טלפון עזרה דחופה בייעוץ לקניית פלאפון


rachelyyy

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
1
נקודות
3
שלום,אני מחפשת לקנות פלאפון טוב וזקוקה לייעוץ מקצועי...אני ממש לא מבינה בפלאפונים,עם זאת יש לי כמה קריטריונים שצריכים להיות בפלאפון:


*מסך גדול מאוד
*סוללה להרבה זמן
*מצלמה טובה
*מצלמת סלפי
*מבצע דברים מהר
*תוצרת ואיכות טובה
*שיוכל להכיל הרבה אפליקציות,תמונות וכולי
השאלות שלי:1.הטם יש עוד מדהו שעלי לשים לב בקניית הפלאפון?2.המליצו לי על פלאפון asus zenfone 2 או LG G4 beat.האם תוכלו לייעץ לי איזה מהם יותר טוב ועונה על הדרישות שלי או אולי יש לכם המלצה לפלאפון יותר טוב שעונה על הדרישות.תודה רבה!!!!
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
xiaomi redmi note 3 יענה בצורה מיטבית על דרישותיך, עושה מה שעושים מכשירים במחיר כפול ויש לו סוללה ענקית.
 

rachelyyy

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
1
נקודות
3
תודה.ומה עם המכשירים שהיציעו לי?ההצעה שלך יותר טובה?
 

rachelyyy

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
1
נקודות
3
מה אומרים על huawei mate 8? נראה לי הוא הכי טוב ממה שמצאתי.יש עוד הצעות..??
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
מצוין, אלא שהאלטרנטיבות שהבאת בפוסט הפותח נמכרות בפחות מחצי ולכן הבאתי את ה xiaomi שנמכר במחיר דומה להן והוא עתיר יכולת לרבות חיישן טביעת אצבע מעולה, סוללה של 4000 מיליאמפר, מסך 5.5 1080 * 1920 32GB ועוד והכל בקצת למעלה מאלפייה. אם ענין התקציב אינו מהווה מכשול, אז שווה כבר להוסיף עוד אלף ש"ח למחירו של ה MATE 8 וללכת על ה S7 של סמסונג. טוב ממנו לא תמצאי לדעתי.
 

rachelyyy

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
1
נקודות
3
היי לך!! לפני שנתיים ממש עזרת לי עם קניית פלאפון.הלכתי על מה שאמרת לי, על השיאומי והייתי כל כך מרוצה ממנו , עד שהוא נגנב.... לכן אני שואלת:
הפלאפון שלי מסוג שיאומי רדמי נוט 3 נגנב. כשאני מנסה לאתר את הפלאפון באמצעות גוגל - הוא מנסה לחפש את הטלפון אבל כותב בסוף שהמכשיר אינו זמין. מה פירוש הדבר? אין לי בטלפון שום אפליקציה לאיתור מכשיר שנגנב...השאלה היא:
1. נכנסתי לגוגל פליי דרך המחשב והורדתי איזושהי אפליקציה לאיתור הטלפון. היה כתוב שזה מוריד את האפליקציה למכישר השיאומי שלי,כלומר לזה שנגנב. האם אני יכולה להפעיל את האפליקציה דרך המחשב? יש משהו אחר לעשות כדי למצוא את הטלפון?
2. שאלה שנייה והיא יותר חשובה: לצערי כל הנתונים בטלפון אינם מגובים בחשבון גוגל שלי. יש דרך לגבות את הנתונים או לשמור אותם ולהעביר הכל לגוגל בלי הטלפון שלי שנגנב?


ואם לא ניתן לעשות כלום בנידון, איזה פלאפון חדש מומלץ לי? אני עדיין מאוד אוהבת מסכים גדולים וחשוב לי מאוד סוללה שתחזיק להרבה זמן.(אולי הדבר שהכי חשוב לי בפלאפון..?) כמו כן שהפלאפון יהיה איכותי וחזק,מהיר ומתוצרת טובה. המצלמה של השיאומי לא היתה כל כך טובה אז אולי כדאי לשנות את זה..
תודה..אני ממש אשמח למענה.אני מאוד מבולבלת, אני לא יודעת אם יש עוד דרכים לאתר את הפלאפון שנגנב או לשחזר את הנתונים שהיו עליו, ולגבי קניית פלאפון,יש כל כך הרבה אפשרויות שזה מבלבל...
 

יעקב ח

חבר משקיען
הודעות
1,121
מעורבות
170
נקודות
63
לא ציינת מה התקציב שלך לקניית מכשיר.
יש הרבה מכשירים וטווח המחירים הוא גדול.
ולמה צריך לחכות שהמכשיר יגנב כדי לגבות את הנתונים?
תבדקי את ה Xiaomi redmi note 5
 

נערך לאחרונה ב:

rachelyyy

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
1
נקודות
3
לגבי תקציב: בערך 1000 שח פלוס מינוס..
סתם מעניין אותי ללא קשר למחיר על איזה סמארטפון טוב אתה ממליץ..? מהו הפלאפון הכי טוב נכון לזמן הזה...?(יש דבר כזה...?) ממש אהבתי את השיאומי שלי זכרונו לברכה. אולי כדאי לי לבדוק גם חברה בשם וואווי?
צודק לגבי גיבוי הנתונים...זו פעם ראשונה שנגנב לי הפלאפון. בחיים לא חשבתי שזה יקרה לי והאמת היא שלא ידעתי איך מגבים בגוגל והתעצלתי ללכת לחנות....
לגבי שתי השאלות ששאלתי האם יש אפשרות לגלות את מיקום הטלפון או לגבות את הנתונים בלי המכשיר יש משהו לעשות?
תודה על המענה!
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
לא צריך לחפש יותר מדי אם היית מרוצה מהשאיומי, לניסיוני מדובר בתמורה פנטסטית למחיר, ודאי יחסית למתחרות. מכיר טוב מכשירים יקרים משמעותית שלא באמת מצדיקים את מחירם, יש אצלי עכשיו V30+ שלמרות היותו מכשיר משובח הוא לא שווה פי שניים ויותר מאשר הרדמי נוט 4 של בתי, בחלק מהתחומים הזול טוב יותר, רמקול חיצוני למשל, הפרשי מהירות הפעולה למרות המעבד הנחות שבסיני די זניחים. המצלמה והמסך הטובים יותר משמעותית ב LG לא באמת מצדיקים הפרשי מחיר שכאלו. הסיני גם מגלה אמינות טובה מאוד עד כה, בקיצור מפנה שוב לפתיחת הפוסט.
 

rachelyyy

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
1
נקודות
3
חיפשתי ומצאתי כל מיני מכשירים אבל אף אחד מהם לא ענה על כל הדרישות במלואם.. עכשיו יש לי קריטריונים ברורים יותר,אני אשמח אם אתה יודע על מכשיר שעונה על כל הדרישות:
1. מסך גדול יותר מ 5.5 אינץ. (אולי 6 אינץ?)
2. מצלמה ראשית יותר מ13 מגה פיקסל ומצלמת סלפי הרבה יותר מ 5 מגה פיקסל!
3.סוללה יותר מ4000 mah , עדיף כמה שיותר!
4. עם רדיו!
אני לא כותבת תקציב כי אני רוצה לדעת אם בכלל יש מכשיר כזה , ואז גם אם הוא יעלה קצת יקר אני אזמין מחול דרך האינטרנט.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור