בספטמבר השנה הזמנתי מכשיר GPS מ"טופ טכנולוגיות"
קבלתי את המכשיר במצב מקולקל ושלחתי בחזרה לתיקון.
החברה טוענת שהבעיה עם התוכנה ולא באחריות שלה, עכ"ז הסכימו להחליף
כרטיס תוכנה ושלחו את המכשיר בחזרה.
קבלתי את המכשיר במצב מקולקל ושלחתי אותו בחזרה. אחרי שבועיים שהתעלמו מטלפונים שלי לגמרי, החברה טענה
שהמכשיר תקין לפי בדיקות שעשתה אבל מכיון שלא שלחתי את המטען
אי אפשר לדעת בוודאות.
שלחתי את המטען לפני שבועיים ועוד הפעם מתעלמים ממני למרות שהתקשרתי
כמה פעמים והשארתי כמה הודעות.
שאלתי, מה עלי לעשות?
בקשתי מהם וגם מ-YNET לבטל את ההזמנה ולא הסכימו.
למעשה אין לי מכשיר ואין עם מי לדבר. האם יש נציג שלהם בפורום?
למי יש לפנות? אני לא רוצה לפנות לבית משפט אלא אם אין ברירה אחרת.
תודה מראש למי שיש בידו לעזור
קבלתי את המכשיר במצב מקולקל ושלחתי בחזרה לתיקון.
החברה טוענת שהבעיה עם התוכנה ולא באחריות שלה, עכ"ז הסכימו להחליף
כרטיס תוכנה ושלחו את המכשיר בחזרה.
קבלתי את המכשיר במצב מקולקל ושלחתי אותו בחזרה. אחרי שבועיים שהתעלמו מטלפונים שלי לגמרי, החברה טענה
שהמכשיר תקין לפי בדיקות שעשתה אבל מכיון שלא שלחתי את המטען
אי אפשר לדעת בוודאות.
שלחתי את המטען לפני שבועיים ועוד הפעם מתעלמים ממני למרות שהתקשרתי
כמה פעמים והשארתי כמה הודעות.
שאלתי, מה עלי לעשות?
בקשתי מהם וגם מ-YNET לבטל את ההזמנה ולא הסכימו.
למעשה אין לי מכשיר ואין עם מי לדבר. האם יש נציג שלהם בפורום?
למי יש לפנות? אני לא רוצה לפנות לבית משפט אלא אם אין ברירה אחרת.
תודה מראש למי שיש בידו לעזור