סיפורו של מגבר ומילה טובה על פיוז סטריאו


gechts

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
6
קודם כל שלום לכולם, כמישהו שהוא חדש בפורום, אני חייב להודות שהוא דיי נחמד ונראה מקצועי מאוד!

כמו רבים כאן אני חובב סאונד ומוזיקה לא קטן, כאשר את הרמקולים הקדמיים שלי MONITOR AUDIO SILVER S10 תמיד דחפתי בעזרת פאוור של NAD מסוג 216THX.

לאחרונה החליט המכשיר שהוא עושה "קצת" בעיות ונשלח לתיקון אחר כבוד במעבדה רצינית, תוקן וחזר למקומו ,ובנוסף, תמיד היה חסר לי בצליל,"משהו", תמיד לא אהבתי ב 100% את הצליל והרגשתי שישנו חוסר בגבוהים ושהצליל רדום (מאוד בריטי).

צלצלתי ליגאל מפיוז סטריאו, שם אני רוכש הכל, ואמרתי לו שאני מחפש כיוון אחר וכיוון בו אהנה יותר מהגבוהים. יגאל אמר לי (וזה גם היה הכיוון האישי שלי) שכדאי ללכת לכיוון של רוטל.

ביקשתי ממנו שיארגן לי משהו הזדמנותי, תצוגה, או אפילו משומש, מכיוון שאין לי רצון או יכולת להוציא את מלוא הסכום כרגע.

כעבור מספר ימים, יגאל התקשר ואמר שמצא מגבר כוח של רוטל מהיבואן (טופ אודיו) מדגם RB-1080והוא במצב חדש לחלוטין, ואכן זהו מצבו, ובאותו יום בערב כבר התקשר לעדכן שהוא בחנות.

אני הגעתי להתרשם ממנו ולבדוק למעשה את תקינותו, ויגאל ישב איתי והשמיע לי אותו לאורך זמן כולל השוואה עם ה NAD שלי ועם המון המון סבלנות - וזה מה שתמיד יגרום לי לחזור לחנות הזאת!!

ומרגע זה, המכשיר אצלי, כל מה שהיה חסר ישנו!!! הצליל לא יבש כמו שהיה עם ה NAD, והגבוהיים מדויקים וחזקים בדיוק כמו שאני אוהב, ולמרות שאני עדיין צריך להחליף את הפרה שלי, עדיין השינוי הוא עצום!
 

gechts

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
6
אני אפרסם לך בפרטי אם זה בסדר..
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור