לגבי מצלמות סוני, הדגם האחרון שיצא (A7III) נראה ממש מעולה ובמחיר די סביר ל FF
הבעיה זה מחירי העדשות של סוני שמאוד יקרות.
כמו תמיד, תודה רבה רבה לכם על המידע המפורט.
לגבי מצלמות סוני, הדגם האחרון שיצא (A7III) נראה ממש מעולה ובמחיר די סביר ל FF
הבעיה זה מחירי העדשות של סוני שמאוד יקרות.
מעניין אם וכשניקון ישיקו FF חסרת מראה משלהם אם יעשו שימוש בעדשות הקיימות או שישיקו קו חדש של עדשות.
אני הייתי נשאר עם הסט שלך ומוסיף עליו עדשת ניקון מיוצבת 70-300 ועדשת פריים 1.8 של ניקון [35 או 50 או 85 לפי העדפות הצילום והתקציב] וכך יתאפשר לך לצלם מגוון אפשרויות ברמה גבוהה ויחסית בכסף קטן.
ערך צמצם זה ערך.
ככול שצמצם גדול יותר הוא מכניס יותר אור, עדשה עם צמצם F2.8 תכניס אותה כמות אור על חיישן FF או על חיישן APS-C.
מצד שני ככול שהחיישן קטן יותר הוא צריך ערך צמצם גדול יותר לקבל עומק שדה רדוד זהה עבור אותו מצב צילום.
לדוגמא עבור חיישן APS-C שהוא 1.5 מחיישן FF, אז לקבל עומק שדה של F2.8 צריך בערך צמצם של F1.8 לפי חישוב של F1.8 כפול ערך צמצם 1.5 שווה ערך של F2.7 או בכיוון ההפוך F2.8/1.5= 1.866667
אכן, אין לי כוונה להחליף את הסט הנוכחי בקרוב, עדיין לא מיציתי מספיק את המצלמה.
אני מעוניין לרכוש עדשת פריים הבעיה (או שזו לא בעיה) שמדובר בעדשות FF וכמו שכרמי הסביר ה 1.8 בפועל יהיה 2.7
האם לדעתך עדיין אוכל לנצל את הפוטנציאל של העדשה עם מצלמת קרופ ?
מעולה.ההמלצה שלי היא כתוצאה מניסיון.
אגב, אם תלך על ה-35 ממליץ על ה- ED
כרמי,
עדשת פריים 1.8 (FF), האם הפוטנציאל של העדשה יכול לבוא לידי ביטוי גם על מצלמת קרופ ?
אכן, אין לי כוונה להחליף את הסט הנוכחי בקרוב, עדיין לא מיציתי מספיק את המצלמה.
אני מעוניין לרכוש עדשת פריים הבעיה (או שזו לא בעיה) שמדובר בעדשות FF וכמו שכרמי הסביר ה 1.8 בפועל יהיה 2.7
האם לדעתך עדיין אוכל לנצל את הפוטנציאל של העדשה עם מצלמת קרופ ?
אני חושב שאתה רק מרויח כי אתה לא משתמש בקצה העדשה שהוא מחוץ לחיישן והוא גם החלק היותר בעייתי בעדשה.
אריה
קרא את התגובה של כרמי ותסביר לו איפה הוא טועה.זה לגמרי לא נכון.
מעבר לזה שאין לך ניסיון עם זה כנראה ואתה סתם זורק דברים באוויר, תכנס לאתר dxo למשל ותראה איך מתפקדת עדשה על גוף שונה