו די כדי להעתיק נשימה.. התעניינה,החזיקה ומיששה את כלי העישון ודוגמאות הסם בערכת ההדרכה ובסוף ההרצאה...הלכה.

היום, שיכון ד בבאר שבע. אני וצוות עובדים מסיימים את האקורד האחרון בשיפוץ דירה ששיכנה בתוכה מסתננים מאפריקה שהוברחו מהמקום כמו שרק האלימות בשיכון ד באר-שבע יכולים לעולל לבני אדם.

ואז...

מהדירה שממול נכנסת השכנה וספרת לנו שהיא נרקומנית בגמילה ואם אפשר שניכנס אליה לדירה לרגע לתקן קצר בדוד החשמל. ואיך שהיא מסיימת את בקשת העיניים של שנינו נפגשות ואת השקט במבואה לדירה המשופצת אפשר היה לחתוך בסכין משומשת וכהה.

....אתה, היא מפטירה לעברי. אתה זוכר אותי? מציינת את שמה של העיר הלא חשובה המרכז ישראל ואת ההרצאה ההיא, בתיכון של אותה עיר לא חשובה - ואת הנערה היפה... דאז.

בסוף כל הרצאה כזו הצגנו סרט הסברה שהסתיים בשיר הבא (במקור - בסרט בביצוע של שלום חנוך):
http://www.youtube.com/watch?v=sDIsYXPR0Ws

את הקצר בדוד החשמל שלך,אלמונית מהעיר הלא חשובה, תיקנו אבל את הקצר האחר - לא אוכל לתקן לעולם.

בעקבות מקרים אחרים דומים לזה הופסקו,עוד רחוק באלף הקודם,הרצאות המניעה של סמים בבתי הספר התיכוניים.

ולך אלמונית - זכרתי. וכל מה שאני יכול לומר לך - לבקש ממך ... במעיין הכאה על חטא - מתוך הפורטה פרו :מאזין:שלאוזני...:

http://www.youtube.com/watch?v=P6KnK0cVdhA


מנחם.
 

נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
עצוב.

בעברי התנדבתי ב"אל סם". ראיתי נערים ונערות שאין להם תקנה.
הדיעה שלי בנוגע להרבה "מתפכחים" או "שיקומיסטים" כנראה תגרום לך לחשוב שאינני מכבד זכויות אדם. אבל סמים זה חרטה. הבעיה טמונה במקום אחר. בנוער סרח אלים ונטול כבוד, בילדים נטולי ערכים שכבר בגיל 14 מחפשים איפה אפשר "להאכיל את הנחש", עברייני צעצוע אני פוגש בעבודתי לפחות 3 פעמים בשבוע.

לא פעם ולא פעמיים במסגרת העבודה שלי במועדונים שלפו לעברי סכינים. לא פעם ולא פעמיים חטפתי איומים על חיי במסיבות שבהן נתתי שרותי הגברה או מוסיקה. זה נוער ש-40 אחוז ממנו הייתי מכניס למעבד מזון גדול, ומדשן איתם את הגינה של הבניין שלי. ואת כל זה, הייתי עושה עם חיוך רחב ובלי שמץ של תחושת עצב.

לפני חודש בערך, ביצעתי עבודה עבור זמר ים תיכוני מפורסם במועדון בתל אביב. כשהסתיימה העבודה אחד מהמבלים החליט שהזמר צריך להמשיך לשיר. הזמר לא רצה לעורר "ברדק" והחליט לשיר עוד שיר סיום בשבילו. כשהוא רצה ללכת שוב, ניגש אליו הבחור הצעיר והשתוי ואמר לו "לא הבנת, אתה לא הולך הביתה, תמשיך!", הוא ניגש אלי והעביר לי מסר שאם הוא הולך הוא "הופך לי את השולחן". השומרים של המועדון זרקו אותו החוצה תוך כדי שהוא מבטיח לי שלא אגיע הביתה. הבחור הזה בן 19 ודווח לי על ידי שני חברים שלו שהוא כבר דקר 2 אנשים. שני אנשים הקקי הקטן הזה דקר והוא יוצא לבלות במועדונים. דהיינו, המדינה שיחררה כלי נשק הרסני לחופשי. אני מזהה את הפסולת האלה מקילומטרים. אני מריח אותם, קולט כבר במבט שלהם אם הם הולכים לעשות בעיות במועדון או לא. את הבחור הזה קלטתי מהרגע שהוא ניכנס למועדון. זבל אורגני מוצהר. היה כתוב לו על המצח שהוא כזה. כבר צפיתי את המקרה.

רוצה לאמר.
הבעיה היא לא בכך שהשיקום לא מספיק טוב. הבעיה היא שיש דבר כזה בכלל. אני נגד שיקום כי הם לא ישתקמו. אני נגד הבנה כי אין להם את התוכנה הזו, שתגרום להם להבין. 90 אחוז מהפושעים שנימצאים בתהליך שיקום לוקחים חיים של מישהו בבילוי ביום שישי או שבת. עוד פעם - 90 אחוז מהם לוקחים חיים בבילוי ביום שישי או שבת, עוד פעם - 90 אחוז מהם לוקחים חיים ביום שישי או שבת!, 90 אחוז מהם לוקחים חיים של נער שלא בא להם בטוב, שהמבט שלו לא היה במקום, שזרק הערה, שדחף אותם בשוגג או בגלל שלא נתן לכם להתחיל עם החברה שלכם. שיקום זו חרטה. זה זכויות אדם בחצי שקל. ואם אתה רוצה לשמוע עוד משהו קטן. אותם מסתננים שאתה משפץ להם את הבית, הם חלק גדול מהתגברות האלימות במדינה שלנו. אבל הם אפילו לא הקצה של השפיץ לעומת חלק מהמוסלמים שאצלהם דקירות, ירי, פרוטקשן ואיומים הם סטנדרט (לא כולם כמובן) ולבזבז בן אדם זה מקביל לקניות בסופר.

בקיצור. זכויות אדם ושיקום זה חרטה, בגלל זה עזבתי את "אל סם". עדיף לבנות חוליה שמחסלת עבריינים ולוכדים שמעלימים לוקחי חיים בפוטנציה. יהודים, נוצרים ומוסלמים כאחד.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,233
מעורבות
2,745
נקודות
113
כלילת האודיופיליה והמוסיקה בכותרת נראית כמו מאניפולאצייה למשיכת תשומת לב, אבל התוכן נוגע ועצוב.

האם היא עדיין יפה או שהסמים הרסו גם את זה?

האם יש מצב שהיא תראה את מה שכתבת כאן, או שאולי מצאת דרך אחרת לתקשר איתה את התכנים שהעברת כאן?

עמיר
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
נמר: בעקרון - ומניסיוני, המשטרה צריכה לאכוף חוקים סדר וביטחון ציבורי ובתי הספר ובתי האב צרכים לחנך. כשזה יקרה הרבה מהדברים שלך לא יהיו רלוונטים. עמיר, "כלילת האודיופיליה והמוסיקה בכותרת נראית כמו מאניפולאצייה למשיכת תשומת לב" למה כמו - התכוונתי למשוך תשומת לב ולכך בדיוק הכותרת. וגם - יש שם שני שירים יפים,לטעמי,ואולי לטעמם של עוד. "האם היא עדיין יפה או שהסמים הרסו גם את זה?" הרסו לא מעט מזה אבל משהו...נשאר. "האם יש מצב שהיא תראה את מה שכתבת כאן, או שאולי מצאת דרך אחרת לתקשר איתה את התכנים שהעברת כאן?" לא חושב וכמעט בטוח שלא. לא נעים לי להודות אבל הייתי די מופתע מהדברים מה גם שהיו במקום עוד אנשים שאחר כך ביקשו שאסביר מה קרה. מנחם.
 

נערך לאחרונה ב:

ARIMAR

עוסק בתחום
הודעות
761
מעורבות
121
נקודות
43
היי נמר
אני ביליתי שנתיים וחצי מחיי בבית סוהר- לא כאסיר, תירגע.
נכון שיש אנשים שהם המיץ של הזבל- וצריך לנטרל אותם לפני שהם פוגעים באחרים, אבל עדיין, מניסיון, ניתן להציל ולשקם חלק גדול מהאנשים.
הבעיה בארץ זה החינוך- אין מספיק סמכות למורים- וכתוצאה מכך נולדים *** של הורים שמעבירים את חוסר התרבות לילדים.
מישהו פעם אמר שהוא לא מבין למה צריך רישיון נהיגה אבל לא רישיון להורות ???
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור