נשמה בצליל! וואו!!!


YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
לכן לא רלוואנטי להתייחס ל"יותר נכון, ועוד יותר נכון" אלא רק במשמעות ההפוכה.
אנחנו יכולים להבחין שמשהו בעליל אינו נכון, מעוות, לא דומה בכלל למה שאנחנו מכירים, וכו'.
אנחנו גם יכולים להבחין בין משהו שרחוק מהמציאות (לא "נכון") למשהו שרחוק עוד יותר מהמציאות.

כלומר, ניתן לומר בצורה רלוואנטית שייש לא נכון וייש עוד יותר לא נכון :)

עמיר

תודה לך..:כל-הכבוד::אצבע מורמת(ורד) בראבו...
גם זה משהוא...:)
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,225
מעורבות
2,744
נקודות
113
תודה לך..:כל-הכבוד::אצבע מורמת(ורד) בראבו...
גם זה משהוא...:)
לא יודע ממה ההתלהבות, אבל שייהיה :) (ורד)
 

viamusic

אוהב את התחום
הודעות
258
מעורבות
48
נקודות
28
הכוונה באין נשמה ...מאוד פשוט
סאונד לא מהנה.
יכול להיות מאוד מפורט,במה מסודרת,דינמיות..וכו
אבל אין כיף לשמוע יותר משלוש דקות
בדרך כלל סאונד ללא נשמה הוא קר ותוקפני
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
לא יודע ממה ההתלהבות, אבל שייהיה :) (ורד)

הסינים אומרים על זה: למרוט שערות מתחת של חזיר (חייה)...
בבקשה אל תפגע, זה רק דימוי.
 
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,225
מעורבות
2,744
נקודות
113
הסינים אומרים על זה: למרוט שערות מתחת של חזיר (חייה)...
בבקשה אל תפגע, זה רק דימוי.
אני לא בטוח שבאמת לא התכוונת לפגוע, אבל לא משנה -- ממילא אני לא מבין סינית :)
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
התנאי "אם יש נכון" אינו מתקיים בצורה שרלוואנטית עבורנו, כי אין לנו דרכים מעשיות לבדוק מה נכון בלי להשוות מיידית את המוקלט למושמע, וכל האמירות בנדון הן די באוויר.

אין צורך להשוות, מספיק שזה עובר את הסינון של האוזן האנושית, אוזן מנוסה יודעת להבחין אם הפרזנטציה מניחה את הדעת או לא.
לכן המושג נכון או לא נכון הוא נקודת פתיחה בלבד, מהסיבה הפשוטה שגם הנכון ביותר לא יכול להיות מושלם, ותמיד יהיה מקום לעוד שיפור.

אנחנו יכולים להבחין שמשהו בעליל אינו נכון, מעוות, לא דומה בכלל למה שאנחנו מכירים, וכו'.
אנחנו גם יכולים להבחין בין משהו שרחוק מהמציאות (לא "נכון") למשהו שרחוק עוד יותר מהמציאות.

ולפיכך ניתן גם להסיק שדברים פחות או יותר קרובים..

כלומר, ניתן לומר בצורה רלוואנטית שייש לא נכון וייש עוד יותר לא נכון :)

אמת..
ויש גם את "הכי טוב ששמעתי בחיי", וגם "כמעט הכי טוב ששמעתי".
 
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,225
מעורבות
2,744
נקודות
113
אין צורך להשוות, מספיק שזה עובר את הסינון של האוזן האנושית, אוזן מנוסה יודעת להבחין אם הפרזנטציה מניחה את הדעת או לא.
לכן המושג נכון או לא נכון הוא נקודת פתיחה בלבד, מהסיבה הפשוטה שגם הנכון ביותר לא יכול להיות מושלם, ותמיד יהיה מקום לעוד שיפור.
יתכן שעבורך "מספיק שזה עובר את הסינון של האוזן האנושית, אוזן מנוסה יודעת להבחין אם הפרזנטציה מניחה את הדעת או לא", אבל עבורי ממש לא.

ראשית, קרוב ל-100% מהניסיון של כמעט 100% מהאנשים הוא בעיקר בהשוואות בין מערכות ו/או בין הקלטות, לא בין השמעות במערכת של מה שהוקלט והם שמעו חי לפני מספר קטן של דקות, מה שלא אומר הרבה.

שנית, אחוז ניכר מהאנשים לא מכיר את הכלים לעומק, בכל מצביהם, סוגיהם, צורות הנגינה בהם, השתנות הצליל שלהם כפונקצייה של המרחק והאקוסטיקה, ו/או שילובם עם כלים אחרים. אפילו נגנים בכלי אינם השופטים האידיאלים של צליל הכלי שבו הם מנגנים, כי הם מכירים אותו בעיקר מקרוב, מהזווית שהם מנגנים, לא מהזווית שמכירים מאזינים, ולא תמיד הם מזהים הקלטות שלהם עצמם, כיוון שהצליל שונה ממה שהם רגילים. הבאתי בעבר דוגמה של פנחס צוקרמן, שלא זיהה את הצליל שלו עצמו בחדר הפיקוח של ההקלטה שבוצעה לפני רגע, אבל פרלמן אישר שהצליל הוא מדוייק.

שלישית, מבחינתי ההבדל בין "עובר את הסינון" ו/או "הפרזנטציה מניחה את הדעת" לבין "נכון" הוא הבדל איכותי, לא רק כמותי, במיוחד כשאין רפרנס להשוואה מיידית באותם תנאים, והשוואה אחרת אינה רלוואנטית, מסיבות שהוסברו.

לילה טוב ושינה עריבה לכ-ו-ל-ם.
עמיר
 

glv

אוהב את התחום
הודעות
68
מעורבות
24
נקודות
8
א
 

glv

אוהב את התחום
הודעות
68
מעורבות
24
נקודות
8
לפני תקופה לאחר שדרוג רמקולים הגעתי למסקנה שהמגבר שלי של חזק מספיק ולא דוחף את הדרייברים, זה התבטע בבאס חלש. החלפתי למגבר מפורט שיש עליו ועל כל סדרת המגברים ביקורות מדהימות.
לא יכולתי לשאת את התוצאה, הרגשתי שכל תו צף במרחב, הבנתי מה הכוונה באוורירי אבל איבדתי את כל הקסם. החלפתי את המגבר מעוטר הפרסים בסט הגברה אחר באותה רמת מחיר והמוזיקה חזרה לי ללב...
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
כולם נוהגים בכיוון ההפוך ?
אולי במקום נשמה נשתול את המילה מרגש, מרגשת,יפה, המילה נשמה
לא מסתדרת לי בפרט ובכלל.
עמיר הלא אתה מלך ניתוחי המילים , זרוק אותנו למעמקי המילה ואיך היא
קשורה למה שאני שומע.
כמובן שגם האחרים מוזמנים לפרשן.
גוף-נשמה-סאונד-מוזיקה ? ? ? ?
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
מבחינתי ההבדל בין "עובר את הסינון" ו/או "הפרזנטציה מניחה את הדעת" לבין "נכון" הוא הבדל איכותי, לא רק כמותי, במיוחד כשאין רפרנס להשוואה מיידית באותם תנאים, והשוואה אחרת אינה רלוואנטית, מסיבות שהוסברו.

עבור כל אחד.
אכן מדובר בהבדל איכותי..
ולא נכון שאין רפרנס, מכיוון שהאוזן/מוח יודעים לבחון את נתוני הצליל ולשפוט, בזמן אמיתי ולאפשר לך להיזהר מעצמים שנעים במרחב החיים שלך, גופים שנעים בחשיכה, כיווניות, מרחק, נפח חלל, ועוד דברים שהמדע עדיין לא הגיע אליהם.
לכן לומר שהדברים הם לא רלוונטיים היא במקרה הטוב בורות, היתממות, או במקרה הרע, גניבת-הדעת.
אגב, זה שאתה מסביר את טענותיך באלגנטיות, לא מהווה הוכחה שדבריך אכן דברי אמת.

יתכן שעבורך "מספיק שזה עובר את הסינון של האוזן האנושית, אוזן מנוסה יודעת להבחין אם הפרזנטציה מניחה את הדעת או לא", אבל עבורי ממש לא.

לדעתי, כל חובב רציני, בעל ניסיון ושמיעה טובה בתחום הזה מזהה את איכויות הציוד וההקלטה ברגעים הראשונים של ההאזנה. לקבל את ההתרשמות המלאה והמפורטת לוקח יותר זמן, אך ההתרשמות הכללית הראשונית קוראת כמעט מיד.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,225
מעורבות
2,744
נקודות
113
כולם נוהגים בכיוון ההפוך ?
אולי במקום נשמה נשתול את המילה מרגש, מרגשת,יפה, המילה נשמה
לא מסתדרת לי בפרט ובכלל.
עמיר הלא אתה מלך ניתוחי המילים , זרוק אותנו למעמקי המילה ואיך היא
קשורה למה שאני שומע.
כמובן שגם האחרים מוזמנים לפרשן.
גוף-נשמה-סאונד-מוזיקה ? ? ? ?
לי אישית הפעם אין שום בעייה עם המילה הזו -- אמנם כנראה שלא כולם מבינים ממנה בדיוק את אותו הדבר, ו/או או מייחסים אותה שלא למי/למה שלדעתנו זה אמור להיות מיוחס -- למשל מייחסים "נשמה" למערכת ולא לזמר ו/או ההקלטה וכאלה, אבל לא נראה לי שהבילבול גדול ו/או משמעותי, או שבונים על זה מגדלים גדולים.

כידוע, יש מילים/ביטויים שהשימוש בהן בעייתי/מעורפל (ע"ע "אודיופיל" ו"שיחזור" :)), אבל לא זה.

במקרה הספציפי, אני מוכן לקבל את הביטוי "למערכת יש נשמה" כקיצור ל"האזנה למערכת הזו גורמת לי ליחס 'נשמה' למה שאני שומע", ואני לא מוצא כאן בעייתיות, במיוחד כשברור שזה עניין מאוד ריגשי ואישי, לא משהו אובייקטיבי שאמור להיות משותף לכולם, ואם מישהו מרגיש שזו המילה שהכי מתארת את הרגשתו, שייהייה.

עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,225
מעורבות
2,744
נקודות
113
עבור כל אחד.
אכן מדובר בהבדל איכותי..
ולא נכון שאין רפרנס, מכיוון שהאוזן/מוח יודעים לבחון את נתוני הצליל ולשפוט, בזמן אמיתי ולאפשר לך להיזהר מעצמים שנעים במרחב החיים שלך, גופים שנעים בחשיכה, כיווניות, מרחק, נפח חלל, ועוד דברים שהמדע עדיין לא הגיע אליהם.
נכון (חוץ אולי מהגיבוב של ה"מדע" לכאן), אבל אני כבר מתחיל להתעייף מלהסביר לך שוב ושוב את אותם דברים, שבמקרה הטוב אתה מסרב לקלוט. אז הלכתי וחיפשתי עבורך את מה שכבר הסברתי בשירשור הזה ולא קלטת, או לא הבנת שזה הופך את הטיעון שלך ללא רלואנטי:
במציאות, מה שנותן לנו מתוך שמיעה את התחושות של מרחביות, של גדלי הכלים, של סאונדסטייג', קירבה/ריחוק, כיווניות, גובה, עומק, כל הדברים האלה והנגזרים מהם, אלה הם שני דברים:
  • הפרשי זמן (פאזה) בין מה שמגיע לאוזן שמאל לבין מה שמגיע לאוזן ימין
  • הפרשי עוצמה בין מה שמגיע לאוזן שמאל לבין מה שמגיע לאוזן ימין
אבל כשמקליטים עם יותר משני מיקרופונים, שמראש אינם ממוקמים במקום שאמורות להיות האזניים, כל האינפורמאצייה הזו לא רק שאינה מוקלטת נכון אלא בעיוות, היא גם מעורבבת במיקס, וכל מה שמתקבל מהבחינות האלה אינו דומה למקור בשום צורה.
אז אם צריך ללעוס עבורך את האינפורמאצייה: נכון בהחלט ש"מכיוון שהאוזן/מוח יודעים לבחון את נתוני הצליל" במציאות ולפעול לפיהם, אבל לענייננו, נתוני הצליל הרלוואנטיים לזה הוקלטו מראש בצורה לא רלוואנטית ועוד עורבבו.


לכן לומר שהדברים הם לא רלוונטיים היא במקרה הטוב בורות, היתממות, או במקרה הרע, גניבת-הדעת.
אגב, זה שאתה מסביר את טענותיך באלגנטיות, לא מהווה הוכחה שדבריך אכן דברי אמת.
אם הטיעונים שלך הייו מחזיקים מיים, הייה אולי מקום להאשמות כאלה.
ולא ה"אלגנטיות" מראה את ה"אמת" (במרכאות, כן?) בדברי, אלא תוכנם, אם תטרח ותהייה מסוגל להבין אותם.


לדעתי, כל חובב רציני, בעל ניסיון ושמיעה טובה בתחום הזה מזהה את איכויות הציוד וההקלטה ברגעים הראשונים של ההאזנה. לקבל את ההתרשמות המלאה והמפורטת לוקח יותר זמן, אך ההתרשמות הכללית הראשונית קוראת כמעט מיד.
נכון, רק שלרוב הניסיון הוא בעיקר בהשוואות בין מערכות/הקלטות, לא בין השמעת ההקלטות לבין הציל שהוקלט תוך זמן קצר. גם את זה הסברתי בשירשור הזה, וטרחתי לחפש את זה עבורך:
קרוב ל-100% מהניסיון של כמעט 100% מהאנשים הוא בעיקר בהשוואות בין מערכות ו/או בין הקלטות, לא בין השמעות במערכת של מה שהוקלט והם שמעו חי לפני מספר קטן של דקות, מה שלא אומר הרבה.


בקיצור, נראה לי שזו כבר פעם שנייה בשירשור הזה ש"נכנסת לאמביציה" להוכיח שדברי הם
עוולה שיהיה לך קשה לכפר עליה
במקרה הטוב בורות, היתממות, או במקרה הרע, גניבת-הדעת.

לא עבד גם הפעם. אני מניח שתמשיך לנסות.
אם זה לא הייה כל כך פאתטי, זה הייה יכול להיות משעשע, אבל זה סתם מעייף.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
לדעתי מושג נשמה הוא כללי מידי,
אני הייתי משנה "לטביעת נשמה"
כי אין שני אלמנטים חיים ואחרים
שהם זהים על פני האדמה,
כשאני מאזין למוצארט,לבאך או בטהובן
אני מזהה אותם על פי טביעת הנשמה שלהם
שהיא אופינית להם,
נניח שני אנשים נמצאים באותה מסעדה
האחד ישים לב לאוירה למוזיקה שמתנגנת
לעיצוב ואסתטיקה לניקיון,
וגם לתפריט, ישים לב שבתפריט
צרפתי אך המרק הקר שהגישו לו
הניהול הוא אמריקאי,
השני יתרשם פחות מה מתרחש סביבו
ויתמקד בשרות ומה נותנים פה לאכול,
לכל אחד יש טביעת נשמה וגישה שונה
בתכלית,
האנלוגיה היא שגם לכל אחד מהם
תהיה בבית מערכת עם טביעת נשמה שונה,
הראשון יראה את התמונה הגדולה
איך המוזיקה מתחברת בצורה הרמונית
הצלילים נשארים מספיק זמן באוויר
האם יש עומק לצליל האם הצלילים
לא מטרידים והמוזיקה עוטפת אותו
וגורמת לו להנאה צרופה,
השני יתמקד יותר בפרטים,מהירות, שקיפות
במה ניטרלית,
לגביו כל אלה הכרחיים שיהיו לשביעות רצונו,
כך שטביעת נשמה של מערכת שתפגין
מה שלדעתו חשוב באמת,
אפשר לומר שלראשון תביעת נשמה רגשית
ולשני טביעת נשמה שכלית או קוגנטיבית.
ובא לציון הגואל!
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
בקיצור, נראה לי שזו כבר פעם שנייה בשירשור הזה ש"נכנסת לאמביציה" להוכיח שדברי הם

ראשית,אני לא "נכנס לשום אמביציה" כדי להוכיח לך דבר, אני אומר את דברי ותו-לא.
שנית, נו אז מה אם אמרת בעבר, חצי האמת אינה האמת. ברור לי שאתה לא מצדד ב- "אמת"
אלא בהרבה אמיתות שכולן מתקיימות בו-זמנית.
הבעיה עם דבריך זה שאתה משתמש בחלקי אמת בכדי לכסות על השמיעה הלקויה שלך.. (ע"פ דבריך הקודמים)
אבל העניין של הדיון הוא הנשמה שמצליחה או לא לעבור דרך המוסיקה והמערכת.
לא אני או אתה.
וגם לא להגיע אתך בהכרח להסכמה או לא.

"הסברתי לך", "הסברתי לך", "אם תהייה מסוגל להבין"
ויש לך החוצפה לכתוב פה בפורום שאינך מתנשא...
מי אתה חושב שאתה??

הסכמתי אתך, שמי שטעה הוא לא בהכרח מטומטם, אבל משום מה, הולך ומתברר שאתה לא רק לא שומע טוב אלא גם חסר תובנות עצמאיות, ופועל בעיקר על סמך הנחיות שמקבל מאחרים ביחס למערכת שלך, ואחר כך חוזר ומטיף פה שאין שום כללים, אין "נשמע נכון" ואין אמת, ואין אמות מידה (רפרנס), או כלים טבעיים (אוזניים) שניתן לשפוט בעזרתם.

אדם כל שהוא מאזין למוסיקה שהוקלטה ומנוגנת דרך מערכת, חש דחייה מסויימת עלבון וצרימה מהצליל שמוקרן לאוזניו, האם ניתן לומר שאדם זה יתחבר לחוויה שמנוגנת דרך מערכת זו??
יתכן שכן, אבל בטוח שהרבה פחות אילו הצליל היה ערב לאוזניו.
אז איך ניתן יהיה לחוש את "הנשמה" במערכת ובמוסיקה אם לפני הכל המערכת לא תהייה מסוגלת להעביר זאת..
מי בכלל מדבר על השוואות בין מה שהיה בזמן ההקלטה לתוצאה המנוגנת, לוקחים את מה שיש.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,225
מעורבות
2,744
נקודות
113
ראשית,אני לא "נכנס לשום אמביציה" כדי להוכיח לך דבר, אני אומר את דברי ותו-לא.
כן, כן, בטח, רואים שזה לא אישי...

"הסברתי לך", "הסברתי לך", "אם תהייה מסוגל להבין"
ויש לך החוצפה לכתוב פה בפורום שאינך מתנשא...
מי אתה חושב שאתה??
כבר חשבתי על זה שאם אתה לא היית כותב את זה, הייתי כותב ביוזמתי שהפעם ירדתי לכדי התנשאות.
כשאני אשם, אין לי בעייה להודות באשמה, כמו כשאני טועה, אין לי בעייה להודות בשגיאה.

התעייפתי מההרצאה שלמה מבוססת על קושי בהבנת הנקרא עם מסקנות של "עוולה",
ואי-הבנה בסיסית נוספת עם מסקנות של "בורות, היתממות, או במקרה הרע, גניבת-הדעת".
שלא לדבר על הטירחה בלענות לך ברצינות על שאלות רק כדי לראות עד כמה אתה לא מבין את התשובות, ועד כמה אתה מנסה לשים אותן ללעג.

התנשאות על מידת אי-ההבנה נראית לי כמו תגובה עדינה במצב כזה.


הולך ומתברר שאתה לא רק לא שומע טוב אלא גם חסר תובנות עצמאיות, ופועל בעיקר על סמך הנחיות שמקבל מאחרים ביחס למערכת שלך
כדי לטעון דבר כזה מישהו צריך להכיר אותי, לדעת מה אני חושב, אם בכלל, ולדעת שייש מישהו/מישהם שנותן/ים לי הנחיות, ושאני גם מממש אותן, וכל זה בלי שמרכיבי המערכת שלי פורסמו.

זה צריך להיות באמת מעניין, כי:
  • שיניתי כיוון מהותי בשנים האחרונות, מרדיפה אחרי ה"נכון"/"ריאליסטי"/"אמיתי" וכו' לכיוון של "כל אחד לפי מה שגורם לו הנאה".

  • בשאר הדברים, כולל התייחסות לוויניל כבעייתי טכנית, המחשבות שלי מתועדות כאן, והן עקביות לאורך שנים, ובכל מקרה כל מחשבה מנומקת היטב.

  • הציוד שייש לי הוא במתאם למחשבות/דיעות/טעם המשתקפים בדברי
אם כך, מי כאן (או מחוץ לפורום?) נתן לי הנחיות שגרמו לי לשינוי בדיעות ו/או בציוד התואם להן?

אני לא רואה שהדיעות שלי מאוד מקובלות כאן על כולם, כך שייש קושי לזהות את מקור ההנחיות, אם הייה כזה.

אז או שסתם המצאת את הטענה הזו, או שאתה מסתמך על מקור בעייתי,
ולא מאוד מפריע לך להפיץ שקרים.


אדם כל שהוא מאזין למוסיקה שהוקלטה ומנוגנת דרך מערכת, חש דחייה מסויימת עלבון וצרימה מהצליל שמוקרן לאוזניו, האם ניתן לומר שאדם זה יתחבר לחוויה שמנוגנת דרך מערכת זו??
יתכן שכן, אבל בטוח שהרבה פחות אילו הצליל היה ערב לאוזניו.
אז איך ניתן יהיה לחוש את "הנשמה" במערכת ובמוסיקה אם לפני הכל המערכת לא תהייה מסוגלת להעביר זאת..
מי בכלל מדבר על השוואות בין מה שהיה בזמן ההקלטה לתוצאה המנוגנת, לוקחים את מה שיש.
כאן אתה מתעלה עלי שיכלית בסדר גודל. לא הבנתי מה ואיך זה שייך לכל מה שהייה קודם.
או שלהיפך, אולי נשרף לך פיוז ואתה מתחיל לגבב דברים, קצת רעילים, לא נורא.

מי בכלל מדבר על השוואות בין מה שהיה בזמן ההקלטה לתוצאה המנוגנת, לוקחים את מה שיש
אני מדבר על זה, כי למיטב הבנתי הדלה, אי אפשר לדעת אם צליל א' אכן דומה לצליל ב' בלי להשוות אותם תוך זמן קצר: זיכרון צלילי הוא קצר-טווח. אחרי זמן שמעבר לכמה דקות נמוג הזיכרון המדוייק של הצליל עצמו, ולכל היותר אנחנו משווים את התגובה/הרגשה/סיפור/איפיון של הצליל הנוכחי לתגובה/הרגשה/סיפור/איפיון של הצליל הקודם.

וברור שלוקחים את מה שייש!

אבל היות ומה שייש אינו מה שנדרש כדי להגיע למסקנות מבוססות, המסקנות שכן מגיעים אליהן אכן אינן באמת מבוססות כראוי -- זו הנקודה שלי בכל מה שאתה מכנה "הטפות".
 
נערך לאחרונה ב:

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
הכנסת את yb לתחום העיוות .
 

niro

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
1
נקודות
8
שמעתי הסבר מטכנאי סאונד שיש תדרים שיכולים לגרום לך להקיא .. ואת kind of blue אני לא שומע כי אני ממש נכנס לדכאון .. הרטט הזה, התדרים או איך שזה לא נקרא משפיע על הפזיולוגיה שלנו ועל המצב המנטלי שלנו מבלי להבין מה הארכיטקטורה של המערכת.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,225
מעורבות
2,744
נקודות
113
שמעתי הסבר מטכנאי סאונד שיש תדרים שיכולים לגרום לך להקיא .. ואת kind of blue אני לא שומע כי אני ממש נכנס לדכאון .. הרטט הזה, התדרים או איך שזה לא נקרא משפיע על הפזיולוגיה שלנו ועל המצב המנטלי שלנו מבלי להבין מה הארכיטקטורה של המערכת.
לא ברור מה טכנאי סאונד מבין בפיזיולוגיה, ולמה אתה מדבר לא רק על עצמך ב"שיכולים לגרום לך להקיא... משפיע על הפזיולוגיה שלנו ועל המצב המנטלי שלנו".

הרי אם זה הייה משפיע כך על אחוז ניכר מהאנשים, ההקלטה הזו לא הייה הופכת ללהיט, ולפחות חלק לא זניח מבעלי המערכות ה"טובות" -- כאלה שמסוגלות להפיק את התדרים החשודים -- הייו מבלים בשירותים ולא בהאזנה מתפעלת לפירוט של הבאס ולצלילות של הגבוהים :)

אולי מדובר על תדרים נמוכים בעוצמות PA, אבל שם אין גיטרות חשמלית או יצרני באס מאסיביים מעבר לקונטרבאס.

כנראה שלך יש רגישות ספציפית, לא ברור למה בדיוק שם, אבל לא נראה שייש מקום להכליל מעצמך לאחרים, בטח לא בעניין הקלטה כל כך פופולארית.

עמיר
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
שמעתי הסבר מטכנאי סאונד שיש תדרים שיכולים לגרום לך להקיא .. ואת kind of blue אני לא שומע כי אני ממש נכנס לדכאון .. הרטט הזה, התדרים או איך שזה לא נקרא משפיע על הפזיולוגיה שלנו ועל המצב המנטלי שלנו מבלי להבין מה הארכיטקטורה של המערכת.
אולי תידע אותנו אם אתה לא מסוגל ונכנס לדיכאון ,כשאתה שומע kind of blue במע' שלך או בכל מע' ?
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור